Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Altså hans cv er jo markant bedre end TM, og han har haft et fint målgennemsnit i stort set alle klubber han har været i. TM mener jeg nu også kan blive en habil spiller for ham, så kan bodul ryge på bænken også et angreb med fx TM og Lado ser det d fornuftigt ud

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Du kan vel godt se forskellen på de to spilleres CV'er?
      Enig. Men der var mange der var ude med riven fordi han blev hentet.
      Uden hensyntagen til at der evt blev arbejdet på en angriber med et bedre CV.

      Comment


        #33
        Jeg er umiddelbart MEGET tilfreds med denne signing. Jeg håber, og tror, at han er den angriber vi har sukket efter, og som en anden skriver, at det kan få andre spillere til at steppe endnu mere op.

        Kald mig jubeloptimist, men jeg tror vi har hentet en spiller, der laver mindst 10 mål i sæsonen. :)

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Du kan vel godt se forskellen på de to spilleres CV'er?
          Jo - det kan jeg skam godt. Men jeg kender intet til fodbolden i de lande han har spillet - eller klubberne for den sags skyld. Har vel stort set aldrig set en kamp derfra eller med bare én af klubberne - så jeg personligt kan ikke rigtig bruge det der CV til noget synderligt...
          Georgiens landshold? Jamen - er det ikke én af de kampe, som danmarks middelmådige landshold SKAL vinde, når de to hold mødes?
          Så jo. Hans CV ser vel "bedre" end TM - da han har spillet i den bedste liga de respektive lande. Men da jeg som sagt ikke kender noget overhovedet til de ligaer, kan jeg som sådan ikke sige om hans CV i bund og grund er bedre - forstå mig ret.
          Men tag ikke fejl: Jeg er super glad for, at OB har signet to spillere, som ser ud til at kunne score mål. Ingen af dem har dog spillet i Superligaen - så vi ved jo ikke om De reelt kan bombe videre dér... ;o)
          Jeg er dog stille optimist - som altid.

          Comment


            #35
            ..........- Det er en spiller, der har været på blokken i lang tid i Odense. Det var en mulighed, der opstod efter salget af Bashkim, og navnet dukkede op igen på grund af et sammenfald af – for vores vedkommende – gode tilfældigheder. Han har fået ophævet sin kontrakt i Polen, og han har valgt os frem for andre klubber, og det viser, at OB stadig er en attraktiv klub, der kan hente gode spillere, siger Jesper Hansen til tipsbladet.dk.


            ...........Der har været andre georgiske spillere i Superligaen, og Arek Onyszko er også blevet spurgt til råds, så der er meget, der har talt for OB for ham – også det at Danmark er et trygt sted at være, og at vi har gode vilkår for spillerne, siger Jesper Hansen, der har noteret sig, at der er blevet lavet referencer fra AGF's mange georgiske indkøb til OB's nye profil.
            - De spillere, der har været i AGF, har været unge, uprøvede spillere. Ham her er en erfaren spiller, der har bevist sit værd på højeste niveau, så der er forskel, siger han.

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-er-et-scoop

            Comment


              #36
              Jeg synes det virker lovende med en ung, uortodoks angriber på en fire-årig, og så Lado som den erfarne målræv i sin bedste alder.

              Kryger kan så være tredjebackup i offensiven, og Bodul kan tage til Indien og spille sammen med Junker og Skoubo. Evt Australien, hvis folk ikke synes Indien er langt nok væk...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg synes det virker lovende med en ung, uortodoks angriber på en fire-årig, og så Lado som den erfarne målræv i sin bedste alder.

                Kryger kan så være tredjebackup i offensiven, og Bodul kan tage til Indien og spille sammen med Junker og Skoubo. Evt Australien, hvis folk ikke synes Indien er langt nok væk...
                Hvis OB kan skibbe Bodul af sted i samme vindue som N'Koum og Jesper C, så er det næsten ligegyldigt hvad der er kommet ind. Så må vinduet betragtes som en succes.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  "Har været i kikkerten længe, men først nu er vi økonomiske lokkende..."
                  Hvad skal det sige? Kunne godt tænke mig at vide om vi har sprængt noget her, eller om JH er dygtig..
                  Én ting er OBs økonomi, hvor salg af Bashkim måske har frigjort penge til sign-on. Selv om han ikke koster transfer, så koster han nok ikke gratis i sign-on og bonus.
                  Noget andet er det, som polske artikel nævnte; nemlig at både Partizan Beograd og Maccabi angiveligt skulle have været ude efter ham, og dem har han måske overvejet først (især måske Israel, fordi han har været der tidligere og hans agent kommer derfra), men af én eller grund er det ikke blevet dem. Så altså; først nu - hvor han har sagt nej til Maccabi og Partizan - er OB den mest økonomisk lokkende. Vi var ikke 1.valg, men sådan er det jo tit med spillere af den type. Vi var heller ikke Spelmanns 1.valg.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                    Jo - det kan jeg skam godt. Men jeg kender intet til fodbolden i de lande han har spillet - eller klubberne for den sags skyld. Har vel stort set aldrig set en kamp derfra eller med bare én af klubberne - så jeg personligt kan ikke rigtig bruge det der CV til noget synderligt...
                    Georgiens landshold? Jamen - er det ikke én af de kampe, som danmarks middelmådige landshold SKAL vinde, når de to hold mødes?
                    Så jo. Hans CV ser vel "bedre" end TM - da han har spillet i den bedste liga de respektive lande. Men da jeg som sagt ikke kender noget overhovedet til de ligaer, kan jeg som sådan ikke sige om hans CV i bund og grund er bedre - forstå mig ret.
                    Men tag ikke fejl: Jeg er super glad for, at OB har signet to spillere, som ser ud til at kunne score mål. Ingen af dem har dog spillet i Superligaen - så vi ved jo ikke om De reelt kan bombe videre dér... ;o)
                    Jeg er dog stille optimist - som altid.
                    Hvis du har tid til det så prøv at læse lidt op om, hvor stærk Champions League er. Du kan måske også researche dig frem til, at både Polen og Israel rangerer højere på UEFA koefficient liste end Danmark...

                    Nogle gange kan må søge informationer før man begynder at spekulere i noget man intet ved om.

                    Comment


                      #40
                      Noterer mig at Arek har talt godt om os - jeg troede faktisk han var typen der bar mere nag. Dejligt at se, at det ikke er tilfældet!

                      Comment


                        #41
                        [og Bodul kan tage til Indien og spille sammen med Junker og Skoubo. Evt Australien, hvis folk ikke synes Indien er langt nok væk...
                        [/QUOTE]

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                          Hvis du har tid til det så prøv at læse lidt op om, hvor stærk Champions League er. Du kan måske også researche dig frem til, at både Polen og Israel rangerer højere på UEFA koefficient liste end Danmark...

                          Nogle gange kan må søge informationer før man begynder at spekulere i noget man intet ved om.
                          Meget muligt. Har dog den erfaring, at statistik og tal om fodbold ikke altid viser det sande billede...
                          Jeg hagler ham jo heller ikke ned. Jeg har bare svært ved at bedømme noget, som jeg ikke har set med mine egne øjne, det er alt. ;o)
                          Jeg satte bare denne hyper-jubel op imod den mega negativitisme der var om TM købet...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                            Jo - det kan jeg skam godt. Men jeg kender intet til fodbolden i de lande han har spillet - eller klubberne for den sags skyld. Har vel stort set aldrig set en kamp derfra eller med bare én af klubberne - så jeg personligt kan ikke rigtig bruge det der CV til noget synderligt...
                            Georgiens landshold? Jamen - er det ikke én af de kampe, som danmarks middelmådige landshold SKAL vinde, når de to hold mødes?
                            Så jo. Hans CV ser vel "bedre" end TM - da han har spillet i den bedste liga de respektive lande. Men da jeg som sagt ikke kender noget overhovedet til de ligaer, kan jeg som sådan ikke sige om hans CV i bund og grund er bedre - forstå mig ret.
                            Men tag ikke fejl: Jeg er super glad for, at OB har signet to spillere, som ser ud til at kunne score mål. Ingen af dem har dog spillet i Superligaen - så vi ved jo ikke om De reelt kan bombe videre dér... ;o)
                            Jeg er dog stille optimist - som altid.
                            Eventuelt kunne du jo tjekke uefa-koefficienten ud :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Nej, men det er det tætteste du kommer på et sandt billede uden at have set ham spille for OB.

                              Det nemmeste i verden er at stille spørgsmål, hvis man ikke selv prøver at lede efter svarene.

                              Så indtil andet er bevist ved vi, at han har scoret mål på samlebånd i stærkere ligaer end Superligaen, har spillet masser af Champions League, Europa League og landskampe for sit land.
                              Last edited by Hanz; 13-08-2014, 14:47.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                                Meget muligt. Har dog den erfaring, at statistik og tal om fodbold ikke altid viser det sande billede...
                                Jeg hagler ham jo heller ikke ned. Jeg har bare svært ved at bedømme noget, som jeg ikke har set med mine egne øjne, det er alt. ;o)
                                Jeg satte bare denne hyper-jubel op imod den mega negativitisme der var om TM købet...
                                Okay, jeg vil faktisk mene at statistik kan sige vældigt meget.
                                F.eks er der forskel på om du har scoret 25 mål i den bedste række i Lichtenstein, eller 25 i den bedste i Østrig.
                                Der kan man, helt uden at have set spillerne, være meget tæt på at konkludere at sidstnævnte nok er den bedste spiller.....ganske enkelt fordi omfattende statistik ikke er en tilfældighed.
                                Last edited by Entusiastens; 13-08-2014, 15:15.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X