Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPræcis... Man kan ikke spare sig til succes.
Men gad vide om det igen har kostet på transferkontoen så Thorborg snart skal have 95% af transferindtægter de næste 20 år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet ville satme være koldt af Thorborg at fyre JH nu her senere på året når alt er ved at være på plads......
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJa, jeg skulle lige til at citere det samme. Hvis man fortsat følger den strategi, må det jo betyde, at man har håb om at kunne investere sig til bedre resultater, og det indebærer at flexe transfermusklerne.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, sådan kan man vel godt anskue det, men den præmis må JH vel også være bekendt med. Han må vel også vende blikket indad og spørge sig selv, om han har bevist, at han er mand for at kunne få en klub til at tage de store skridt i en sportslig udvikling. At kunne gøre de ting, handler jo i høj grad om at være visionær og at have modet, og JH virker alt for konform og snusfornuftig i min verden til at kunne gennemføre en sådan udvikling.
Men han kan jo starte til sommer med at bevise hans berretigelse som ham der skal stå i spidsen for genrejsningen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJa, sådan kan man vel godt anskue det, men den præmis må JH vel også være bekendt med. Han må vel også vende blikket indad og spørge sig selv, om han har bevist, at han er mand for at kunne få en klub til at tage de store skridt i en sportslig udvikling. At kunne gøre de ting, handler jo i høj grad om at være visionær og at have modet, og JH virker alt for konform og snusfornuftig i min verden til at kunne gennemføre en sådan udvikling.
Jeg husker ikke hvornår hans kontrakt udløber, men der bør komme en anden til det vigtige med holdsammensætning og spillerhandler senest til sommer.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg@plum?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg synes han har bevist han ikke har EVNERNE.
Jeg husker ikke hvornår hans kontrakt udløber, men der bør komme en anden til det vigtige med holdsammensætning og spillerhandler senest til sommer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet ville satme være koldt af Thorborg at fyre JH nu her senere på året når alt er ved at være på plads......
Det syntes jeg ikke ... i virksomhedsdrift er der bare nogen der er gode til at udvikle virksomheder, afvikle virksomheder, drifte virksomheder og vende virksomheder (turnaround) .. der er vidt forskellige type mennesker og personprofiler ...
DISC profiler ;-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment