Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægBarca & Real ryger i budkrig om ham til sommer .....i hørte det her først(måske jeg skal til at trappe ned på heroinen)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægWow.. Du kan virkelig ikke li' at der bliver sagt noget som helst kritisk om hverken spillere eller holdet, hva? Der skal hele tiden poleres og himlen er fyldt med silver lignings. Thomas Mikkelsen er ikke god nok, men selv hvis det viser sig sådan, tror jeg du også vil relativere til den tid og komme med undskyldninger for, hvorfor det ikke gik og i øvrigt mene, at "så ringe var han heller ikke"
Jeg har ikke et problem med at folk er optimistiske, men denne "polish that turd, every cloud has a silver ligning" approach er ikke lige min kop te.
MvH ChrisOB
De eneste jeg ikke mener er gode nok til OB pt., eller SKAL væk senest til sommer, er Ari, Toppel og Emil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægTjah, folk siger hvad de siger. Jeg er bare sjældent enig. Der er jo mange måder at dreje tingene på, men TM har altså flere assists end eksempelvis Spelmann, Azer, Schoop og Falk i denne sæson. Har absolut ikke opgivet ham.
De eneste jeg ikke mener er gode nok til OB pt., eller SKAL væk senest til sommer, er Ari, Toppel og Emil.
Ousager skal væk, så er Toppel en god reserve. Emil kan blomstre under Kent, så ..... måske.
Ari er ikke meget værd, men det er MK heller ikke, så vi mangle sandsynligvis stadig en VB, mm. vores unge nordjyde lige pludselig viser hans talent. Azer kunne måske bruges, men han mangler i den grad speed. Scoop er over and Out. Kryger er, tja måske god nok som fyld fordi han er så alsidig. TM er næppe god nok. Vi kommer sikkert også til at mangle en højre back.
Så er der vores angriber situation som er helt uafklaret.
Som jeg ser det så er det vigtigste, at vi får købt 3 klasse spillere. Hvilket er nødvendigt for at ende i top 6. En god målmand, en god 6'er og så skal vi lande en angriber, som måske godt kan være en af lejesvendene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægNej det er ikke nok - først og fremmest skal Jesper Hansen væk.
Ousager skal væk, så er Toppel en god reserve. Emil kan blomstre under Kent, så ..... måske.
Ari er ikke meget værd, men det er MK heller ikke, så vi mangle sandsynligvis stadig en VB, mm. vores unge nordjyde lige pludselig viser hans talent. Azer kunne måske bruges, men han mangler i den grad speed. Scoop er over and Out. Kryger er, tja måske god nok som fyld fordi han er så alsidig. TM er næppe god nok. Vi kommer sikkert også til at mangle en højre back.
Som jeg ser det så er det vigtigste, at vi får købt 3 klasse spillere. Hvilket er nødvendigt for at ende i top 6. En god målmand, en god 6'er og så skal vi lande en angriber, som måske godt kan være en af lejesvendene.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægNej det er ikke nok - først og fremmest skal Jesper Hansen væk.
Som jeg ser det så er det vigtigste, at vi får købt 3 klasse spillere. Hvilket er nødvendigt for at ende i top 6. En god målmand, en god 6'er og så skal vi lande en angriber, som måske godt kan være en af lejesvendene.
Azer er ikke så hurtig, men det samme kan siges om spillere som Pirlo og Kroos, eller Würtz og Risgaard, hvis vi skal sammenligne med et par fra samme hylde. Kent får dem til at fungere fint.
Schoop er færdig, han har ikke pondus nok til suppen. Desværre. Det vi mangler allermest er vel en Lekven-type, der er boldfast og giver ro på midten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnu har vi jo kun en lejesvend i angrebet, så jeg antager at du mener Dalgaard. Zohore er på "rigtig" kontrakt i 6 mdr.
Mvh
MaxHH
Comment
-
En rigtig angriberkasse han fik scoret i testkampen.
https://www.youtube.com/watch?v=Df4woFt7t8w;t=90s
Last edited by anglicantian; 01-04-2015, 11:34.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg kan ikke se den?
https://www.youtube.com/watch?v=Df4w...=youtu.be&t=90
Comment
-
-
Mikkelsen fik ikke spilletid idag da de vandt 1-0
http://www.bold.dk/nyt/ifk-slog-aatv...-danskeropgoer
Comment
Comment