Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skal regnskabet egentlig ikke offentligøres inden 31/3 ifølge gældende regler?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Skal regnskabet egentlig ikke offentligøres inden 31/3 ifølge gældende regler?
      Jov efter normale gældende regler, men grundet den pandemi der er er de regler blevet ændret / rettet til, som man også kan se på at der er en del virksomheder der udskyder deres GF.

      Det er jo den der skal godkende det hele, som ikke behøver være i hus før 30-04-2020 i år.

      Men sagde de ikke i sidste uge den ville komme onsdag (hvilket så vil være i dag).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Jov efter normale gældende regler, men grundet den pandemi der er er de regler blevet ændret / rettet til, som man også kan se på at der er en del virksomheder der udskyder deres GF.

        Det er jo den der skal godkende det hele, som ikke behøver være i hus før 30-04-2020 i år.

        Men sagde de ikke i sidste uge den ville komme onsdag (hvilket så vil være i dag).
        Hvad skulle grunden være til at vente med offentliggørelse af regnskabet?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Hvad skulle grunden være til at vente med offentliggørelse af regnskabet?
          Har jeg ingen idé om, jeg tror bare godt at man må grunden den situation vi er i (og der mener jeg ikke OB).

          Comment


            Spændende at se om vi ser klubber i dk hvor spillerne går frivilligt ned i løn for at redde klubbens eksistens

            Kunne man se dette ske i OB?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Jov efter normale gældende regler, men grundet den pandemi der er er de regler blevet ændret / rettet til, som man også kan se på at der er en del virksomheder der udskyder deres GF.

              Det er jo den der skal godkende det hele, som ikke behøver være i hus før 30-04-2020 i år.

              Men sagde de ikke i sidste uge den ville komme onsdag (hvilket så vil være i dag).
              Nej. Jfr regnskabsloven skal regnskabet senest indleveres til Erhvervs- og selskabsstyrelsen 5 mdr. efter endt regnskabsafslutning, altså 31. Maj.
              Men det plejer at blive frigivet i starten af april.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Nej. Jfr regnskabsloven skal regnskabet senest indleveres til Erhvervs- og selskabsstyrelsen 5 mdr. efter endt regnskabsafslutning, altså 31. Maj.
                Men det plejer at blive frigivet i starten af april.
                Takker Plum.

                Men hvorfor er det så at børs noterede selskaber skal have holdt generalforsamling inden d. 30-04?
                For det ved jeg da at de skal, da vi er ude til dem der hvor jeg arbejde.
                Det er så den anden afdeling, men jeg har da været med ude på nogle.

                Og ved der er lavet en lov der gør at det ikke er på krævet i år.

                Comment


                  Så røg det kommunale anlægsloft. Så kan de da passende renovere det stadion vi lejer ASAP

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Så røg det kommunale anlægsloft. Så kan de da passende renovere det stadion vi lejer ASAP
                    Tænkte jeg også

                    Comment


                      425.000 kr i overskud i 2019, det var godt nok ikke meget..

                      Comment


                        Vi kan linke til teksten - https://ose.dk/om-os/aarsregnskab-2019/
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          https://ose.dk/om-os/aarsregnskab-2019/

                          Comment


                            Stadig over 11 mill i overskud på driften. Ikke dårligt. Resten er afskrivninger

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              425.000 kr i overskud i 2019, det var godt nok ikke meget..
                              Pengeoverskuddet er 11,7 mill. De 11,3 mill er jo bare papirsafskrivninger på div anlæg

                              Comment


                                Og de dårlige sportslige resultater og sportsdirektør fejl vil nok betyde at vi næste år gå i stort minus, covid eller ej.

                                Comment

                                Working...
                                X