Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 31/08/2014

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi har egentlig stået fint defensivt. Offensivt har vi været tæt på en skandale

Comment

hvis vi skal til at spille på den måde med flere omstillinger - så mangler vi godt nok noget fart på holdet....

Comment

De kæmper da for det .. de er bare ikke bedre ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvor er du naiv, Plum...

PS. Hvor er smiley'en?

Comment

Kvalitet? Nej. Indstilling? Ja. Op på hesten, gutter.
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Herre øv

Comment

Hold da op hvor er der ikke nogen struktur offensivt......vi spiller uhyggeligt grimt og på samme tid ustruktureret!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Puha hvor er vi tandlæge uden Falk, det kan virkelig gå hen og blive et problem. Hvem skal tage taktstokken offensivt? Uden Falk er vi i mine øjne et klart bundhold i ligaen

Comment

Totalt tandlæge!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Tandløse

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        enig - og syntes sådan set det ser en del bedre ud end for et par uger siden - de kæmper og defenssivt står vi altså en del bedre (kan også være fordi fck heller ikke var så overbevisende) fremad ser det dog skidt ud men kan vi få det forsvar op at stå og så bygge ovenpå derfra bør der være mulighed for nogle point - så må vi så bare håbe det rækker til en 10. plads

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          det er da muligt at niveauet på banen halter...det gør dit herinde også..
                          Kan du ikke beskrive hvordan?

Comment

Det er vel tæt på det dårligste offensive spil jeg nogensinde har set, kæft det var en skandale. Og så fatter jeg simpelthen nada er den defensive taktik, hvorfor så overhovedet starte med Emil hvis bussen skal pakeres gennem hele kampen? Selv når vi skulle op og score var bussen der stadig. SKANDALE.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Det er vel tæt på det dårligste offensive spil jeg nogensinde har set, kæft det var en skandale. Og så fatter jeg simpelthen nada er den defensive taktik, hvorfor så overhovedet starte med Emil hvis bussen skal pakeres gennem hele kampen? Selv når vi skulle op og score var bussen der stadig. SKANDALE.
                              +1

Det virker dog som om at at de mange blinde fanatiske fans herinde fortsætter med at sluge OB-flosklerne der til stadighed bliver udmeldt fra ledelsen. *suk* Vågn dog op!

Kan man ikke spille op med PIVRINGE FCK anno idag, så har man INTET at gøre i Superligaen.

Velkommen i 1. div. Odense Boldklub!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                enig - og syntes sådan set det ser en del bedre ud end for et par uger siden - de kæmper og defenssivt står vi altså en del bedre (kan også være fordi fck heller ikke var så overbevisende) fremad ser det dog skidt ud men kan vi få det forsvar op at stå og så bygge ovenpå derfra bør der være mulighed for nogle point - så må vi så bare håbe det rækker til en 10. plads
                                Lige præcis. Der er flere ting, der ikke er helt så skidt som i de første par kampe - desværre er angrebet ikke et af dem, men nu må vi ses. Det er i hvert fald tydeligt, at vi ikke har råd til at Falk er skadet, så lad os krydse fingre for, at han mirakuløst kommer sig i løbet af ingen tid :-)

...og så synes jeg dæleme også at dommeren var god mod FCK. Ikke at det skal være den store undskyldning, men en hel masse små kendelser gik uforklarligt deres vej og derudover lader han Toppel ligge og vride sig uden at stoppe kampen... Og her gik jeg og troede at vi havde lidt dommerhjælp i den store bog fra de sidste par sæsoner :-)

Comment

Working...
                                X