Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Paddy
    replied
    Jeg blir nødt til også at rose vores træner. Jeg er hverken specielt pro eller contra Bech, men det ser ud som om han rent taktisk virkelig har fået skabt en opstilling der gør at tingene fungerer bedre. Ja, vi har også haft heldet, specielt mod Brøndby, men det held har vi så stort set heller ikke haft det sidste år. Super godt arbejde, nu skal der følges op på det og vi skal til at have nogle hjemmesejre.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
    Kæft, Lasse Nielsen ser ud til at være et fantastisk køb.
    Han må ikke miste niveau som spillere plejer efter nogen tid for han er nemlig et kup at få til klubben.. Han kan noget af det vi mistede med HHA plus en del mere. En oplagt anfører og bedste mand i dag.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Mikkelsen gør det sgu fint. Mangler tydeligvis noget teknik og tempo, men er med hvor det sker hele tiden.
    Det er tydeligt at Jesper Hansen ser ud til at være så dygtig at vi kan blive i Superligaen.

    Leave a comment:


  • Z.A.E
    replied
    Ej det er selvfølgelig gas... En spiller af Lado's kaliber BØR pynte på ethvert Superliga hold uagtet at hans nationalitet (kun) er Georgier... Det er selvfølgelig for dårligt at tabe hjemme til en oprykker - og kampen i Slagelse ser jeg som en offday - ellers vil jeg påstå at OB indtil videre har gjort det ok. Mo more - no less. OK.
    Last edited by Z.A.E; 17-08-2014, 20:12.

    Leave a comment:


  • Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Godt vi ikke fik den arbejdstilladelse
    +1

    Leave a comment:


  • Paddy
    replied
    En mandfolkeindsats idag. Det lignede mit OB. Kan godt være vi ikke spiller godt, men vi kæmper til blodet sprøjter.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Vigtig sejr, men hold da op hvor Lasse Kryger spiller ringe som ene angriber, og Thomas Mikkelsen mangler en hel del endnu inden han er vant til tempoet i superligaen. Men det skal nok komme, dog en fantastisk indsats af forsvaret i dag.
    de får så godt nok heller ikke meget at arbejde med, eller støtte oppe foran

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Godt vi ikke fik den arbejdstilladelse

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Vigtig sejr, men hold da op hvor Lasse Kryger spiller ringe som ene angriber, og Thomas Mikkelsen mangler en hel del endnu inden han er vant til tempoet i superligaen. Men det skal nok komme, dog en fantastisk indsats af forsvaret i dag.

    Leave a comment:


  • Blixa Bargeld
    replied
    Super vigtig sejr! Jeg synes absolut ikke, vi skal blive mere offensive. Vi har i forvejen 3 udpræget offensive spillere på banen, der ikke fylder meget i presset. Det er rigeligt. Måske endda for meget. Vores pres og vore sideforskydninger skal blive bedre og endelig synes jeg vi skal cleare bedre og kunne holde bedre fat i bolden. I perioder efterlader vi også for meget mellemrum. Fint med mig med cattanaccio. Men så lad os få en Inter-trøje til away.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    du skal nok ikke regne med at vi spiller så defensivt hver gang fremover. Jeg tror vi mod FCK og FCM vil se samme formation, men derefter er vi igen mere offensive og forsøgsvis spilstyrende igen.
    tja....jeg vil nu håbe vi starter herfra.....får mere styr på defenssiven - og så kan vi altid bygge ovenpå senere, men lad os nu lige få ordenligt styr på det. Vi har ikke spillermaterialet til at forsøge det der spilstyrende, og kunne se ud til TB endelig har indset det.

    - vi er et bundhold og en af de ting vi virkelig mangler ser ud til at være selvtillid, der hjælper det nok med nogle flere solide indsatser.

    Leave a comment:


  • Paddy
    replied
    Kæft, Lasse Nielsen ser ud til at være et fantastisk køb.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Omstillings spil og så kommer der point på kontoen Hold da op jeg er glad for den sejr. Kønt var det ikke. Men effektivt

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Emil: "Vi spiller ikke så godt i dag men får arbejdet" ... lesson: Når det ikke går så godt så kæmp for det ...

    Emil "Det har jeg ingen kommentarer til" med henvisning til hans tys hilsen ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Emil har ingen kommentar til hans fejring

    Leave a comment:

Working...
X