Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Kan du måske komme med en kommentar til hans spil, når kampen engang er fløjtet af?
    Når ikke 2.halvleg desværre..
    Kan sige at han er hurtig og er meget offensiv. Ser også fornuftig ud defensivt..
    Uden at have et kæmpe grundlag vil jeg sige at han er pænt step up fra Ari

ligner dog en spiller der passer bedst til et angribene hold
    Last edited by fmprOB; 27-02-2016, 16:43. Årsag: Ny OBservation

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg har meget svært ved at se, hvordan en anden makker skal kunne lære ham at heade til en bold...
      Jeg tror du har misforstået min pointe. Jeg skriver at hver enkelt har styrker og svagheder - og at vore 4 bagerste er dårlige til at aflæse hinanden, og kompensere for det. At have udtalte mangler i luftspillet diskvalificerer f.eks. ikke Javier Mascherano fra at være 1. makker til Pique i Barcelona - foran dygtige og hovedstødsstærke forsvarspillere som Mathieu og Vermaelen. Det er jo nok fordi han opvejer forsvarets mangler på anden vis.

Jeg synes at både Jonas#4, Lasse og Ari er frygtelig dårlige til at læse spillet, så de 3 sammen giver en dårlig kombi der kommer til at bakke for meget. Især når Izunna intet fyldte på midten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Jeg tror du har misforstået min pointe. Jeg skriver at hver enkelt har styrker og svagheder - og at vore 4 bagerste er dårlige til at aflæse hinanden, og kompensere for det. At have udtalte mangler i luftspillet diskvalificerer f.eks. ikke Javier Mascherano fra at være 1. makker til Pique i Barcelona - foran dygtige og hovedstødsstærke forsvarspillere som Mathieu og Vermaelen. Det er jo nok fordi han opvejer forsvarets mangler på anden vis.

Jeg synes at både Jonas#4, Lasse og Ari er frygtelig dårlige til at læse spillet, så de 3 sammen giver en dårlig kombi der kommer til at bakke for meget. Især når Izunna intet fyldte på midten.
        Ja, det kan du have ret i. Jeg synes bare Hallgrimur viser nogle helt basale mangler i det defensive, som er uforståelige for en så erfaren spiller.

Jeg er helt afgjort enig med dig i, at vores nuværende forsvarskæde er beviset på, at 2+2 ikke altid giver 5. I vores tilfælde giver det knap nok 4.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Ja, det kan du have ret i. Jeg synes bare Hallgrimur viser nogle helt basale mangler i det defensive, som er uforståelige for en så erfaren spiller.

Jeg er helt afgjort enig med dig i, at vores nuværende forsvarskæde er beviset på, at 2+2 ikke altid giver 5. I vores tilfælde giver det knap nok 4.
          Jeg tror ikke rollen som anfører i OB passer ham. Havde jeg været i KN's sko, så havde jeg lavet den frække, og givet bindet til Desler. Han synes at være den spiller med de mindste, og færreste antal, udfald. Selv når han er mindre god, leverer han fornuftigt og går foran med stor energi. Sådan en type tror jeg truppen har brug for at se op til lige nu.

Comment

Ville være synd at give den til Desler, især når vi har andre kvalificerede til det...

Og enig med dem der vil have Hall ud af vagten... andet giver heller ikke mening. ..
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kaptajn Haddi mener der er kommet styr på forsvaret

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...paa-forsvaret/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kaptajn Haddi mener der er kommet styr på forsvaret

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...paa-forsvaret/
                Der er i hvertfald kommet flere kampe, hvor vi ikke har givet så mange chancer væk.

Og men at gå fra det til "styr på forsvaret" når vi i de samme 7 kampe, hvor vi kun har tabt 1, har lukket 9 mål ind, er nok lige at stramme den. Tror mere, der er kommet styr på den centrale midt. Forsvaret er stadig skrøbeligt. Takket være vores såkaldte anførers tilstedeværelse.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Der er i hvertfald kommet flere kampe, hvor vi ikke har givet så mange chancer væk.

Og men at gå fra det til "styr på forsvaret" når vi i de samme 7 kampe, hvor vi kun har tabt 1, har lukket 9 mål ind, er nok lige at stramme den. Tror mere, der er kommet styr på den centrale midt. Forsvaret er stadig skrøbeligt. Takket være vores såkaldte anførers tilstedeværelse.

MvH ChrisOB
                  Er helt enig. Forsvaret virker stadig ikke stærkt. Alt for mange svagheder.. Hele holdet er bare bedre organiseret nu..
                  Det er Kent Nielsen's fortjeneste. Ikke en pludselig opblomstring af vores centrale forsvarsspillere...
                  Men "frygter" da at man snart laver en 2 årig forlængelse med Haddi..
                  Ville egentlig gerne have en der var bedre.. Og da jeg ikke ser ham bedre på andre pladser i KN's system tror jeg ikke der er plads til ham i OB mm han tænkes som fast mand i forsvaret da han med sin status nok skal fast central plads på holdet. Eller på en måde sagt. Forlænger man med ham er der fordi han skal spille fast.
                  Ved ikke om det giver mening

Comment

Video med Haddi her

http://www.ob.dk/artikel/haddi-optim...oer-hobro.aspx

Comment

MvH ChrisOB
                      Det er vel også det han selv siger langt han af vejen:

- Vi har forsvaret os godt som hold. Vi har fået bedre styr på vores forsvar og den måde, vi spiller på. Vi tillader ikke lige så mange omstillinger, og vi er ikke fanget lige så ofte som vi var på et tidspunkt, hvor vi lukkede rigtig mange mål ind, siger Jonasson

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det er vel også det han selv siger langt han af vejen:

- Vi har forsvaret os godt som hold. Vi har fået bedre styr på vores forsvar og den måde, vi spiller på. Vi tillader ikke lige så mange omstillinger, og vi er ikke fanget lige så ofte som vi var på et tidspunkt, hvor vi lukkede rigtig mange mål ind, siger Jonasson

Det kan man godt sige ja, men min modstand er imod brugen af udtrykket "bedre styr på forsvaret". Jeg tror han forsøger at tørre problemet med de mange indkasserede mål af på alene strukturen, og ikke det faktum at de fleste af de mål, vi har lukket ind kan kategoriseres som rene personlige fejl, begået af ham og hans medlemmer i forsvaret i form af fejlplacering, og åh I don't know sparken bolde på medspillere i ren panik, så den går i eget net på sidste spillerunde før vinterpausen.

Der er kommet mere struktur ind. Men styr på det interne samarbejde imellem ham og Lasse, samt styr på egne personlige fejl? Nej.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det kan man godt sige ja, men min modstand er imod brugen af udtrykket "bedre styr på forsvaret". Jeg tror han forsøger at tørre problemet med de mange indkasserede mål af på alene strukturen, og ikke det faktum at de fleste af de mål, vi har lukket ind kan kategoriseres som rene personlige fejl, begået af ham og hans medlemmer i forsvaret i form af fejlplacering, og åh I don't know sparken bolde på medspillere i ren panik, så den går i eget net på sidste spillerunde før vinterpausen.

Der er kommet mere struktur ind. Men styr på det interne samarbejde imellem ham og Lasse, samt styr på egne personlige fejl? Nej.

MvH ChrisOB
                          Der bliver aldrig styr på de personlige fejl! Jeg kan ikke forestille mig at han kan blive bedre - og på den måde er han ikke god nok - han koster simpelthen for meget på de personlige fejl og så er han en hæmsko for holdets evne til at spille sig ud af vanskeligheder og generelt ud af egen zone.

Comment

Haddi ikke udtaget til det islandske landshold denne gang. Kun Ari

http://www.ob.dk/artikel/obere-paa-l...ver-25610.aspx

Comment

Haddi skal håbe på skader hvis han skal med til EM

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...island-til-em/

Comment

Den ryger også lige i hans egen tråd:

Både han og OB er interesserede i at finde en ny klub til ham. Kontrakten bliver ikke forlænget. Det fortæller mig, at Kent alligevel har set noget af det samme som mange af os herinde. Haddi er professionel til benet, og man kan ikke sætte en finger på indsatsen. Det er evnerne, det kniber med.

Og hvis vi skal i top-seks, skal vi have en bedre anfører, og en en bedre forsvarskaptajn.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-efter-ny-klub
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Working...
                                X