Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Lasse Nielsen burde da klart også have været på så

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Høegh og Ari på rundens hold i tipsbladet

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gaen-5-runde-0

    Leave a comment:


  • Kim-Odense
    replied
    lækkert med 3 point jeg var også sikker på sejr i denne runde så det var bare forløsende at se kampen :)

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    Positivt at se en TB der ikke bare sad på sin pind men kom op og var aktiv og kunne høres
    Sådan er han i alle kampe, det var ikke kun i går, men ja dejligt med en træner der viser noget udstråling fra bænken.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af ob er gud Se indlæg
    enig.

    Hvor er jeg dog træt af ob-fans, der kalder emil for skøge, svin, tyk og diverse andre ting, som er ment nedladende - hvad enten det er på forum eller stadion.. I mine øjne svigter i som fans! Jeg håber, i kun er nogle få stykker.

    Hvis det er rigtigt, nogen har råbt tykke efter ham i dag, fatter jeg det ikke. Emil ser mere trimmet ud, end jeg kan huske i hans ob-tid.

    Jer der er så negative over for ham, at i mener, det er ok at råbe nedladende ting efter ham, vil i ikke nok tage ned og overvære en træning.

    Så vil i se en mand, der er veltrænet. I vil se en spiller, der viser højt niveau i afslutningerne, er blevet meget mere åben overfor sine medspillere og virker til at give sin del til fællesskabet og en holdkammerat, der bakker medspillere op med mange positive tilråb. Og i vil ikke mindst se en spiller, der har sult efter at løfte sit spil og bevidsthed om, at han ikke har ramt topniveauet endnu.

    Hvis man ikke har noget pænt at sige, så overvej i det mindste, hvad man siger. Jeg er træt af, at fans skaber dårlig stemning hos mig med småperfide tilråb til ob-spillere, der gør, hvad de kan for at komme tilbage på sporet og ad den vej hjælpe holdet.

    Beklager mit sure opstød på en ellers positiv dag, men jeg trænger sgu bare til, at vi fans også sætter fokus på, hvad vi kan gøre for at løfte holdet.
    hørt!

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    hvor det sjovt at læse diverse steder hvordan randers fans piver over spellman, og mener han skulle have haft flere røde kort. ja måske gik han over stregen et par gange, men fodbold er altså en kontaktsport :P
    At fodbold er en kontaktsport, gør det ikke lovligt at slå, det vil jeg tro du også ved.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
    Jeg bruger lige tråden her til lidt "propaganda"

    Nu var vi desværre ikke så mange, der havde fundet vej til Randers igår, men skal vi nu ikke få proppet det nye og gamle stemningsområde til FCK-kampen?
    Jeg synes jeg førhen har set herinde, at mange folk har beskrevet, hvordan de er rykket væk fra ståpladserne på stiften - af flere årsager, men også nogle fordi at de ikke ville stå blandt et bestemt segment af fans.
    Derfor synes jeg, at de folk som af forskellige årsager har rykket sig ud af stemningsområdet - men som egentlig gerne vil støtte vores striwer med lidt mere end fællesklap - skulle overveje at rykke tilbage. Nu er alle de unge vildbasser rykket ned foran og det har givet plads (meget plads endda ) til begge segmenter af fans.

    Så min opfordring er egentlig ret simpel: Lad os få fyldt stemningsområdet til bristepunket mod FCK, og få skabt en værdig kulisse!
    I har 14 dage til at blive fodbold-sultne igen, så sæt et stort fedt X i kalenderen og kom på stadion mod FCK.. med velsmurte stemmer!
    ja men nu har vi desævrre bare mange medløbere på fyn, i sølvsæsonerne var vi rigtig mange på aways, og fed stemning hjemme til hver kamp. men idag bliver folk væk fordi det går dårligt

    Leave a comment:


  • Klinge11
    replied
    Jeg bruger lige tråden her til lidt "propaganda"

    Nu var vi desværre ikke så mange, der havde fundet vej til Randers igår, men skal vi nu ikke få proppet det nye og gamle stemningsområde til FCK-kampen?
    Jeg synes jeg førhen har set herinde, at mange folk har beskrevet, hvordan de er rykket væk fra ståpladserne på stiften - af flere årsager, men også nogle fordi at de ikke ville stå blandt et bestemt segment af fans.
    Derfor synes jeg, at de folk som af forskellige årsager har rykket sig ud af stemningsområdet - men som egentlig gerne vil støtte vores striwer med lidt mere end fællesklap - skulle overveje at rykke tilbage. Nu er alle de unge vildbasser rykket ned foran og det har givet plads (meget plads endda ) til begge segmenter af fans.

    Så min opfordring er egentlig ret simpel: Lad os få fyldt stemningsområdet til bristepunket mod FCK, og få skabt en værdig kulisse!
    I har 14 dage til at blive fodbold-sultne igen, så sæt et stort fedt X i kalenderen og kom på stadion mod FCK.. med velsmurte stemmer!

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jamen så har vi vel det antal angribere vi skal have og lad os så finde en rigtig højre back med mindre Spelmann skal fortsætte som wingback..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    TB om Kryger

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-angriberrolle

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Enig, hvis ikke man kan tage som man giver, skulle man blive hjemme ved mor og far...

    Jeg forstår dog godt frustrationen over hans tid i OB, som jo også har været præget at nedture, uprofessionel opførsel, og dårlig form, og jeg kunne da også have håbet at motivationen, efter BIF farcen, var mere præget af lysten til at vise OB han gerne ville, fremfor at vise at BIF tog fejl...

    Hos mig røg han over i bunken hvor også JC befandt sig, hvilket vil sige, en ligegyldig spiller jeg ikke bruger så meget tid på, men stadig en spiller der får min MoM hvis det skulle være fortjent...

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Jeg tilmelder mig koret der siger, at det er helt ok, at Emil laver gårsdagens hilsen til os fans. Mange har skreget på hans afgang, at han er tyk, at han er en luder og så videre, men når han så scorer så alt det glemt og fansene jubler i vilden sky som en anden vendekåbe. Det virker sgu lidt tamt efterfølgende at klandre ham for hans hilsen, når han giver dét svar på tiltale som man håber på.

    "Vi må gerne ytre os nedladende om ham, men han skal da ikke tysse på os, hvad bilder han sig ind?"...

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
    Hvor er det pinligt, at der er fans, der forfølger vore egne spillere. Vi er i en situation, hvor alle må stå sammen, hvis klubbens førstehold skal forlænge opholdet i rækken. Jeg jubler ikke over at se Bodil på holdkortet, men så længe kampen er i gang, bakker jeg enhver stribet spiller op. Også Bodil.
    Enig.

    Holdkammeraterne bliver formentlig også ramt, hvis fans råber perfide ting til bestemte spillere. Vores nye, georgiske angriber oplevede noget lignende i Polen - nok af væsentligt værre karakter. Jeg kan ikke lade være med at tænke, hvad han vil tænke, hvis han hører om fans, der forfølger OB-spillere.

    Heldigvis er det kun et fåtal, der nedlader sig til pinlige råb efter spillerne. Jeg håber, de skruer ned for den del, og bruger vokalen konstuktivt.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    hvor det sjovt at læse diverse steder hvordan randers fans piver over spellman, og mener han skulle have haft flere røde kort. ja måske gik han over stregen et par gange, men fodbold er altså en kontaktsport :P

    Leave a comment:


  • MESSI_FAN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
    Hvor er det pinligt, at der er fans, der forfølger vore egne spillere. Vi er i en situation, hvor alle må stå sammen, hvis klubbens førstehold skal forlænge opholdet i rækken. Jeg jubler ikke over at se Bodil på holdkortet, men så længe kampen er i gang, bakker jeg enhver stribet spiller op. Også Bodil.
    +1

    Leave a comment:

Working...
X