Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: OB-Esbjerg (18. August 2014) på Kanalsport

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
    Jeg synes, Bodul gjorde det langt bedre end vanligt. Måske skal vi bare lade være med at tænke ham som angriber. Han har en god teknik og fik lavet nogle gode frispilninger. Jeg savner lige 10% mere aggresivitet fra ham - hvis han fandt den sidste viljestyrke, kunne han sagtens blive en profil i ligaen som offensiv midtbanespiller. Men han kan fint bruges som indskiftningsspiller på en af kanterne.
    Synes slet ikke han besidder det løbepensum eller aggressiviteten som skal til at spille længere tilbage. Defensivt vil han give større usikkerheder end Emil hvis han indtog en kant.

Måske reserveholdsfodbold bare passer godt til hans niveau? I østrig var han heller ikke en ubetinget succes hele vejen igennem

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Han gjorde efter min mening kun ok. Men barren er vel snart sat så lavt at han kun kan overraske...

Leave a comment:

• Bolaños
    replied
    Jeg synes, Bodul gjorde det langt bedre end vanligt. Måske skal vi bare lade være med at tænke ham som angriber. Han har en god teknik og fik lavet nogle gode frispilninger. Jeg savner lige 10% mere aggresivitet fra ham - hvis han fandt den sidste viljestyrke, kunne han sagtens blive en profil i ligaen som offensiv midtbanespiller. Men han kan fint bruges som indskiftningsspiller på en af kanterne.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Han er ikke i nærheden af at have KL hovedstødsstyrke, men placeringsevnen og spillet med fødderne er han en del bedre. Så det kommer lidt an på, hvad type man vil have, og hvilken modstander man står over for.

Edit: så for lige at svare på dit spørgsmål. Mod FCK med Cornelius på toppen, vil jeg hellere have KL, der kan matche ham i hovedspillet. Men mod en modstander uden en targetmand, ville jeg være tilbøjelig til at bruge Momo
    Enig i din vudering. Var bare for doven til at skrive det samme igen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der har set reservekampen, som mener at Momo skal have chancen i stedet for KL?

MvT
    Her

I stedet for KL.

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nogle der har set reservekampen, som mener at Momo skal have chancen i stedet for KL?

MvT
    Han er ikke i nærheden af at have KL hovedstødsstyrke, men placeringsevnen og spillet med fødderne er han en del bedre. Så det kommer lidt an på, hvad type man vil have, og hvilken modstander man står over for.

Edit: så for lige at svare på dit spørgsmål. Mod FCK med Cornelius på toppen, vil jeg hellere have KL, der kan matche ham i hovedspillet. Men mod en modstander uden en targetmand, ville jeg være tilbøjelig til at bruge Momo
    Last edited by WhyNot?; 19-08-2014, 12:36.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied

MvT

Leave a comment:

• mågen
    replied
    http://kanalsport.dk/indslag/ny-ob-a...de-mod-esbjerg

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Jeg så også kampen i går, og jeg tilslutter mig flertallet, der mener, at Desler var banens bedste. Han har et lækkert drive med bolden. Mangler ind i mellem lidt overblik, synes jeg. Men det kommer helt klart med tiden. Han er fysisk stærk, og god teknisk. Han kunne godt gå hen og blive starter inden sæsonen slutter.

Diarra spiller en rigtig god kamp. Måske på en billig baggrund, da EfB virkelig var ringe, men han er sikker i pasningerne, og laver meget meget få fejl. Man kan godt se, at han er for god til reserveholdsbold.

Bodul synes jeg ikke man så det forventede til. Når man har været topscorer i den bedste østrigske række, skal man altså skille sig ud på reserveholdsniveau, og det gør han ikke. I min optik virker han som en færdig mand i OB. Jeg tvivler på, at han får en startplads resten af sæsonen.

Jacob Barrett var god i første halvleg. Han var med i meget offensivt, men luften går af ballonen i anden halvleg, hvilket vel kun er naturligt, hans skader taget i betragtning.

Lucas Jensen var op og ned. Udmærket efter pausen, men ikke specielt synlig før pausen, hvilket vel er lidt bekymrende nu vi havde bolden så meget som vi havde.

Thomas Mikkelsen laver to stykker, og hans positionering i boksen virker ret god. Teknikken lader desværre lidt tilbage at ønske i forhold til for alvor at indgå i kombinationsspillet, men lad os håbe, at det bliver bedre med tiden. :o)

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Mikkel Desler bliver god.

Rigtig god.

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Kampen slut: Vi spiller en god kamp og er klart EFB overlegne. Vinder fortjent 3-1.

Ousager: Havde ikke så meget at lave, men går fejl af et par indlæg mod slutningen, og er skyld i 3-1 målet, hvor han taber luftduellen til Van Buren.

3 midterforsvar (Magnus, EPJ og Momo): De spiller alle en god kamp. Er sikre i defensiven, og er god på bolden, ikke meget at kunne sætte på de 3. Momo dog bedst af de 3, og ligner en rigtig god backup på den plads, hvis ikke starter.

JBL: Rigtig god første halvleg, hvor han er meget med i det offensive, falder dog lidt ud af det i anden halvleg, og bliver også udskiftet.

Lukas Jensen: Lidt skuffende første halvleg, hvor ikke meget lykkedes for ham. Spiller sig dog voldsomt op i anden halvleg, og er med i meget af det vi skaber.

Schoop og Dessler: Spiller begge en god kamp, og binder spillet godt sammen. Dessler synes jeg spiller en vanvittig god kamp, og kunne sagtens se ham starte inde på 1. holdet inden længe. Han er rigtig god teknisk, er hurtig og har en rigtig god fysik, taget hans alder i betragtning.

Greve: Lidt anonym i 1. halvleg, men spiller sig op i anden, hvor han er med i meget, og får også scoret et mål efter et flot angreb.

Bodul: Spiller bedre end man er vant til at se. Det lignede han havde godt af at komme lidt længere tilbage på banen.

TM: Laver 2 mål, og kommet til et par chancer udover det. Han kæmper for det, man mangler lidt teknisk. 2 mål og et par chancer udover, kompensere dog for dette. Han mangler lidt i afslutningerne med fødderne.

De 4 indskiftere (Raben, JJT, SS og Anders Thomsen): Gør det alle sammen godt, og viser godt teknisk niveau alle 4. Synes at Raben og JJT viser mest kvalitet.
    Tak for super referat fra kampen.

Godt at høre, at de unge klarer sig godt. Dejligt JBL er godt på vej tilbage, og fantastisk, vi har en anbriber, der kan scorer med hovedet.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Referat

http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...e-esbjerg.aspx

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Er det muligt at se kampen på nettet, eller er den gone?
    Bliver vist på KanalSport i morgen kl. 12.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
    Jeg så kampen fra stadion.
    Vil blot nævne at Diarra ud over at spille godt idag, også var meget bedre til at kommunikere og især kalde på bolden. Virkede til han tager (eller pålagt) lidt mere ansvar på de unges hold.
    På stadion så jeg bl.a. Jesper Hansen og Troels Bech var der, men også Esbjergs Niels Frederiksen. Toppel var forbi og der sad også et par talentspejdere bl.a. fra FCN (dog uden at være sikker)

Leave a comment:

• bettet
    replied
    Jeg så kampen fra stadion.
    Vil blot nævne at Diarra ud over at spille godt idag, også var meget bedre til at kommunikere og især kalde på bolden. Virkede til han tager (eller pålagt) lidt mere ansvar på de unges hold.
    På stadion så jeg bl.a. Jesper Hansen og Troels Bech var der, men også Esbjergs Niels Frederiksen. Toppel var forbi og der sad også et par talentspejdere bl.a. fra FCN (dog uden at være sikker)

Leave a comment:

Working...
X