Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Schneider
    replied
    Positivt at se en TB der ikke bare sad på sin pind men kom op og var aktiv og kunne høres

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Håber inderligt nu vi har fundet en del af vores dna og vi så kan skabe noget herefter. Bygge en vanvittig defensiv op som set i kampen, krydret med lækkert offensivt opspillet bold - som 2 angreb vi havde i kampen. Vi kan jo godt! Men en stærk defensiv er starten på opbygningen. Hvis defensiven ikke er i orden - så der intet succes .

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    At du har en subjektiv holdning til at Ståle og Glenn nok skal overtrumfe Troels - i stedet for at nyde øjeblikket og det faktum, at Troels har gang i noget der virker!
    FCK har ikke imponeret hverken spilmæssigt eller pointmæssigt - og selv om FCM nok er Danmarks pt bedste hold - så tror jeg (lige ledes subjektivt) på at vi kan give dem store problemer og kamp til stregen.
    Det er fint at du forholder dig kritisk - men et meget letkøbt argument du bruger
    jeg glæder mig i den grad over de 3 point - og håber da Troels langt om længe har fundet et eller andet der virker. MEN vi snakker 3 kampe med point AAB var god, BIF var forfærdelig - pointet ufatteligt heldigt, det kan også sagtens være positivt at vi formåede at hente point på trods af en elendig indsats, og kapen i dag - ja flot var det ikke, og især i første halvleg var vi jo presset alt alt for langt tilbage. Indsatsen var flot, disciplineret og så havde vi også noget held på vores side. Og defenssivt er vi stadig alt for usikre til at vi kan stå så lavt og forsvare os hjem.

    Sejren er sgu da dejlig,
    - Men derfra og så til at konkludere at Troels har fundet de vise sten - det er lidt for tidligt, og letkøbt i min bog

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Fint med mig at vi er uenige om vores midtbanespillere. Jeg synes bare at vores pasningsspil i store dele af kampen er elendigt. Azer er jeg meget stor fan af, men jeg synes han så tung og langsom ud i store dele af kampen, måske fordi vi i 1.halvleg kom til at løbe efter Randers. I 2 halvleg kom der lidt mere struktur på. Men dejlig fight og dejligt at man kæmper alle mand.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Fint med Emils trodsreaktion efter målet - det er sådan det skal være!!

    Så må de fans der giver kritikken også anerkende når der gives svar på tiltale - og ikke sidde og blive tøsefornærmede!!

    Er det ikke netop sådanne reaktioner vi forventer af spillerne??

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Enig i at spillerne skal have opbakning, når de er på banen, og jeg var også glad for at høre der blev sunget "Emil Larsen ole" efter hans scoring, at de i øvrigt stemningsskabende medrejsende OB fans.

    Men jeg synes nogle gange at fodboldspillere kan blive lidt tøsefornærmet, hvis de bliver kritiseret for deres indsats. Nuvel meget af det, kan være uberettiget (specielt her på forum), men i stedet for at lave hemmelige hilsener (ala Falk, Emil L. og også Makienok i dag), så lad præstationerne tale, og ellers juble med holdkammeraterne og/eller fans. Jeg er ved at være lidt træt af, at hver anden gang der bliver scoret (også i andre ligarer for den sags skyld), så er det med en eller anden form for hilsen man har planlagt hjemmefra, i stedet for at lade den umiddelbare begejstring tage over. Måske lidt gammeldags...

    Udover det lunede det gevaldigt med de 3 point, og dejligt at se fight fra alle mand over 90 min.

    Leave a comment:


  • Blixa Bargeld
    replied
    Hvor er det pinligt, at der er fans, der forfølger vore egne spillere. Vi er i en situation, hvor alle må stå sammen, hvis klubbens førstehold skal forlænge opholdet i rækken. Jeg jubler ikke over at se Bodil på holdkortet, men så længe kampen er i gang, bakker jeg enhver stribet spiller op. Også Bodil.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Ingen tvivl om at hvis drengene vil så kan de også give problemer men helt ærligt så er der en årsag til at FCM og FCK har været bedre hold end OB i et par år nu og deres evner hverken på banen eller bænken kan ikke bestrides ...

    Ser man på styrkeforskellen målt på evner og erfaring hænger vi efter ... dermed ikke sagt at et ringere hold ikke kan overraske og som du siger er FCK skidt kørende men derfor desto mere indstillet på at gøre noget ved det...

    Og så er vores statistikker mod de to hold ikke opløftende ..

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
    Enig.

    Hvor er jeg dog træt af OB-fans, der kalder Emil for skøge, svin, tyk og diverse andre ting, som er ment nedladende - hvad enten det er på forum eller stadion.. I mine øjne svigter I som fans! Jeg håber, I kun er nogle få stykker.

    Hvis det er rigtigt, nogen har råbt tykke efter ham i dag, fatter jeg det ikke. Emil ser mere trimmet ud, end jeg kan huske i hans OB-tid.

    Jer der er så negative over for ham, at I mener, det er ok at råbe nedladende ting efter ham, vil I ikke nok tage ned og overvære en træning.

    Så vil i se en mand, der er veltrænet. I vil se en spiller, der viser højt niveau i afslutningerne, er blevet meget mere åben overfor sine medspillere og virker til at give sin del til fællesskabet og en holdkammerat, der bakker medspillere op med mange positive tilråb. Og I vil ikke mindst se en spiller, der har sult efter at løfte sit spil og bevidsthed om, at han ikke har ramt topniveauet endnu.

    Hvis man ikke har noget pænt at sige, så overvej i det mindste, hvad man siger. Jeg er træt af, at fans skaber dårlig stemning hos mig med småperfide tilråb til OB-spillere, der gør, hvad de kan for at komme tilbage på sporet og ad den vej hjælpe holdet.

    Beklager mit sure opstød på en ellers positiv dag, men jeg trænger sgu bare til, at vi fans også sætter fokus på, hvad vi kan gøre for at løfte holdet.

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    At du har en subjektiv holdning til at Ståle og Glenn nok skal overtrumfe Troels - i stedet for at nyde øjeblikket og det faktum, at Troels har gang i noget der virker!
    FCK har ikke imponeret hverken spilmæssigt eller pointmæssigt - og selv om FCM nok er Danmarks pt bedste hold - så tror jeg (lige ledes subjektivt) på at vi kan give dem store problemer og kamp til stregen.
    Det er fint at du forholder dig kritisk - men et meget letkøbt argument du bruger

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Dit glas er altid halvtomt hvad?
    Hvad baserer du det på?

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vil mene at både Ståle og riddersholm er dygtige nok til at finde på noget der udfordrer svaghederne i systemet ..
    Dit glas er altid halvtomt hvad?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Jeg håber vi holder fast i formationen - det virker som om 7-8 markspillere finder sig godt tilpas i systemet
    Vil mene at både Ståle og riddersholm er dygtige nok til at finde på noget der udfordrer svaghederne i systemet ..

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Fint med Emils trodsreaktion efter målet - det er sådan det skal være!!

    Så må de fans der giver kritikken også anerkende når der gives svar på tiltale - og ikke sidde og blive tøsefornærmede!!

    Er det ikke netop sådanne reaktioner vi forventer af spillerne??
    Hvis vi skal være efter Emil, så skal vi i hvert fald også være efter Falk. Han gjorde det samme i Aab-kampen.

    MvT

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Fint med Emils trodsreaktion efter målet - det er sådan det skal være!!

    Så må de fans der giver kritikken også anerkende når der gives svar på tiltale - og ikke sidde og blive tøsefornærmede!!

    Er det ikke netop sådanne reaktioner vi forventer af spillerne??

    Leave a comment:

Working...
X