På den anden side kunne man sætte hvem som helst ind i stedet for bodul og se en forbedring. Lad ham nu vise noget over nogle kampe.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Ja han kender ikke medspillerne endnu og kommer ind i en kamp hvor vi ikke har fat i ret meget. Men han kæmper sgu fremme og var i feltet de gange vi var fremme til indlæg. Vi fik desværre ikke så ofte set ham i situationer hvor han presset af en forsvarsspiller skal tæmme og holde i bolden og spille den videre. Men han trækker sig ikke i nogen dueller og var et par gange lige ved at fiske et par brøndbyafleveringer med sit evige pres, og på de parametre er han langt bedre end Bodul og tror også han starter i de næste weekend
Comment
-
Syntes også det var en ganske pæn debut, han pressede fra start og fik generet opspillet for Brøndby. Det kan meget vel være det der gjorde at vi fik målet i sidste ende. Han fik ikke rigtigt nogle chancer idag, men placerede sig fint i feltet. Han må starte inde i næste kamp, og forhåbentlig får han chancer til at bevise at han også er skarp.
Comment
-
Har han luft og kræfter til en hel kamp? Han er rykket et niveau op og suppen starter mig bekendt med kampe og træning før 1. div."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Han pressede da forsvaret noget mere end Bodul har gjort i hele hans tid i OB. Et par gange får han da også en fod på. Og så lagde jeg mærke til, at trak 2 mand til sig ved et indlæg og derved efterlader Emil Larsen totalt umarkeret bagerst i feltet, da indlægget bliver slået og flyver over hovedet på TM og de 2 BiF'er. At Emil Larsen så brænder totalt på hans helt frie chance er så noget andet...
Comment
-
Dejlig indstilling - jeg håber, at han får ret i sin målsætning om at overbevise sine kritikere...
http://www.bold.dk/nyt/ob-indkoeb-ma...-de-tager-fejl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHar han luft og kræfter til en hel kamp? Han er rykket et niveau op og suppen starter mig bekendt med kampe og træning før 1. div.
så mon ikke at han kan klare 75 min og så kan man smide Kryger ind som opspilsstation
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægHan pressede da forsvaret noget mere end Bodul har gjort i hele hans tid i OB. Et par gange får han da også en fod på. Og så lagde jeg mærke til, at trak 2 mand til sig ved et indlæg og derved efterlader Emil Larsen totalt umarkeret bagerst i feltet, da indlægget bliver slået og flyver over hovedet på TM og de 2 BiF'er. At Emil Larsen så brænder totalt på hans helt frie chance er så noget andet...
Jeg synes det virker lovende på sigt, helt sikkert brugbart, og bedre end Bodul. At der stadig gerne må komme en naturlig førstestarter ind er der ingen tvivl om, men indtil da vil jeg hellere se Mikkelsen fighte, end Bodul lunte...
Mvh
MaxHH
Comment
Comment