Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDu er ikke overrasket over at OB kommer ud med minus 38 mill og er nød til at lave en ny kapital tilførsel? Det største underskud nogensinde?
Og mon så ikke det er ved at være tid til at lukke nrd for debatten om at NT er en grib som æder af OB’s penge?Last edited by Magge; 23-03-2019, 18:29.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVil ikke sige jeg er voldsomt overrasket over at det stod så slemt til. Hvis jeg skulle have gættet inden ville jeg dog nok have gættet på et minus i omegnen af de 20. Alt har jo peget i retning af manglende indtjening samtidig med der har været investeret mere end de forrige år, samt trænerfyring og lidt oprydning i en elendig sammensat trup.
Og mon så ikke det er ved at være tid til at lukke nrd for debatten om at NT er en grib som æder af OB’s penge?
Den er han sgu selv medskyldig i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå får du lige noget der helt sikkert giver kuldegysninger. De folk der mente, at PH ville være en kompetent sportsdirektør, sidder stadig og træffer de afgørende beslutninger for den her klub.
Han kunne ikke regnearkene .... det kan JH ... han mangler til gengæld meget af det PH kan/kunne.....
Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ...."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHar du læst PH`s bog om tankerne omkring skabelse af et fodboldhold? Coaching, mentalitet osv. Mig bekendt så havde han også en aftale med Nikolai Jørgensen som sportsudvalget afviste hvorefter han blev en profil i FCK ...
Han kunne ikke regnearkene .... det kan JH ... han mangler til gengæld meget af det PH kan/kunne.....
Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHar du læst PH`s bog om tankerne omkring skabelse af et fodboldhold? Coaching, mentalitet osv. Mig bekendt så havde han også en aftale med Nikolai Jørgensen som sportsudvalget afviste hvorefter han blev en profil i FCK ...
Ikke at PH skal forsvares men ledelsen var desperat efter at finde en efter halvandet år uden sportschef og forventningsafstemningen må have været ikke-eksisterende ....
Hvad er det egentligt JH mangler i den sammenligning? Jeg har virkelig ikke grund til at tro andet, end at JH er en fantastisk mand på de indre linjer med et stærkt og ufravigeligt værdisæt. Der hvor jeg ikke mener JH er god nok, er i forhold til scouting og rekruttering, samt hans evne til at kommunikere. Det sidste kan snakketøjet fra Sdr. Jylland, men lige lovligt godt desværre.
Comment
-
Comment
Comment