Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOuchh.
Så kender vi niveauet på spillerne i sommerens transfervindue
Nogen der forstår denne kommentar: " regnskabet for 2014 er belastet af éngangsomkostninger i størrelsesordenen 15 mio. kr. "? Hvad er det for penge? Er der feriepengeudgifter, sign-on fees, bonusser...?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSå kender vi en sportslig ledelse, der skal på scouting-kursus. Og mon ikke samme sportslige ledelse bliver fulgt meget tæt af bestyrelsen? Vi har fortsat et højt spillerbudget, og det kan ikke være tilfredsstillende, når det ikke hænger sammen med kvaliteten af spillerne.
Nogen der forstår denne kommentar: " regnskabet for 2014 er belastet af éngangsomkostninger i størrelsesordenen 15 mio. kr. "? Hvad er det for penge? Er der feriepengeudgifter, sign-on fees, bonusser...?
Men da "positivt" at driftunderskudet er faldet fra 30 mill til 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVille jeg også gerne vide. Kunne være beløb når folk får deres kontrakt opløst osv. Feriepenge kan det ikke være.. bonus? Øhh for hvad
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEngangomkostninger er med garanti nedskrivninger. Hvad de så har nedskrevet har jeg ikke sat mig ind i"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Tror ikke vi skal være så nervøse, Thorborg virker som om han igen åbner kassen for OB, 29 mill. er ikke meget ud af en formue på 4,6 milliarder og en årlig omsætning fra alle hans virksomheder på 2 milliarder.
Der er sikkert et akademisk teoritisk overskud i sigte engang i fremtiden, men tror ikke det er det vigtige. Det vigtige er at det er en rimelig sund forretning, der drives optimalt.
Tror Event delen vil klarer sig rigtigt godt de kommende år, med et økonomisk opsvimg kraftigt på vej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægTror ikke vi skal være så nervøse, Thorborg virker som om han igen åbner kassen for OB, 29 mill. er ikke meget ud af en formue på 4,6 milliarder og en årlig omsætning fra alle hans virksomheder på 2 milliarder.
Der er sikkert et akademisk teoritisk overskud i sigte engang i fremtiden, men tror ikke det er det vigtige. Det vigtige er at det er en rimelig sund forretning, der drives optimalt.
Tror Event delen vil klarer sig rigtigt godt de kommende år, med et økonomisk opsvimg kraftigt på vejBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Der kan analyseres den ene vej og den anden vej.........
Vi skal bare være glade for Niels.
Når det er sagt, så tror jeg dog på, at der er blevet trimmet både det ene og det andet sted, det bliver der typisk i nedgangstider. Derfor kan resultaterne både økonomisk og sportsligt om ikke gå mod plus, så imod mindre minus.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVille jeg også gerne vide. Kunne være beløb når folk får deres kontrakt opløst osv. Feriepenge kan det ikke være.. bonus? Øhh for hvad
... var lige ved at sige, det sædvanlige...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægTror ikke vi skal være så nervøse, Thorborg virker som om han igen åbner kassen for OB, 29 mill. er ikke meget ud af en formue på 4,6 milliarder og en årlig omsætning fra alle hans virksomheder på 2 milliarder.
Tror Event delen vil klarer sig rigtigt godt de kommende år, med et økonomisk opsvimg kraftigt på vej"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægdu kan have nok så meget omsætning. Hvis ikke du har færre omkostninger så får du stadig et tab .... 29 mio er måske en mindre del af et større underskud i NTs koncern eller peanuts i et større overskud ... Det siger driften i OS&E intet om...Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Dagensavis melder om -36 mill. igår var det "kun" 29 mill., er det bare noget skatte teknik jeg heller ikke forstår mig på her?....hvordan kan kan 36 (29) mill. forsøges forklaret skal reddes med bedre sportslige resultater og dermed flere penge i kassen, så stor er forskellen næppe på en 10. og en 6. plads i superligaenBelieve OB
Comment
-
Er fodbold ikke bare en dårlig forretning? findes der overhovedet en klub i DK der har genereret en bundlinje på 10m korrigeret for CL-provenuer og andre transitoriske poster - hvis fokus kun er på ren kernedrift.
Lad os nu bare få oleg til Odense, så vi kan få en endnu mere uansvarlig økonomi <3Last edited by Tjemf; 28-03-2015, 10:09.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægEr der nogen der har en liste over underskud siden ose startede? Så vidt jeg husker har det givet underskud hvert år. Må vel samlet være på omkring 200 mill kr.Believe OB
Comment
Comment