Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ekspert mener ikke at OSE kan tvinges til at betale penge tilbage

    http://www.fyens.dk/indland/85-milli...rtikel/3121551

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ekspert mener ikke at OSE kan tvinges til at betale penge tilbage

      http://www.fyens.dk/indland/85-milli...rtikel/3121551
      Utroligt hvis de kan slippe afsted med det!
      Politikerne kunne jo bare dømmes bøder, som står i forhold til forbrydelsen!

      Nu må vi se, men fremtidigt tror jeg at jeg bliver 100% observatør og bestemt ikke fan af konsortiet ... som det altså ER.
      OB er jo altså en del af OSE ... de har aktivt tilsluttet sig konsortiet.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Utroligt hvis de kan slippe afsted med det!
        Politikerne kunne jo bare dømmes bøder, som står i forhold til forbrydelsen!

        Nu må vi se, men fremtidigt tror jeg at jeg bliver 100% observatør og bestemt ikke fan af konsortiet ... som det altså ER.
        OB er jo altså en del af OSE ... de har aktivt tilsluttet sig konsortiet.
        Der var noget, der hed OB før der var noget, der hed OSE; og det vil der også være efter. Jeg definerer ikke OB ud fra hvem der tilfældigvis ejer os - det gør du så - det synes jeg er en fejl. Fred med det.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Der var noget, der hed OB før der var noget, der hed OSE; og det vil der også være efter. Jeg definerer ikke OB ud fra hvem der tilfældigvis ejer os - det gør du så - det synes jeg er en fejl. Fred med det.

          MvH ChrisOB
          Ejerskabet er jo netop ikke en tilfældighed ... det er en aktivt og gensidigt indgået aftale.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Jeg prøver ikke at feje noget ind under gulvtæppet, eller fraskrive nogen noget ansvar. Jeg prøver blot på at forstå bedre. Men er det ikke primært hos kommunen, at fejlen ligger? OSE har bedt om penge/ bedt om at få forlænget en aftale, skulle kommunen ikke "bare" have sagt nej, hvis aftalen ikke er efter bogen? siger ikke, at OSE har handlet korrekt, spørger bare.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg prøver ikke at feje noget ind under gulvtæppet, eller fraskrive nogen noget ansvar. Jeg prøver blot på at forstå bedre. Men er det ikke primært hos kommunen, at fejlen ligger? OSE har bedt om penge/ bedt om at få forlænget en aftale, skulle kommunen ikke "bare" have sagt nej, hvis aftalen ikke er efter bogen? siger ikke, at OSE har handlet korrekt, spørger bare.
              Ud fra det vi har hørt indtil nu. Så jo. Så er det jo en privat virksomhed som har fået flere penge ud af en kunde. I dette tilfælde kommunen..
              Men spørgsmålet er vel om noget ligger gemt? Pamperi,vennetjenster eller i værste tilfælde bestikkelse.. Vi må se

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg prøver ikke at feje noget ind under gulvtæppet, eller fraskrive nogen noget ansvar. Jeg prøver blot på at forstå bedre. Men er det ikke primært hos kommunen, at fejlen ligger? OSE har bedt om penge/ bedt om at få forlænget en aftale, skulle kommunen ikke "bare" have sagt nej, hvis aftalen ikke er efter bogen? siger ikke, at OSE har handlet korrekt, spørger bare.
                OSE spurgte aktivt efter at forlænge den, men blev afvist og fik at vide at det ville være ulovligt, hvorefter de alligevel insisterede ... så nej, begge parter har gjort sig skyldige i ret grov kriminalitet!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg prøver ikke at feje noget ind under gulvtæppet, eller fraskrive nogen noget ansvar. Jeg prøver blot på at forstå bedre. Men er det ikke primært hos kommunen, at fejlen ligger? OSE har bedt om penge/ bedt om at få forlænget en aftale, skulle kommunen ikke "bare" have sagt nej, hvis aftalen ikke er efter bogen? siger ikke, at OSE har handlet korrekt, spørger bare.
                  Det gjorde kommunen også, i hvert fald i første omgang... De forklarede Thorborg og Thomas Christensen at den ikke gik(det er de mails der er blevet opdaget nu, og har afsløret at parterne vidste det var ulovligt)... og det store spørgsmål er jo så hvad der er foregået siden de to parter alligevel har lavet en aftale...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det gjorde kommunen også, i hvert fald i første omgang... De forklarede Thorborg og Thomas Christensen at den ikke gik(det er de mails der er blevet opdaget nu, og har afsløret at parterne vidste det var ulovligt)... og det store spørgsmål er jo så hvad der er foregået siden de to parter alligevel har lavet en aftale...
                    Det stinker grumt og det er ret chokerende at Odense Boldklub vil være med til det ... jeg er ikke overrasket over at en kynisk forretningsmand som Thorborg/OSE er skide ligeglad med kommunens finanser.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det gjorde kommunen også, i hvert fald i første omgang... De forklarede Thorborg og Thomas Christensen at den ikke gik(det er de mails der er blevet opdaget nu, og har afsløret at parterne vidste det var ulovligt)... og det store spørgsmål er jo så hvad der er foregået siden de to parter alligevel har lavet en aftale...
                      Hmmm ja, det lyder meget sært det hele... kedelig sag ligemeget hvad.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Hmmm ja, det lyder meget sært det hele... kedelig sag ligemeget hvad.
                        Enig, det er en ærgerlig en OB må stå model til nu...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det stinker grumt og det er ret chokerende at Odense Boldklub vil være med til det ... jeg er ikke overrasket over at en kynisk forretningsmand som Thorborg/OSE er skide ligeglad med kommunens finanser.
                          Det lugter virkelig dårligt ja... Jeg ved ikke hvor meget OB afdelingen har haft med det at gøre, men de har jo da i hvert fald ikke kunne undgå at se de fortsat er kommet penge ind, og flere end der plejede... selvom det jo så ikke skulle ske...

                          Et interessant spørgsmål er hvor meget/hvor lidt Thorborg og Co. har informeret OB om sagen... altså hvis den del af butikken der hedder OB ikke kan stole på koncernes ejere, puha, så er "vi" lidt prisgivet et eller andet sted... men dog hellere det, end bevidst snyd fra OB afdelingen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Lidt gratis reklame i en reklamefilm som bliver delt imellem 200 mio. Mennesker i øjeblikket.

                            Rigtig fin reklame forresten, også hvis man ser bort fra OBs fans.

                            http://politiken.dk/kultur/medier/ar...er-verden-over

                            Comment


                              http://www.tv2fyn.dk/artikel/ose-sag...ede-om-stoette
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Vel stadig ingen beviser for at OSE har gjort noget ulovligt rent juridisk

                                Comment

                                Working...
                                X