Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægstor eller lille "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Ser det ikke som jordens undergang Thomas kommer tilbage til os, vi siger nok farvel til Zohore og Dalgaard.
Lado hvis vi kan komme afsted med det.
Tænker ikke TM ind i en idealopstilling, men som en okay 3-4 angriber.
Ser ham også helst købt af IFK, men skulle han komme tilbage, så fred være med det.
Comment
-
Han har trods alt fået pænt med spilletid i IFK, og på et hold som er en del bedre end OB, jeg mener også at han både har scoret et mål i træningskamp, og har lavet en assist i ligaen. Jeg tror også han har løftet sit spil. Det bliver spændende at se om han så slår igennem i OB, Kent er jo kendt for at få spillere fra lavere ligaer til at slå igennem og blive profiler i superligaen, måske dette også vil ske i OB. Lad os give ham lidt tid inden vi dømmer ham helt ude.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSer det ikke som jordens undergang Thomas kommer tilbage til os, vi siger nok farvel til Zohore og Dalgaard.
Lado hvis vi kan komme afsted med det.
Tænker ikke TM ind i en idealopstilling, men som en okay 3-4 angriber.
Ser ham også helst købt af IFK, men skulle han komme tilbage, så fred være med det.
Comment
-
"Midtbanespilleren" Thomas Mikkelsen fik 30 min idag.
Kunne man håbe på en transfer?
http://www.bold.dk/nyt/lasse-vibe-af...svensk-topkamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Midtbanespilleren" Thomas Mikkelsen fik 30 min idag.
Kunne man håbe på en transfer?
http://www.bold.dk/nyt/lasse-vibe-af...svensk-topkamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægIFK bliver ved med at udskyde beslutning: det lyder som om, han kommer hjem, men måske tøver de helt reelt og vil gerne se mere til ham. De skal være velkomne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægIFK bliver ved med at udskyde beslutning: det lyder som om, han kommer hjem, men måske tøver de helt reelt og vil gerne se mere til ham. De skal være velkomne.
Comment
Comment