Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ikke at Lucas er et lysende talent , det syntes jeg langt fra han er , men der er trods alt mere kød på det ben og langt større håb om udvikling i en 20 årig knægt . TM er 24 år og kan på ingen måde betegnes som et talent , som 24 årig skulle man helst have vist noget på et tidspunkt og man er tættere på "færdig udviklet" Og ja jeg har hørt om at der findes spillere som bryder igennem sent, men igen så har disse spillere nogle grundfærdigheder som gør at man kan knytte håb til dette . Hos Mikkelsen kan jeg ikke forestille mig at det bliver til mere end en middelmådig 1.div spiller .
    Slet ikke uenig, det var egentlig også fordi der lige umiddelbart kun er ham i OB, ud over TM, som har det agentbureau, af hvad jeg kunne støve mig frem til, begge med 4 år i OB... (Lader til Radza er med på den vogn også, men husker ikke lige hans kontraktforhold)... nå, men det er også kun gætterier, det kan jo også tænkes JH bare slog hjernen fra...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nu er der jo ingen der ved hvad lønnen til MT er... Ja 4 år er langtid, men det er et stort skridt for TM og tror ikke lønnen er noget specielt. Han er jo en sparekiks ham JH

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Nu er der jo ingen der ved hvad lønnen til MT er... Ja 4 år er langtid, men det er et stort skridt for TM og tror ikke lønnen er noget specielt. Han er jo en sparekiks ham JH
        Aner intet om lønnen , men 1,3 mill i transfer siger det meste om en elendig handel . ( hvis den trasfersum som er nævnt er sand )

Signon fee + 48 månedslønninger er også en slags penge ;-) ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Aner intet om lønnen , men 1,3 mill i transfer siger det meste om en elendig handel . ( hvis den trasfersum som er nævnt er sand )

Måske kunne ham sige nogen i Ådalen , at vi forventer mere end et sidste sted i bib-test derfor...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Er de 1,3 mill ikke det absolut maksimale Fredericia får for TM, afhængig af forskellige klausuler?

Nogen der ved, hvilke klausuler, der er i kontrakten? Handler det om antal spillede kampe, videresalg eller noget 3. og/eller 4.?

Nogen der ved, hvad vi minimum kommer til at betale Fredericia?

Comment

1,4 mill i en "ren" handel !

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Slet ikke uenig, det var egentlig også fordi der lige umiddelbart kun er ham i OB, ud over TM, som har det agentbureau, af hvad jeg kunne støve mig frem til, begge med 4 år i OB... (Lader til Radza er med på den vogn også, men husker ikke lige hans kontraktforhold)... nå, men det er også kun gætterier, det kan jo også tænkes JH bare slog hjernen fra...
                Radza har kontrakt til sommeren 2016
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  nu vil der jo altid være en der skal være dårligst - sådan er det jo. Ved så ikke hvor meget dårligere han klarede sig end de andre.
                  Når det så er sagt - så er jeg helt enig.....havde man givet ham et 1 årig ala det man gjorde med jeppe.....måske endda en 2 årig kontrakt for at se om han kunne udvikle sig - men en 4 årig kontrakt er helt skudt ved siden af.
                  som du skriver så er der altid en der skal være dårligst, der er sikkert en grund til det, om det så er fordi han har spist meget ris a la mande, har været skadet eller "bare" ferieret lidt for godt. Det bliver spændende at se hans forbedring når der foretages en bib-test senere for at måle fremgangen, der er ihvertfald basis for at han forbedre sig voldsomt, hvis han undgår udfald. Enig i at 4 år ser ud som et fejlskud, jeg tror forhandlinger er mere kyniske end vi forestiller os, og at JH var tvunget til at give 4 år og transfersum, når vi var havnet der hvor vi var uden angribere, og det er jeg helt på det rene med at JH ikke har præsteret på topniveau og helt uden rettidig omhu
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    som du skriver så er der altid en der skal være dårligst, der er sikkert en grund til det, om det så er fordi han har spist meget ris a la mande, har været skadet eller "bare" ferieret lidt for godt. Det bliver spændende at se hans forbedring når der foretages en bib-test senere for at måle fremgangen, der er ihvertfald basis for at han forbedre sig voldsomt, hvis han undgår udfald. Enig i at 4 år ser ud som et fejlskud, jeg tror forhandlinger er mere kyniske end vi forestiller os, og at JH var tvunget til at give 4 år og transfersum, når vi var havnet der hvor vi var uden angribere, og det er jeg helt på det rene med at JH ikke har præsteret på topniveau og helt uden rettidig omhu
                    Hvis det skulle være tilfældet at JH har følt sig tvunget til at give en totalt uprøvet spiller på 24 år uden nævneværdigt cv , samt middelmådige præstationer i 1.div en 4 årig kontrakt , så er JH ganske enkelt ikke sin stilling værdig .

Jeg kan ikke få øje på noget som helst ved TM som agenten med god grund har kunnet presse JH med . Der er ingen tidligere præstationer og kan på ingen måde forestille mig at der har været andre interesserede klubber som har været medvirkende til at øge presset .
                    Last edited by Magge; 07-01-2015, 05:47.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg kan ikke få øje på noget som helst ved TM som agenten med god grund har kunnet presse JH med . Der er ingen tidligere præstationer og kan på ingen måde forestille mig at der har været andre interesserede klubber som har været medvirkende til at øge presset .
                      Det behøver heller ikke have noget med TM at gøre... Agentbureauet og JH er ikke ukendte hos hinanden, som nævnt tidligere havde vi lige fået Lucas inden, fra samme bureau, og kan se de også har Schoop i deres stald, som fra i sommers kørte over på sidste sæson af kontrakten, som jo enten skal forhandles på plads igen eller ej...
                      ... hvem ved om det hele har været én stor kabale...

Comment

Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
                        1,4 mill i en "ren" handel !
                        Hvor har du set det?

Jeg er ret overbevist om, at jeg har læst et sted, at prisen for TM højest kunne blive 1,3 (måske er det 1,4) - men at prisen kun ville nå derop afhængigt af flere faktorer. De konkrete faktorer har jeg ikke set nævnt.

Jeg mener kun at have læst Fyens Stiftstidende nævne prisen. Synes ikke ligefrem de plejer at have vildt styr på transfers vedr OB hos FS, så er der nogen, som kender til andre kilder?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det behøver heller ikke have noget med TM at gøre... Agentbureauet og JH er ikke ukendte hos hinanden, som nævnt tidligere havde vi lige fået Lucas inden, fra samme bureau, og kan se de også har Schoop i deres stald, som fra i sommers kørte over på sidste sæson af kontrakten, som jo enten skal forhandles på plads igen eller ej...
                          ... hvem ved om det hele har været én stor kabale...
                          Kan ikke se hvilken sammenhæng der skulle være i det ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Hvor har du set det?

Jeg er ret overbevist om, at jeg har læst et sted, at prisen for TM højest kunne blive 1,3 (måske er det 1,4) - men at prisen kun ville nå derop afhængigt af flere faktorer. De konkrete faktorer har jeg ikke set nævnt.

Jeg mener kun at have læst Fyens Stiftstidende nævne prisen. Synes ikke ligefrem de plejer at have vildt styr på transfers vedr OB hos FS, så er der nogen, som kender til andre kilder?
                            Fordi jeg også er en del af FCFs inderkreds.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Radza har kontrakt til sommeren 2016
                              Roger... :-)

Comment

Kan ikke se hvilken sammenhæng der skulle være i det ?
                                Det er heller ikke sikkert der var det, men vi kan heller ikke afvise det... De følger jo også med, og havde for nyligt forhandlet med manden... hvem ved hvordan det hænger sammen, på en eller anden måde fik de jo det længste strå...

Comment

Working...
                                X