Oprindeligt indsendt af Familien L
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Dvalishvili :)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlægDrømme scenariet.
Bodul blomstre op, han har fået en fysisk stærk spiller i feltet, ergo der bliver mere plads til ham bagved vili.
En fysisk stærk angriber ala Duncan, efterlader en del plads bag sig.
Comment
-
Arek roser Lado:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...loefte-klubben
Han afviser, at han har været inde over handlen, men sender os samtidigt en hilsen:
"Jeg taler nogen gange med Jesper Hansen i OB, for jeg kan godt lide klubben, og det er min klub i Danmark, men jeg har ikke haft noget med den her handel at gøre, oplyser Arek Onyszko."
Åh, Arek, din skøre, voldelige polak. Så har du et hjerte for os alligevel."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægArek roser Lado:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...loefte-klubben
Han afviser, at han har været inde over handlen, men sender os samtidigt en hilsen:
"Jeg taler nogen gange med Jesper Hansen i OB, for jeg kan godt lide klubben, og det er min klub i Danmark, men jeg har ikke haft noget med den her handel at gøre, oplyser Arek Onyszko."
Åh, Arek, din skøre, voldelige polak. Så har du et hjerte for os alligevel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har savnet ham i målet siden han stoppede. Uden for banen, not so much...
Det var alle hans udskejelser der gjorde det let at lokke konen med og se bold i Odense.. Han var jo sjov at se på..(hun fik sågar hans trøje i fødelsdagsgave med fødselsdagshilsen fra Arek... Liiiige før det hele gik galt)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlægKunne ikke være mere enig.
Det var alle hans udskejelser der gjorde det let at lokke konen med og se bold i Odense.. Han var jo sjov at se på..(hun fik sågar hans trøje i fødelsdagsgave med fødselsdagshilsen fra Arek... Liiiige før det hele gik galt)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægFor lige at snakke om Lado igen... Er der nogen sandsynlighed for at han kan spille med mod hestene søndag? Hvor lang tid plejer den slags at tage?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment