Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Så kan vi endelig begynde at fokusere på fodbolden igen. På søndag kommer FCK på besøg, og jeg forventer ikke, vi får mange point i den kamp. Til gengæld trænger vi snart til en succesoplevelse.

Det er spændende, om nogen af de nye starter inde, men jeg forventer mere eller mindre en gentagelse af startopstillingen fra Lyngby. Jeg synes Ganaus havde et rigtig godt indhop, men jeg ved ikke, om der er plads til både ham og Holmström. I så fald skal Arp enten rykkes ud på kanten eller ned på midtbanen.

Myhra
    McCoy, Askou, Gomez, Sørensen(?)
    Gammelgaard, Oudraogo, Falk, Keskinen
    Arp
    Holmström

Bænk: Yttergård, Pauli, Therkildsen, Ulvestad, Ganaus, Grot, Andersen, Rakneberg(?)

Givet at de nye spillere har niveauet, så er det virkelig fedt, at vi endelig har fået lidt bredde på bænken.

Jeg glæder mig, som altid, til kampen på søndag!

SFÅ skriver efter træning i dag, at Ulvestad kunne være et bud som den hængende angriber eller offensive midtbanemand mod FCK
    siden 1887

Comment

Det bliver spændende til en hvis grad, jeg tager gerne et point, syntes FCK er kommet godt tilbage igen, er det 2 nederlag i 22 kampe. eller noget i den stil?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        SFÅ skriver efter træning i dag, at Ulvestad kunne være et bud som den hængende angriber eller offensive midtbanemand mod FCK
        Yep, han var på A-holdet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Yep, han var på A-holdet.
          Hvordan ligner det vi stiller op?
          siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Hvordan ligner det vi stiller op?
            Det lignede en 4-2-3-1 med Ulvestad som offensiv midtbane. Arp var kun på B-hold men kæft, han var tændt og for mig bedste mand på banen under træningen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det lignede en 4-2-3-1 med Ulvestad som offensiv midtbane. Arp var kun på B-hold men kæft, han var tændt og for mig bedste mand på banen under træningen.
              Jeg troede sgu at Ulvestad var mere kontrollerende midtbane med fokus på det defensive. Han skal godt nok være god for bare at slå Arp af sådan uden videre

Comment

Working...
              X