Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Danhans Se indlæg
    Ved ikke, om du prøver at være morsom, men jeg har svært ved at forstå, hvordan du kan knytte en så dumsmart bemærkning til en positiv nyhed om en OB-spiller.
    For real?? Hvis du syntes at dette er en dumsmart bemærkning er du da godt nok en følsom mand looool....

    Er det dig Thomas?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Jeg håber nu også, at det fører til et salg at han gør det godt. Både for Thomas, som altid har virket super sympatisk på trods af manglende spilletid, men også for klubben. Vi har så mange angribere at der nok ikke er flere chancer for ham i OB.
      Og det var det jeg mente. Der er ingen fremtid for Thomas i OB og jeg håber at de beholder ham. For det vil givetvis betyde en transfer for os vi kan bruge på andre ting

      Comment


        Thomas Mikkelsen og Anders Jochumsen er de ringeste angribere, som jeg nogensinde har set i OB-trøjen. Selv Andrijevski var en stjerne ved siden af de to.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og det var det jeg mente. Der er ingen fremtid for Thomas i OB og jeg håber at de beholder ham. For det vil givetvis betyde en transfer for os vi kan bruge på andre ting
          Super Buffy! Så vil min opfordring nok bare være, at du skriver dette i første omgang istedet for nedladende one liners, der ikke bidrager med noget. Så slipper du også for at lave flere opfindsomme analyser af dine meddebatørers karaktertræk ;-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Danhans Se indlæg
            Super Buffy! Så vil min opfordring nok bare være, at du skriver dette i første omgang istedet for nedladende one liners, der ikke bidrager med noget. Så slipper du også for at lave flere opfindsomme analyser af dine meddebatørers karaktertræk ;-)
            Whats the fun in that din følsomme mand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Whats the fun in that din følsomme mand
              Thomas Mikkelsen var alle dage en plan B mand:) Ikke fordi der findes bestemt også hans type, som man bygger spilstrategien op omkring, men han var bare blottet for talent og flair.. Skotsk fodbold lyder som den rigtige hylde for ham, hvor der typisk spilles med hurtige wings der løber til baglinjen og øser indlæg i feltet. Der er mange store, og stærke 'tandløse' skotter, hvis eneste egentlige 'kvalitet' er at gå frygtløse i hovedstødsduellerne, så hvis TM alligevel har formået at skabe et navn for sig selv i højlandet, så tillykke med det:) I Helenius regner jeg dog med en spiller som kan alt det TM kan og en del til, og med langt større flair:) TM har bare ikke nogen fremtid i OB trøjen. Om han ikke bliver nogen guldgrube salgsmæssigt, gør mig egentlig ikke noget, bare TM og OBs ægteskab bringes definiivt til ende, så er jeg tilfreds:) AK får den næste halvsæson med, så må vi altså også til at kigge på hans situation, hvis han ikke forbedrer sig markant! Dødvægten i truppen er ved at tage om sig..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Thomas Mikkelsen var alle dage en plan B mand:) Ikke fordi der findes bestemt også hans type, som man bygger spilstrategien op omkring, men han var bare blottet for talent og flair.. Skotsk fodbold lyder som den rigtige hylde for ham, hvor der typisk spilles med hurtige wings der løber til baglinjen og øser indlæg i feltet. Der er mange store, og stærke 'tandløse' skotter, hvis eneste egentlige 'kvalitet' er at gå frygtløse i hovedstødsduellerne, så hvis TM alligevel har formået at skabe et navn for sig selv i højlandet, så tillykke med det:) I Helenius regner jeg dog med en spiller som kan alt det TM kan og en del til, og med langt større flair:) TM har bare ikke nogen fremtid i OB trøjen. Om han ikke bliver nogen guldgrube salgsmæssigt, gør mig egentlig ikke noget, bare TM og OBs ægteskab bringes definiivt til ende, så er jeg tilfreds:) AK får den næste halvsæson med, så må vi altså også til at kigge på hans situation, hvis han ikke forbedrer sig markant! Dødvægten i truppen er ved at tage om sig..
                Han var skam ikke nogen plan B for Jesper Hansen og Troels Bech i sin tid. Han blev præsenteret som et af de største talenter i 1. division og et regulært scoop. Det er en af Jespers værste handler, om det siger mest om Thomas Mikkelsen eller Jesper Hansen, ved jeg snart ikke.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Han var skam ikke nogen plan B for Jesper Hansen og Troels Bech i sin tid. Han blev præsenteret som et af de største talenter i 1. division og et regulært scoop. Det er en af Jespers værste handler, om det siger mest om Thomas Mikkelsen eller Jesper Hansen, ved jeg snart ikke.
                  Og vi gav efter sigende 1,4 mill for ham

                  Jeg håber at vi får lidt af dette tilbage fra Skotland og at Thomas får sit livs eventyr derovre..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Thomas Mikkelsen og Anders Jochumsen er de ringeste angribere, som jeg nogensinde har set i OB-trøjen. Selv Andrijevski var en stjerne ved siden af de to.
                    Du glemmer Sætternissen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Han var skam ikke nogen plan B for Jesper Hansen og Troels Bech i sin tid. Han blev præsenteret som et af de største talenter i 1. division og et regulært scoop. Det er en af Jespers værste handler, om det siger mest om Thomas Mikkelsen eller Jesper Hansen, ved jeg snart ikke.
                      LOL, jeg tænkte mere i Kents øjne. Husker et par gange hvor Kent stod ved sidelinjen og vred sig og kiggede mod de højere magter i ren afmagt inden han sendte TM på banen..

                      Comment


                        Det er godt for Thomas at han har fundet sin rette hylde. Vi så ingen kvalitet her hos os. Nå nej, Jesper Hansen gjorde. Men det skulle han vel sige.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Du glemmer Sætternissen
                          Bodul, Dvalishvili.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Alle klubber laver fejlkøb, også FCK...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Han var skam ikke nogen plan B for Jesper Hansen og Troels Bech i sin tid. Han blev præsenteret som et af de største talenter i 1. division og et regulært scoop.
                              Aah, det passer nu ikke helt. Han blev beskrevet som en undervurderet, uortodoks og kantet spiller med et spændende potentiale. http://www.ob.dk/artikel/ob-henter-t...redericia.aspx

                              Potentialet har været ret svært at få øje på, og selvfølgelig var det håbløst at give ham fire år, men et kæmpe talent eller et scoop blev han nu ikke præsenteret som.
                              SLO

                              Comment


                                Naturligvis. Der er meget som kan gå galt, og derfor er planlægning og netværk afgørende. JH har europæisk record i fejlhandler. Underligt at NT acceptere at JH igen skal rydde op efter sig selv. Det må være fordi pilen også peger på NT.

                                Comment

                                Working...
                                X