Vi har egentlig stået fint defensivt. Offensivt har vi været tæt på en skandale
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 31/08/2014
Collapse
X
-
Hold da op hvor er der ikke nogen struktur offensivt......vi spiller uhyggeligt grimt og på samme tid ustruktureret!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDe kæmper da for det .. de er bare ikke bedre ..
Comment
-
Det er vel tæt på det dårligste offensive spil jeg nogensinde har set, kæft det var en skandale. Og så fatter jeg simpelthen nada er den defensive taktik, hvorfor så overhovedet starte med Emil hvis bussen skal pakeres gennem hele kampen? Selv når vi skulle op og score var bussen der stadig. SKANDALE.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet er vel tæt på det dårligste offensive spil jeg nogensinde har set, kæft det var en skandale. Og så fatter jeg simpelthen nada er den defensive taktik, hvorfor så overhovedet starte med Emil hvis bussen skal pakeres gennem hele kampen? Selv når vi skulle op og score var bussen der stadig. SKANDALE.
Det virker dog som om at at de mange blinde fanatiske fans herinde fortsætter med at sluge OB-flosklerne der til stadighed bliver udmeldt fra ledelsen. *suk* Vågn dog op!
Kan man ikke spille op med PIVRINGE FCK anno idag, så har man INTET at gøre i Superligaen.
Velkommen i 1. div. Odense Boldklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig - og syntes sådan set det ser en del bedre ud end for et par uger siden - de kæmper og defenssivt står vi altså en del bedre (kan også være fordi fck heller ikke var så overbevisende) fremad ser det dog skidt ud men kan vi få det forsvar op at stå og så bygge ovenpå derfra bør der være mulighed for nogle point - så må vi så bare håbe det rækker til en 10. plads
...og så synes jeg dæleme også at dommeren var god mod FCK. Ikke at det skal være den store undskyldning, men en hel masse små kendelser gik uforklarligt deres vej og derudover lader han Toppel ligge og vride sig uden at stoppe kampen... Og her gik jeg og troede at vi havde lidt dommerhjælp i den store bog fra de sidste par sæsoner :-)
Comment
Comment