Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reserveliga: OB-Esbjerg (18. August 2014) på Kanalsport
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNogle der har set reservekampen, som mener at Momo skal have chancen i stedet for KL?
MvT
Edit: så for lige at svare på dit spørgsmål. Mod FCK med Cornelius på toppen, vil jeg hellere have KL, der kan matche ham i hovedspillet. Men mod en modstander uden en targetmand, ville jeg være tilbøjelig til at bruge MomoLast edited by WhyNot?; 19-08-2014, 12:36.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHan er ikke i nærheden af at have KL hovedstødsstyrke, men placeringsevnen og spillet med fødderne er han en del bedre. Så det kommer lidt an på, hvad type man vil have, og hvilken modstander man står over for.
Edit: så for lige at svare på dit spørgsmål. Mod FCK med Cornelius på toppen, vil jeg hellere have KL, der kan matche ham i hovedspillet. Men mod en modstander uden en targetmand, ville jeg være tilbøjelig til at bruge Momo
Comment
-
Jeg synes, Bodul gjorde det langt bedre end vanligt. Måske skal vi bare lade være med at tænke ham som angriber. Han har en god teknik og fik lavet nogle gode frispilninger. Jeg savner lige 10% mere aggresivitet fra ham - hvis han fandt den sidste viljestyrke, kunne han sagtens blive en profil i ligaen som offensiv midtbanespiller. Men han kan fint bruges som indskiftningsspiller på en af kanterne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlægJeg synes, Bodul gjorde det langt bedre end vanligt. Måske skal vi bare lade være med at tænke ham som angriber. Han har en god teknik og fik lavet nogle gode frispilninger. Jeg savner lige 10% mere aggresivitet fra ham - hvis han fandt den sidste viljestyrke, kunne han sagtens blive en profil i ligaen som offensiv midtbanespiller. Men han kan fint bruges som indskiftningsspiller på en af kanterne.
Måske reserveholdsfodbold bare passer godt til hans niveau? I østrig var han heller ikke en ubetinget succes hele vejen igennem
Comment
Comment