Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja vi mangler i den grad et stort skur i front.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ja vi mangler i den grad et stort skur i front.
      Som gerne må være god med fødderne også

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Enig, men med et halvt år tilbage giver et salg fin mening, og vi har trods alt Tingager og Kurucay (selvom han nok ikke er klar). OL kan også dække den, hvis det skulle gå helt galt.

Og så er det vel egentligt meget naturligt, at oprykkerne (især dem der har været flere år i 1. Div) henter flere. De får jo markant flere penge i budgettet efter en oprykning. Men ja, det ser da spændende ud for Lyngby især
        Joao kan også spille centralt. Synes vi er fint dækket ind med tingager og Hassan K som direkte backup og så Oliver + Joao der oveni ikke er helt uvant med at spille centralt

Comment

Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Joao kan også spille centralt. Synes vi er fint dækket ind med tingager og Hassan K som direkte backup og så Oliver + Joao der oveni ikke er helt uvant med at spille centralt
          Jeg er helt enig. Det er vores offensiv der mangler et ekstra krydderi. AK, Festersen og Jönsson er glimrende, men vi kan godt bruge en angriber som kan tilføre os en ekstra dimension og ja en Mayron George fra Hobro kunne godt være interessant. Spændende hvad Kent og JH kan komme op med.

Comment

Ja, men ved ikke helt om vi mangler en helt i front. Jeg synes Rasmus J., fint kan være det 3. valg deroppe, synes mere vi i den grad mangler en klasse kantspiller.

Ja, vi kunne godt bruge en stor angriber til at suplere med, men jeg synes vi mangler en klasse kant, mere end en 3. angriber, da jeg som sagt mener at Rasmus J. kan spille den plads også, og Yao vel egentlig også.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Ja, men ved ikke helt om vi mangler en helt i front. Jeg synes Rasmus J., fint kan være det 3. valg deroppe, synes mere vi i den grad mangler en klasse kantspiller.

Ja, vi kunne godt bruge en stor angriber til at suplere med, men jeg synes vi mangler en klasse kant, mere end en 3. angriber, da jeg som sagt mener at Rasmus J. kan spille den plads også, og Yao vel egentlig også.
              En rigtig klassisk kantspiller er vel ikke det der er brug for i Kents system hvor de hele tiden trækker ind når backen kommer med frem..
              Men spillere med offensive kvaliteter er vel mere det rigtige ord..
              Vi skal heller ikke glemme Thomas Mikkelsen. Han har efter sigende gjort det rigtig godt i optakten og har virket farlig foran mål i træningskampene.. De må jo åbenbart have tiltro til ham siden de giver ham en del spilletid

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg er helt enig. Det er vores offensiv der mangler et ekstra krydderi. AK, Festersen og Jönsson er glimrende, men vi kan godt bruge en angriber som kan tilføre os en ekstra dimension og ja en Mayron George fra Hobro kunne godt være interessant. Spændende hvad Kent og JH kan komme op med.
                Ja tak til George. Han burde altså kunne købes for en pris som OB kan være med på. Både Hvilsom og Berggren blev solgt for et lavt millionbeløb

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Med denne transfer og Ari's yderst sandsynlige salg er vi på 22 i truppen... Kan man vel godt tillade sig at kalde smal/tynd i en sæson hvor vi nok skal spille 40 kampe.. Kunne være lækkert med en udtalelse fra Jesper når det er officielt om man har gang i noget
                  Tror ikke der kommer så mange flere med mindre der kommer en rigtig kioskbasker og dem har JH endnu ikke leveret ..

Vi har fået:
                  KEP for Lasse
                  Jønsson for Falk
                  Thrane for Thomsen
                  Yao for Diarra (måske lidt søgt)
                  Derudover har vi fået
                  Tverskov (for Halgrimur) og
                  Joao (for Ari)

Og Thomas Mikkelsen tilbage ..

Vi mangler reelt kun reserver:
                  - en 3. målmand for Koval og Tørnæs
                  - Central midt for Azer (forudsat at Mak og Izu spiller centralt)

Så selv om Ari og Halgrimur skulle blive solgt er erstatningerne jo på plads ..

Men brug gerne pengene på en bedre central midt der kan styre det offensive spil ..

Grytebust/Falkesgaad/?
                  Desler/Lund. KEP/Tingager. Tverskov/Halgrimur/Buus Joao/JBL/Ari

Greve/Lucas. Makrini/JJT. Izu/Thrane. Jønsson/Joan/Yao

AK/Mikkelsen. Festersen/?

Men der er nu plads til forbedringer/forstærkninger.
                  Last edited by Plum; 12-07-2016, 21:26.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Tror ikke der kommer så mange flere med mindre der kommer en rigtig kioskbasker og dem har JH endnu ikke leveret ..

Vi har fået:
                    KEP for Lasse
                    Jønsson for Falk
                    Thrane for Thomsen
                    Derudover har vi fået
                    Joao (for Ari)

Men brug gerne pengene på en bedre central midt der kan styre det offensive spil ..

Grytebust/Falkesgaad/?
                    Desler/Lund. KEP/Tingager. Tverskov/Halgrimur/Buus Joao/JBL/Ari

Greve/Lucas. Makrini/JJT. Izu/Thrane. Jønsson/Joan/Yao

AK/Mikkelsen. Festersen/?

Men der er nu plads til forbedringer/forstærkninger.
                    Kan sagtens følge din 1:1 men umiddelbart er 24-25 mand vel en passende størrelse med mange kampe. Ikke 22
                    Jeg ser også helst en 8'er ind som erstatning for Azer hvis vi kun får 1 mere ind men ville frygtelig gerne også se en Zohore type i truppen..
                    En 3. Målmand kunne jo bare være den bedste U19 vi har som ikke koster mange lønkroner..

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Vi har fået:
                      KEP for Lasse
                      Jønsson for Falk
                      Thrane for Thomsen
                      Derudover har vi fået
                      Joao (for Ari)

Jeg er også tilfreds, hvis vi bare får hentet en erstatning for Azer. Så må TM få de første kampe til at vise at han er den supersub vi manglede i foråret, når de to andre ikke lykkedes. Er det den samme som vi husker, så må han forsøges skudt af og så må vi sætte ind på at hente en god 3. angriber til sidst i vinduet. Jeg er bare voldsomt utryg ved at Azer, som faktisk reddede point flere gange i foråret, ikke er erstattet, for det er stadig et stort spørgsmålstegn om izu/mak-duoen fungere, og endnu større om jjt så kan løfte opgaven, hvis de sutter røv igen

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg er også tilfreds, hvis vi bare får hentet en erstatning for Azer. Så må TM få de første kampe til at vise at han er den supersub vi manglede i foråret, når de to andre ikke lykkedes. Er det den samme som vi husker, så må han forsøges skudt af og så må vi sætte ind på at hente en god 3. angriber til sidst i vinduet. Jeg er bare voldsomt utryg ved at Azer, som faktisk reddede point flere gange i foråret, ikke er erstattet, for det er stadig et stort spørgsmålstegn om izu/mak-duoen fungere, og endnu større om jjt så kan løfte opgaven, hvis de sutter røv igen
                        TM bliver formentlig ikke en supersub nogensinde, men jeg synes da han fortjener chancen for at spille sig tættere holdet, på et væsentligt mere afbalanceret hold end vi har haft længe ..det ville da være træls at kaste x-mill. efter en ny 3. angriber hvis vi har en gående i Ådalen alliwl, som der efter sigende også er betalt for.
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Ingen islændinge på træningsbanen i dag.

Spændende om Hallgrimur er på vej videre. Nogen der ved, om han stadig er skadet?

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Ingen islændinge på træningsbanen i dag.

Spændende om Hallgrimur er på vej videre. Nogen der ved, om han stadig er skadet?
                            Han er på vej til Lyngby

Comment

Bum!!!

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-aar-i-lyngby/

Comment

Tak for indsatsen.

Jeg har forståelse for at Hallgrimur gerne vil spille. Jeg kunne dog godt have brugt ham som en fin 12-mand fordi han dækker så mange pladser uden at falde igennem. Desuden virker han som en god mand for truppen (nævnes da også i afskedsartiklen).

Comment

Working...
                                X