Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: OB-Esbjerg (18. August 2014) på Kanalsport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    http://kanalsport.dk/indslag/ny-ob-a...de-mod-esbjerg

    Comment


      #77
      Nogle der har set reservekampen, som mener at Momo skal have chancen i stedet for KL?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Nogle der har set reservekampen, som mener at Momo skal have chancen i stedet for KL?

        MvT
        Han er ikke i nærheden af at have KL hovedstødsstyrke, men placeringsevnen og spillet med fødderne er han en del bedre. Så det kommer lidt an på, hvad type man vil have, og hvilken modstander man står over for.

        Edit: så for lige at svare på dit spørgsmål. Mod FCK med Cornelius på toppen, vil jeg hellere have KL, der kan matche ham i hovedspillet. Men mod en modstander uden en targetmand, ville jeg være tilbøjelig til at bruge Momo
        Last edited by WhyNot?; 19-08-2014, 12:36.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Nogle der har set reservekampen, som mener at Momo skal have chancen i stedet for KL?

          MvT
          Her

          I stedet for KL.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Han er ikke i nærheden af at have KL hovedstødsstyrke, men placeringsevnen og spillet med fødderne er han en del bedre. Så det kommer lidt an på, hvad type man vil have, og hvilken modstander man står over for.

            Edit: så for lige at svare på dit spørgsmål. Mod FCK med Cornelius på toppen, vil jeg hellere have KL, der kan matche ham i hovedspillet. Men mod en modstander uden en targetmand, ville jeg være tilbøjelig til at bruge Momo
            Enig i din vudering. Var bare for doven til at skrive det samme igen

            Comment


              #81
              Jeg synes, Bodul gjorde det langt bedre end vanligt. Måske skal vi bare lade være med at tænke ham som angriber. Han har en god teknik og fik lavet nogle gode frispilninger. Jeg savner lige 10% mere aggresivitet fra ham - hvis han fandt den sidste viljestyrke, kunne han sagtens blive en profil i ligaen som offensiv midtbanespiller. Men han kan fint bruges som indskiftningsspiller på en af kanterne.

              Comment


                #82
                Han gjorde efter min mening kun ok. Men barren er vel snart sat så lavt at han kun kan overraske...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                  Jeg synes, Bodul gjorde det langt bedre end vanligt. Måske skal vi bare lade være med at tænke ham som angriber. Han har en god teknik og fik lavet nogle gode frispilninger. Jeg savner lige 10% mere aggresivitet fra ham - hvis han fandt den sidste viljestyrke, kunne han sagtens blive en profil i ligaen som offensiv midtbanespiller. Men han kan fint bruges som indskiftningsspiller på en af kanterne.
                  Synes slet ikke han besidder det løbepensum eller aggressiviteten som skal til at spille længere tilbage. Defensivt vil han give større usikkerheder end Emil hvis han indtog en kant.

                  Måske reserveholdsfodbold bare passer godt til hans niveau? I østrig var han heller ikke en ubetinget succes hele vejen igennem

                  Comment

                  Working...
                  X