Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er en træls kabale efterhånden... Dybt frustrerende ikke at mangle angribere, men så alligevel VIRKELIG mangle angribere...

Lado, Mikkelsen, Zohore, AT, ja også Kryger...

Der skal noget ud...
    Jeg er frisk på at leje Mikkelsen ud til andre suppe-klubber, det kan jeg ikke umiddelbart se der skulle ske noget ved, men har heller ikke hørt om nogen interesse, hvilket jo så også går meget godt i spænd...

Frygter vi kommer til at have ekstra gæster på tribunen i år, lige hvad angår dem helt fremme i front... Lado og Mikkelsen kommer til at kigge meget bold hvis de bliver, for der skal noget nyt ind, og Zohore bør stå foran dem i køen, hvis nogen ting da skal give mening længere...

Ophævelse, hvad koster Mikkelsens tre år mon kontra Lados ene..? (Det kan jo ende sådan/det gør det hvert vindue)
    helt enig.. Desværre. Hvis JH kommer ud og siger at nu har vi det antal angribere vi skal bruge skriger jeg til himlen.
    Men hvis JH havde 2 poser transferpenge til 2 angribere og nu har de samme 2 poser til 1 mand kan der måske komme noget godt ud af det..

wishfull thinking i know

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      I flg. bold.dk opgiver IFK Göteborg at erhverve TM, så han er endegyldigt i OB igen.

http://www.bold.dk/nyt/ifk-giver-op-...n-retur-til-ob
      Måske er det spin, fordi de dybest set ikke er sikre på ham og hellere ville leje; men hvis de ville have ham, så er det ærgerligt, at man ikke bare lod ham gå. Kan ikke se, hvad han skal kunne bidrage med.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Måske er det spin, fordi de dybest set ikke er sikre på ham og hellere ville leje; men hvis de ville have ham, så er det ærgerligt, at man ikke bare lod ham gå. Kan ikke se, hvad han skal kunne bidrage med.
        Du mener at OB skulle have ophævet med ham så TM var/er fri til en aftale med IFK? eller mener du at IFK er usikre på TM ? IFK har haft 4 mdr til at vurdere ham så de må vide om han er interessant for dem. Jeg forstår til fulde JH at han siger nej til endnu en leje aftale
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Du mener at OB skulle have ophævet med ham så TM var/er fri til en aftale med IFK? eller mener du at IFK er usikre på TM ? IFK har haft 4 mdr til at vurdere ham så de må vide om han er interessant for dem. Jeg forstår til fulde JH at han siger nej til endnu en leje aftale
          Jeg jeg synes faktisk det bliver spændende at følge ham i OB nu, det er en angriber som jo nok er billig i løn, og han kan være en udemærket reserve på bænken. Han har trods alt fået godkendt spilletid i en topklub i Sverige, en klub som vel kan sammenlignes med Randers eller Brøndby i niveau.

Comment

Det er en træls kabale efterhånden... Dybt frustrerende ikke at mangle angribere, men så alligevel VIRKELIG mangle angribere...

Der skal noget ud...
            Jeg er frisk på at leje Mikkelsen ud til andre suppe-klubber, det kan jeg ikke umiddelbart se der skulle ske noget ved, men har heller ikke hørt om nogen interesse, hvilket jo så også går meget godt i spænd...

Frygter vi kommer til at have ekstra gæster på tribunen i år, lige hvad angår dem helt fremme i front... Lado og Mikkelsen kommer til at kigge meget bold hvis de bliver, for der skal noget nyt ind, og Zohore bør stå foran dem i køen, hvis nogen ting da skal give mening længere...

Ophævelse, hvad koster Mikkelsens tre år mon kontra Lados ene..? (Det kan jo ende sådan/det gør det hvert vindue)
            Tja, hvis Kent Nielsen fortsætter med sin 4-4-2, skal han jo starte med to angribere. Så er fire vel kun lige nok. Fem ville ikke være katastrofalt mange. Derudover kan Kryger spille andre pladser, hvis det er.
            Så det udelukker vel ikke, at vi henter endnu en angriber, bare fordi Mikkelsen kommer tilbage. Er næsten helt sikker på, at hverken Hansen eller Nielsen er specielt imponeret over vores nuværende angreb, så regner da med, at de henter én ny profil til.
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Der skal noget ud...

enig - antals mæssigt ser det jo fornuftigt ud, kvalitetsmæssigt er billedet dog noget anderledes - AT ved jeg ikke om er at regne for angriber og kryger er en altmulig mand - fint at have.....men mikkelsen og lado så jeg hellere end gerne skiftet ud med et par bedre angribere - det er nødvendigt hvis vi ikke igen kun lige akurat skal redde røven i ligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jeg jeg synes faktisk det bliver spændende at følge ham i OB nu, det er en angriber som jo nok er billig i løn, og han kan være en udemærket reserve på bænken. Han har trods alt fået godkendt spilletid i en topklub i Sverige, en klub som vel kan sammenlignes med Randers eller Brøndby i niveau.
                Hvad vurderer du som godkendt?
                Er det nok bare at komme ind her og der ...
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ja i den største svenske klub og bedre end OB.komme ind hist og pist og gøre en forskel - ja dwt er da positivt?!?

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Ja i den største svenske klub og bedre end OB.komme ind hist og pist og gøre en forskel - ja dwt er da positivt?!?
                    1 mål siden han kom til Gøteborg og sporadiske indskiftninger ... er det ikke høsten?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Ja i en topklub i Sverige er det godkendt.

Comment

TM tager munden fuld

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...saa-scorer-jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det kaldes selvtillid. Jeg tror ikke på ham som den store målscore, men som opspilstation og i et evt press spil kan ahan godt bidrage positivt. Så skal der nok falde nogle mål af i ny og næ.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Det kaldes selvtillid. Jeg tror ikke på ham som den store målscore, men som opspilstation og i et evt press spil kan ahan godt bidrage positivt. Så skal der nok falde nogle mål af i ny og næ.
                            Skal nok fungere fint som 3-4. angriber
                            Heller ikke mere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er sgu point for tro på egne evner og optimisme :-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

https://m.kanalsport.dk/indslag/ob-a...med-selvtillid

video

Comment

Working...
                                X