Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægNu er der jo ingen der ved hvad lønnen til MT er... Ja 4 år er langtid, men det er et stort skridt for TM og tror ikke lønnen er noget specielt. Han er jo en sparekiks ham JH
Signon fee + 48 månedslønninger er også en slags penge ;-) ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAner intet om lønnen , men 1,3 mill i transfer siger det meste om en elendig handel . ( hvis den trasfersum som er nævnt er sand )
Signon fee + 48 månedslønninger er også en slags penge ;-) .."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAner intet om lønnen , men 1,3 mill i transfer siger det meste om en elendig handel . ( hvis den trasfersum som er nævnt er sand )
Signon fee + 48 månedslønninger er også en slags penge ;-) ..
Nogen der ved, hvilke klausuler, der er i kontrakten? Handler det om antal spillede kampe, videresalg eller noget 3. og/eller 4.?
Nogen der ved, hvad vi minimum kommer til at betale Fredericia?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSlet ikke uenig, det var egentlig også fordi der lige umiddelbart kun er ham i OB, ud over TM, som har det agentbureau, af hvad jeg kunne støve mig frem til, begge med 4 år i OB... (Lader til Radza er med på den vogn også, men husker ikke lige hans kontraktforhold)... nå, men det er også kun gætterier, det kan jo også tænkes JH bare slog hjernen fra...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu vil der jo altid være en der skal være dårligst - sådan er det jo. Ved så ikke hvor meget dårligere han klarede sig end de andre.
Når det så er sagt - så er jeg helt enig.....havde man givet ham et 1 årig ala det man gjorde med jeppe.....måske endda en 2 årig kontrakt for at se om han kunne udvikle sig - men en 4 årig kontrakt er helt skudt ved siden af.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsom du skriver så er der altid en der skal være dårligst, der er sikkert en grund til det, om det så er fordi han har spist meget ris a la mande, har været skadet eller "bare" ferieret lidt for godt. Det bliver spændende at se hans forbedring når der foretages en bib-test senere for at måle fremgangen, der er ihvertfald basis for at han forbedre sig voldsomt, hvis han undgår udfald. Enig i at 4 år ser ud som et fejlskud, jeg tror forhandlinger er mere kyniske end vi forestiller os, og at JH var tvunget til at give 4 år og transfersum, når vi var havnet der hvor vi var uden angribere, og det er jeg helt på det rene med at JH ikke har præsteret på topniveau og helt uden rettidig omhu
Jeg kan ikke få øje på noget som helst ved TM som agenten med god grund har kunnet presse JH med . Der er ingen tidligere præstationer og kan på ingen måde forestille mig at der har været andre interesserede klubber som har været medvirkende til at øge presset .Last edited by Magge; 07-01-2015, 05:47.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg kan ikke få øje på noget som helst ved TM som agenten med god grund har kunnet presse JH med . Der er ingen tidligere præstationer og kan på ingen måde forestille mig at der har været andre interesserede klubber som har været medvirkende til at øge presset .
... hvem ved om det hele har været én stor kabale...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg1,4 mill i en "ren" handel !
Jeg er ret overbevist om, at jeg har læst et sted, at prisen for TM højest kunne blive 1,3 (måske er det 1,4) - men at prisen kun ville nå derop afhængigt af flere faktorer. De konkrete faktorer har jeg ikke set nævnt.
Jeg mener kun at have læst Fyens Stiftstidende nævne prisen. Synes ikke ligefrem de plejer at have vildt styr på transfers vedr OB hos FS, så er der nogen, som kender til andre kilder?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet behøver heller ikke have noget med TM at gøre... Agentbureauet og JH er ikke ukendte hos hinanden, som nævnt tidligere havde vi lige fået Lucas inden, fra samme bureau, og kan se de også har Schoop i deres stald, som fra i sommers kørte over på sidste sæson af kontrakten, som jo enten skal forhandles på plads igen eller ej...
... hvem ved om det hele har været én stor kabale...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvor har du set det?
Jeg er ret overbevist om, at jeg har læst et sted, at prisen for TM højest kunne blive 1,3 (måske er det 1,4) - men at prisen kun ville nå derop afhængigt af flere faktorer. De konkrete faktorer har jeg ikke set nævnt.
Jeg mener kun at have læst Fyens Stiftstidende nævne prisen. Synes ikke ligefrem de plejer at have vildt styr på transfers vedr OB hos FS, så er der nogen, som kender til andre kilder?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKan ikke se hvilken sammenhæng der skulle være i det ?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment