Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Comment
-
Hør nu her IFK. Giv nu bare den million eller 2 for ham som han koster.
Mats siger det er kompliceret Gu er det ej. I må sgu bare punge ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVidste bare at de forsøgte at forlænge lejen og det er derfor at der ikke er sket noget endnu..
Hør nu her IFK. Giv nu bare den million eller 2 for ham som han koster.
Mats siger det er kompliceret Gu er det ej. I må sgu bare punge ud"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvorfor skulle de betale transfer og løn hvis de kan nøjes med at betale en del af hans løn og få det samme ud af det ... De er jo nok klar over at vi ikke vil bruge ham og formentligt ikke kan afhænde ham andre steder ..
De er klar over at vi måske ikke vil bruge ham. Men vi får ny træner og er desuden klar over at de meget gerne vil beholde ham...
Hvem blinker først?
Comment
-
Så at Thomas Mikkelsen kun fik "få chancer" er vist meget tæt på at være lyv.
Ja, IFK er nok et meget bedre hold end vores, p.t, og i den sammenhæng er 9 kampe og en fast plads i truppen med 2 mål til følge, da overvejende positivt, tillid har det jo med at give vinger, men jeg ser det mere som et udtryk for, at deres normale angrebsmakker til Vibe, Gustav Engvall har været lidt i en bølgedal, bl.a p.g.a en skade, og at Mikkelsen derfor er handy som indskifter.
Problemet ved det er så at Mikkelsen ikke er første angriber materiale. Og så ser jeg ingen grund til at beholde ham. Eller have ham rendende rundt 3 år mere, når han, sandsynligvis, aldrig udvikler sig til at kunne blive en starter.
Han er præcis som han er - en ok udskifter, men skal man ikke altid stræbe efter mere? Specielt når denne i 11 kampe ikke ligefrem overbeviste og heller ikke kunne overbevise én af de mest rutinerede Superliga trænere om at han skulle ha spilletid?
Hvis IFK vil ha ham så er det bare at slå til. Det er win-win for alle parter. For han kommer ikke til at præstere på et hold under opbygning.
Tror jeg. Er jeg sikker på.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg"Fik kun få chancer i OB" Så tro da pokker, at der er nogen herinde, som har det indtryk, at Mikkelsen svømmer i spilletid i Sverige i forhold til, hvad han fik i OB. Faktum er, som jeg selv illustrerede i denne tråd, at han både gennemsnitligt og sammenlagt har fået markant mindre spilletid i Sverige, end han fik i OB. 642 minutter i 11 kampe, 7 startpladser, 4 gange 90 minutter, sammenlignet med ca 260 minutter fordelt på 9 kampe, 1 startplads og ikke én gang med fuld spilletid.
Så at Thomas Mikkelsen kun fik "få chancer" er vist meget tæt på at være lyv.
Ja, IFK er nok et meget bedre hold end vores, p.t, og i den sammenhæng er 9 kampe og en fast plads i truppen med 2 mål til følge, da overvejende positivt, tillid har det jo med at give vinger, men jeg ser det mere som et udtryk for, at deres normale angrebsmakker til Vibe, Gustav Engvall har været lidt i en bølgedal, bl.a p.g.a en skade, og at Mikkelsen derfor er handy som indskifter.
Problemet ved det er så at Mikkelsen ikke er første angriber materiale. Og så ser jeg ingen grund til at beholde ham. Eller have ham rendende rundt 3 år mere, når han, sandsynligvis, aldrig udvikler sig til at kunne blive en starter.
Han er præcis som han er - en ok udskifter, men skal man ikke altid stræbe efter mere? Specielt når denne i 11 kampe ikke ligefrem overbeviste og heller ikke kunne overbevise én af de mest rutinerede Superliga trænere om at han skulle ha spilletid?
Hvis IFK vil ha ham så er det bare at slå til. Det er win-win for alle parter. For han kommer ikke til at præstere på et hold under opbygning.
Tror jeg. Er jeg sikker på.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæghelt enig , desuden har vi et andet fejlkøb Kryger i truppen som så rigeligt kan yde det samme som TM ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja tror nu at de betaler hele hans løn. Den kan umuligt være særligt høj...
De er klar over at vi måske ikke vil bruge ham. Men vi får ny træner og er desuden klar over at de meget gerne vil beholde ham...
Hvem blinker først?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/thomas-mikkel...tilbage-til-ob
Har jeg egentlig ikke noget imod. Han kan smides ind i de sidste 10 minutter for at fylde i feltet.
I øvrigt er det JH der har afvist at forlænge lejeaftalen.
Comment
Comment