Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 31/08/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er helt tosset med den måde at Azer presser op på
    Du mener, fra den forkerte side af manden?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Ringe clearing af Kasper Larsen. Jeg synes desværre ikke han er god nok.

      Comment


        #33
        Vi løber efter FCK, vi står alt for langt tilbage på banen, vi er alt for nemme at overspille. Vi har ikke meget fremad banen jo upræcise afleveringer.
        Det er sgu en ynk at se på.

        Comment


          #34
          tja sådan set en ok godkendt 1 halvleg - billedet mudres dog noget af kadriis sene scoring. Syntes generelt vi forsvare os godt - og selv om fck har haft bolden klart mest føler jeg ikke vi er blevet presset så langt tilbage som vi har set tidligere.

          Offenssivt må vi dog sige der mangler meget - TM lægger alt for alene fremme og der er et kæmpe tom rum mellem ham og resten af holdet der forsvare - når bolden så vindes bliver den som oftes bare høvlet fremad....

          Spændende hvad der sker nu, hvor vi jo er tvunget til at skabe et eller andet....

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
            Jeg begynder sgu helt at nyde Ob kampe igen.. nu bliver der da i det mindste altid kæmpet for det.. mere beder jeg egentligt ikke om..

            Comment


              #36
              Kasper Larsen mål. Han er notorisk ringe..

              Comment


                #37
                Igen igen igen KL *dybt suk* Jeg er træt til DØDEN af den uduelige klovn!

                Jeg er FULDSTÆNDIG ligeglad med fynske talenter når de ÅBENLYST ikke er bedre!

                Damn jeg glæder mig til en islænding i forsvaret...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Vi løber efter FCK, vi står alt for langt tilbage på banen, vi er alt for nemme at overspille. Vi har ikke meget fremad banen jo upræcise afleveringer.
                  Det er sgu en ynk at se på.
                  sjovt som man kan se forskelligt på det - syntes det ser klart bedre ud end mod eks RFC og BIF hvor vi i den grad blev presset.....men ja vi skaber intet fremad, og når nu vi er kommet bagud er den gameplan ligesom skudt i stykker.....vi kan ikke blive ved med at stå så langt tilbage og håbe på et enkelt lucky punch

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Amdi Se indlæg
                    Kasper Larsen mål. Han er notorisk ringe..
                    +1

                    Comment


                      #40
                      Respekt skulason!!!! For pokker hvor er det godt med en anfører der viser sjæl og nerve!!!

                      Comment


                        #41
                        Sidder på Stiften - og man kan stadig høre FCKs fans mere end OBs...?! Lige bortset fra den hårde kerne på Stiften er her alt for dødt?! Vi må være DKs mest kræsne "fans"... Hvad helvede skal man gøre bare for at få folk til at klappe sporadisk. OB kæmper sgu for det og tackler ofte igennem - men der er bare bum-stille...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          tja sådan set en ok godkendt 1 halvleg - billedet mudres dog noget af kadriis sene scoring. Syntes generelt vi forsvare os godt - og selv om fck har haft bolden klart mest føler jeg ikke vi er blevet presset så langt tilbage som vi har set tidligere.

                          Offenssivt må vi dog sige der mangler meget - tm lægger alt for alene fremme og der er et kæmpe tom rum mellem ham og resten af holdet der forsvare - når bolden så vindes bliver den som oftes bare høvlet fremad....

                          Spændende hvad der sker nu, hvor vi jo er tvunget til at skabe et eller andet....
                          lado !!!!!!!! ;-)
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            sjovt som man kan se forskelligt på det - syntes det ser klart bedre ud end mod eks RFC og BIF hvor vi i den grad blev presset.....men ja vi skaber intet fremad, og når nu vi er kommet bagud er den gameplan ligesom skudt i stykker.....vi kan ikke blive ved med at stå så langt tilbage og håbe på et enkelt lucky punch
                            Du siger det jo selv. Vi kan ikke bare stå tilbage... Det er jo det vi gør! Overlader alt initiativ til FCK og vi bliver straffet som fortjent. FCK er PIVRINGE pt. Selv Silkeborg havde kørt dem over...

                            Spillet skal flyttes op på DERES banehalvdel - ligesom Leverkusen gjorde. Det er jo en smal sag hvis man prøver, men TB's koncept er tydeligvis at begrænse nederlaget fremfor at jagte 3 point...

                            FØJ! UD MED HAM!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                              Ringe clearing af Kasper Larsen. Jeg synes desværre ikke han er god nok.
                              Ja, Kasper Larsen får en tumpet assist på det mål. Det er ikke noget godt forsøg på en clearing. Katastrofalt faktisk. Ellers kan jeg faktisk godt lide vores fight hele vejen rundt. Krüger laver dog en del uprovokerede fejl. Halgrimur får ikke problemer med at komme på holdet når han starter. Har Emil Larsen været på banen i den her kamp?....jeg har ikke set ham. Men igen så kan jeg lide vores fight og hvordan vi generelt virker langt mere solide defensivt, men uha Kasper Larsen skal simpelthen kunne cleare sådan en bold :-(

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                lado !!!!!!!! ;-)
                                Hvor er du naiv, Plum...

                                Comment

                                Working...
                                X