Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nogle gange får de jo også bare en pose penge med og kontrakten rives over. Men hvis det i dette tilfælde kan gøres med at stoppe hans lønudbetaling er det jo helt perfekt. Så skal der bare 5-6 spillere ud og 1-2 ind
    Kent Nielsen var på lønningslisten til han startede i Silkeborg. Mener at huske han ikke ville starte i Silkeborg før han ikke fik løn fra OB mere. Han var godt lønnet i OB, rigtig godt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Kent Nielsen var på lønningslisten til han startede i Silkeborg. Mener at huske han ikke ville starte i Silkeborg før han ikke fik løn fra OB mere. Han var godt lønnet i OB, rigtig godt.
      Var det ikke noget med han lige var blevet opereret?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Var det ikke noget med han lige var blevet opereret?
        Jo det var deromkring

        Comment


          2 fluer med 1 smæk. Han udnyttede tiden til at få operationen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Godt for Alm og godt for OB.

            Noget helt andet: Ifølge SFÅ så har både Kamara og Odey kontraktudløb i Randers til sommer. Ville det ikke være oplagt at forsøge at lokke dem til OB?.
            Som det ser ud nu kan vi sagtens stå med en situation hvor vi vinker farvel til samtlige af de angribere vi har nu: Kadrii har kontraktudløb. Luca K. og Max Fenger vil nok søge andre græsgange. Buya Turay har ikke vist noget af det klubben havde håbet på.

            Tænker vi skal have mindst én en stærk angriber ind i dette transfervindue, men når vi når til sommerpausen så skal truppen have mere ind for dem der med stor sandsynlighed ryger videre og har kunne Kamara og måske Odey være muligheder.
            Last edited by OleKBH; 30-12-2023, 11:17.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Godt for Alm og godt for OB.

              Noget helt andet: Ifølge SFÅ så har både Kamara og Odey kontraktudløb i Randers til sommer. Ville det ikke være oplagt at forsøge at lokke dem til OB?.
              Som det ser ud nu kan vi sagtens stå med en situation hvor vi vinker farvel til samtlige af de angribere vi har nu: Kadrii har kontraktudløb. Luca K. og Max Fenger vil nok søge andre græsgange. Buya Turay har ikke vist noget af det klubben havde håbet på.

              Tænker vi skal have mindst én en stærk angriber ind i dette transfervindue, men når vi når til sommerpausen så skal truppen have mere ind for dem der med stor sandsynlighed ryger videre og har kunne Kamara og måske Odey være muligheder.
              Tror ikke det er Odey der har udløb. Det er først 30/6-2025.
              Og Kamara er på papiret en mulighed. Men han er jo konstant skadet og er nok ikke god nok

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tror ikke det er Odey der har udløb. Det er først 30/6-2025.
                Og Kamara er på papiret en mulighed. Men han er jo konstant skadet og er nok ikke god nok
                https://randersfc.dk/nyheder-superli...r-stephen-odey

                Comment


                  Så må jeg jo give mig Jammen det syntes jeg ville være en fin mulighed. Syntes han er god og i de rigtige omgivelser skal han nok score mål

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Godt for Alm og godt for OB.

                    Noget helt andet: Ifølge SFÅ så har både Kamara og Odey kontraktudløb i Randers til sommer. Ville det ikke være oplagt at forsøge at lokke dem til OB?.
                    Som det ser ud nu kan vi sagtens stå med en situation hvor vi vinker farvel til samtlige af de angribere vi har nu: Kadrii har kontraktudløb. Luca K. og Max Fenger vil nok søge andre græsgange. Buya Turay har ikke vist noget af det klubben havde håbet på.

                    Tænker vi skal have mindst én en stærk angriber ind i dette transfervindue, men når vi når til sommerpausen så skal truppen have mere ind for dem der med stor sandsynlighed ryger videre og har kunne Kamara og måske Odey være muligheder.
                    Kamara synes jeg ligner en spiller der har toppet. Odey er til gengæld en skarp angriber synes jeg. Han har noget af det jeg tror vi havde håbet (og måske stadig håber) at finde frem i Buya. Han er hurtig på de første meter, han løber dybt og så kan han godt trods sin lidt klejne størrelse modtage en bold med midtstopper i ryggen. Derudover har han efter sin dårlige periode for noget tid siden fundet skarpheden igen. Han afslutter meget kompetent

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Kamara synes jeg ligner en spiller der har toppet. Odey er til gengæld en skarp angriber synes jeg. Han har noget af det jeg tror vi havde håbet (og måske stadig håber) at finde frem i Buya. Han er hurtig på de første meter, han løber dybt og så kan han godt trods sin lidt klejne størrelse modtage en bold med midtstopper i ryggen. Derudover har han efter sin dårlige periode for noget tid siden fundet skarpheden igen. Han afslutter meget kompetent
                      Odey er ihverfald 1 niveau over Turay. Om det så er godt nok til det vi vil ved jeg ikke. Men jeg kunne godt tænke mig at se ham i striber

                      Comment


                        Odey er lidt satset. Men rammer han niveauet så er han en top superliga angriber og nok noget af det bedste fra de hylder hvor vi kan hente.

                        Comment


                          Odey.

                          Han er super god og kan hurtigt stå i en klub over vores niveau.

                          Jeg har dog et par udfordringer. Søren Krogh snakker om flere bolde i feltet og det er ikke der Odey er stærk, det er med bolden på fødderne. Den anden udfordring er vi får ham først til sommer, Randers sælger ikke til en af de andre nedrykningskandidater nu.

                          Men alt efter hvad “spillestilsudvalget” hoster op med, så vil jeg da ikke afvise det blankt til sommer.

                          Comment


                            Superliga budgetter

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...illerbudgetter

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-millionkoeb

                              Comment


                                Nægter at tro på vi fik 2,5 mill for Turay.. Nok nærmere 1$

                                Comment

                                Working...
                                X