Ja vi mangler i den grad et stort skur i front.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægEnig, men med et halvt år tilbage giver et salg fin mening, og vi har trods alt Tingager og Kurucay (selvom han nok ikke er klar). OL kan også dække den, hvis det skulle gå helt galt.
Og så er det vel egentligt meget naturligt, at oprykkerne (især dem der har været flere år i 1. Div) henter flere. De får jo markant flere penge i budgettet efter en oprykning. Men ja, det ser da spændende ud for Lyngby især
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægJoao kan også spille centralt. Synes vi er fint dækket ind med tingager og Hassan K som direkte backup og så Oliver + Joao der oveni ikke er helt uvant med at spille centralt
Comment
-
Ja, men ved ikke helt om vi mangler en helt i front. Jeg synes Rasmus J., fint kan være det 3. valg deroppe, synes mere vi i den grad mangler en klasse kantspiller.
Ja, vi kunne godt bruge en stor angriber til at suplere med, men jeg synes vi mangler en klasse kant, mere end en 3. angriber, da jeg som sagt mener at Rasmus J. kan spille den plads også, og Yao vel egentlig også.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJa, men ved ikke helt om vi mangler en helt i front. Jeg synes Rasmus J., fint kan være det 3. valg deroppe, synes mere vi i den grad mangler en klasse kantspiller.
Ja, vi kunne godt bruge en stor angriber til at suplere med, men jeg synes vi mangler en klasse kant, mere end en 3. angriber, da jeg som sagt mener at Rasmus J. kan spille den plads også, og Yao vel egentlig også.
Men spillere med offensive kvaliteter er vel mere det rigtige ord..
Vi skal heller ikke glemme Thomas Mikkelsen. Han har efter sigende gjort det rigtig godt i optakten og har virket farlig foran mål i træningskampene.. De må jo åbenbart have tiltro til ham siden de giver ham en del spilletid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg er helt enig. Det er vores offensiv der mangler et ekstra krydderi. AK, Festersen og Jönsson er glimrende, men vi kan godt bruge en angriber som kan tilføre os en ekstra dimension og ja en Mayron George fra Hobro kunne godt være interessant. Spændende hvad Kent og JH kan komme op med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget
Vi har fået:
KEP for Lasse
Jønsson for Falk
Thrane for Thomsen
Yao for Diarra (måske lidt søgt)
Derudover har vi fået
Tverskov (for Halgrimur) og
Joao (for Ari)
Og Thomas Mikkelsen tilbage ..
Vi mangler reelt kun reserver:
- en 3. målmand for Koval og Tørnæs
- Central midt for Azer (forudsat at Mak og Izu spiller centralt)
Så selv om Ari og Halgrimur skulle blive solgt er erstatningerne jo på plads ..
Men brug gerne pengene på en bedre central midt der kan styre det offensive spil ..
Grytebust/Falkesgaad/?
Desler/Lund. KEP/Tingager. Tverskov/Halgrimur/Buus Joao/JBL/Ari
Greve/Lucas. Makrini/JJT. Izu/Thrane. Jønsson/Joan/Yao
AK/Mikkelsen. Festersen/?
Men der er nu plads til forbedringer/forstærkninger.Last edited by Plum; 12-07-2016, 21:26."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror ikke der kommer så mange flere med mindre der kommer en rigtig kioskbasker og dem har JH endnu ikke leveret ..
Vi har fået:
KEP for Lasse
Jønsson for Falk
Thrane for Thomsen
Derudover har vi fået
Joao (for Ari)
Men brug gerne pengene på en bedre central midt der kan styre det offensive spil ..
Grytebust/Falkesgaad/?
Desler/Lund. KEP/Tingager. Tverskov/Halgrimur/Buus Joao/JBL/Ari
Greve/Lucas. Makrini/JJT. Izu/Thrane. Jønsson/Joan/Yao
AK/Mikkelsen. Festersen/?
Men der er nu plads til forbedringer/forstærkninger.
Jeg ser også helst en 8'er ind som erstatning for Azer hvis vi kun får 1 mere ind men ville frygtelig gerne også se en Zohore type i truppen..
En 3. Målmand kunne jo bare være den bedste U19 vi har som ikke koster mange lønkroner..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTror ikke der kommer så mange flere med mindre der kommer en rigtig kioskbasker og dem har JH endnu ikke leveret ..
Vi har fået:
KEP for Lasse
Jønsson for Falk
Thrane for Thomsen
Derudover har vi fået
Joao (for Ari)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg er også tilfreds, hvis vi bare får hentet en erstatning for Azer. Så må TM få de første kampe til at vise at han er den supersub vi manglede i foråret, når de to andre ikke lykkedes. Er det den samme som vi husker, så må han forsøges skudt af og så må vi sætte ind på at hente en god 3. angriber til sidst i vinduet. Jeg er bare voldsomt utryg ved at Azer, som faktisk reddede point flere gange i foråret, ikke er erstattet, for det er stadig et stort spørgsmålstegn om izu/mak-duoen fungere, og endnu større om jjt så kan løfte opgaven, hvis de sutter røv igenBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment