Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvorfor er det relevant for debatten, at du synes Mikkelsen og Dalgaard er grimme?
    Det var mågen, som insinuerede det. Men jeg mente nu mere grimme i deres SPILLESTIL.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Held og lykke i fremtiden til Thomas Mikkelsen, som jeg har stor sympati for. Han har en fantastisk indstilling, han har en lidt grim spillestil, som jeg synes, vi til tider mangler, dog synes jeg, han lidt for ofte lader det gå ud overmodstanderens målmand. Men hvor er det også rart, at det endelig er slut. Han har aldrig været i nærheden af at være god nok, og er vel et af et de værste eksempler på Jesper Hansens gøren og laden i OB. Nu er der ikke flere undskyldninger, der skal simpelthen en angriber ind.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Held og lykke i fremtiden til Thomas Mikkelsen, som jeg har stor sympati for. Han har en fantastisk indstilling, han har en lidt grim spillestil, som jeg synes, vi til tider mangler, dog synes jeg, han lidt for ofte lader det gå ud overmodstanderens målmand. Men hvor er det også rart, at det endelig er slut. Han har aldrig været i nærheden af at være god nok, og er vel et af et de værste eksempler på Jesper Hansens gøren og laden i OB. Nu er der ikke flere undskyldninger, der skal simpelthen en angriber ind.
        Da han kun er lejet ud er det jo ikke umuligt at han fra sommer af skal prøve at hjælpe os op i superligaen igen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Hvorfor er det relevant for debatten, at du synes Mikkelsen og Dalgaard er grimme?
          Så er vi snart hele planeten rundt når det kommer til tilsvining af andre mennesker ... hvad hvis der findes noget levende på Mars, jeg ser frem til at trooperen smider lidt svinere efter dem også.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg kan sagtens se det fra Dundees side. Men når man har en 26-årig angriber i sin trup, der ikke er god nok til at spille, på trods af massive problemer på hans plads, så må man sgu "skide eller stå af potten". Sælg ham billigt, eller ophæv kontrakten. Det er jo en joke at have en spiller, der burde ramme sit fodboldmæssige toppunkt nu, som står over for sin tredje udlejning i løbet af en fire-årig kontrakt.
            DET er vi skam helt enige om....fatter heller ikke han ikke blev solgt - var det ikke svenskerne der ville signe ham??

            Men JH vil åbenbart ikke notere et tab på den handel og så bliver det jo svært.

            Lad os håbe for alle parter at TM slår til i det skotske - og at de så udnytter den klausul (der vel må være i hans kontrakt)

            - Og så må det her jo alt andet lige betyde at der kommer noget ind - Ja TM har ikke spillet meget, men i en trup med så få mål gennem efteråret og så må udlejningen af en af truppens eneste 3 angribere sgu være lig med en tilgang eller to.....kom nu JH! (du kan næsten ikke skuffe mig mere - men prøv - det kan være det lykkedes)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              DET er vi skam helt enige om....fatter heller ikke han ikke blev solgt - var det ikke svenskerne der ville signe ham??

              Men JH vil åbenbart ikke notere et tab på den handel og så bliver det jo svært.

              Lad os håbe for alle parter at TM slår til i det skotske - og at de så udnytter den klausul (der vel må være i hans kontrakt)

              - Og så må det her jo alt andet lige betyde at der kommer noget ind - Ja TM har ikke spillet meget, men i en trup med så få mål gennem efteråret og så må udlejningen af en af truppens eneste 3 angribere sgu være lig med en tilgang eller to.....kom nu JH! (du kan næsten ikke skuffe mig mere - men prøv - det kan være det lykkedes)
              Efter dette er det vel tilladt at håbe på 2 signings

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Efter dette er det vel tilladt at håbe på 2 signings
                det er nævnt før i tråden .. det er vel sandsynligt at Jönsson flyttes ind som angriber, og at vi skal have en ny vk med noget speed og gode indlæg
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Efter dette er det vel tilladt at håbe på 2 signings
                  Weber er den ene, så der mangler nu kun en angriber. Men det skal så også være af en kaliber som kan gå direkte ind på holdet med det samme.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Efter dette er det vel tilladt at håbe på 2 signings
                    Ikke bare skal vi håbe. Vi skal have to signings. En erstatning for Mikkelsen, og en kantspiller i stedet for RJ, der enten skal spille angriber/hængende eller bænkes.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Weber er den ene, så der mangler nu kun en angriber. Men det skal så også være af en kaliber som kan gå direkte ind på holdet med det samme.
                      Weber har jo i realiteten været der de sidste 6 måneder så det er lidt tyndt at kalde ham for en tilføjelse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det er nævnt før i tråden .. det er vel sandsynligt at Jönsson flyttes ind som angriber, og at vi skal have en ny vk med noget speed og gode indlæg
                        Ja det er vi jo mange der har sagt ville være det bedste scenarie for at få RJ væk fra kanten

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Ikke bare skal vi håbe. Vi skal have to signings. En erstatning for Mikkelsen, og en kantspiller i stedet for RJ, der enten skal spille angriber/hængende eller bænkes.
                          Enig. Men det har man jo sagt i mange vinduer nu. "Vi SKAL have X antal". Og ender bare med at blive skuffet hver gang..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Weber har jo i realiteten været der de sidste 6 måneder så det er lidt tyndt at kalde ham for en tilføjelse
                            Ja men jeg er bange for at Jesper Hansen ikke ser sådan på det, desværre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig. Men det har man jo sagt i mange vinduer nu. "Vi SKAL have X antal". Og ender bare med at blive skuffet hver gang..
                              .. og det har været berettiget nok at sige dét. 2 bil være ok, og 3 vil være fantastisk. Det vil også kunne spilles ind hurtigt uden at det går ud over kontinuiteten i truppen og på banen. Spillet har i perioder været rigtig godt, men "slutproduktet" har i den grad manglet
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Ja men jeg er bange for at Jesper Hansen ikke ser sådan på det, desværre.
                                Men han kæmper vel også for sit job nu. Rykker vi ned kan han vel næppe overleve. Så han er tvunget til at se på det med andre og dyre briller

                                Comment

                                Working...
                                X