Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg3 milioner for Fester ligner et røverkøb, hvis han kan blive ved med at bombe - så kan man vel sælge ham for det tre-dobbelte eller mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægArh, mon dog. Manden fylder 30 til sommer, og uanset hvor glad jeg er for ham, har jeg svært ved at forestille mig ham bombe løs på et højere niveau end suppen eller blive solgt til +10 mio.Last edited by claudes1; 01-12-2015, 10:51.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHavde lige glemt hans alder! Han har fandme et godt antrit stadig! Så må vi nøjes med 18-20 mål for OB de næste par sæsoner ;o)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg3 milioner for Fester ligner et røverkøb, hvis han kan blive ved med at bombe - så kan man vel sælge ham for det tre-dobbelte eller mere.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet ville helt åbenlyst være et sted, hvor man kunne forbedre tingene. Ådalen er superhyggelig, men også helt utidsvarende som professionelt træningsanlæg. Kommer af og til i Haderslev, hvor man jo hurtigt kan konstatere, at Sønderjyskes anlæg slår OBs med flere længder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMen Jesper Hansen udtalte jo i det (intetsigende) interview i starten af måneden, at træningsanlægget ville blive moderniseret i 2016. Vi snakker om det interview, hvor han blev spurgt om han kigger på spillere og om hans telefon ringer meget.
Reelt mangler de jo et par (gode) baner. De burde vel også have f.eks. motionsrum internt på træningsanlægget. Det er der jo næppe plads til i Ådalen. Men mon ikke det ender med nogle lappeløsninger/renoveringer i Ådalen?
Uden på nogen måde at være ekspert på området tvivler jeg dog på at det er nok. Hvis OB på længere sigt skal kunne konkurrere med de andre på dagens professionelle fodbold/talent-marked skal der virkelig ske noget på det område. Selvom det på mange måder er fedt, at profferne træner side om side med amatørerne i Ådalen tvivler jeg på det er holdbart i længden. Pladsen er trang og synes ofte man har hørt om problemer med den fugtige jord.
Comment
-
Tipsbladets liste over klubbernes budgetter fra i fredags (5/2-16). Kan ikke se den har været postet endnu:
FCK 120-130
Brøndby 85-95
FC Midtjylland 66-75
FC Nordsjælland 35-40
AGF 35-40
Esbjerg 30-35
Randers FC 30-35
OB 30-35
AaB 25-30
Sønderjydske 19-21
Viborg 18-19
Hobro 10-12
Det undrer mig lidt, at vi er rykket under FCN og AGF, og at Esbjerg og Randers er helt på omgangshøjde.
Jeg tænker, at Izunna må have været en ønskespiller for Kent, og at vi har brugt en pæn del af råderummet på ham. Derfor var der ikke så meget at skyde med til at forstærke bredden i angrebet, som jeg havde ønsket, eller til at hente en keeper mere, som en del andre har ønsket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTipsbladets liste over klubbernes budgetter fra i fredags (5/2-16). Kan ikke se den har været postet endnu:
FCK 120-130
Brøndby 85-95
FC Midtjylland 66-75
FC Nordsjælland 35-40
AGF 35-40
Esbjerg 30-35
Randers FC 30-35
OB 30-35
AaB 25-30
Sønderjydske 19-21
Viborg 18-19
Hobro 10-12
Det undrer mig lidt, at vi er rykket under FCN og AGF, og at Esbjerg og Randers er helt på omgangshøjde.
Jeg tænker, at Izunna må have været en ønskespiller for Kent, og at vi har brugt en pæn del af råderummet på ham. Derfor var der ikke så meget at skyde med til at forstærke bredden i angrebet, som jeg havde ønsket, eller til at hente en keeper mere, som en del andre har ønsket.
Comment
Comment