Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan se der er udsolgt nu.

Blivet spændende at se hvem der skal sidde over. Udover Noah og måske Juul, så er resten “etableret” spillere. Så med alle klar vil der være nogen som er helt uden for truppen.

Men mon ikke vores nye VB og måske Suhonen sidder over, hvis ulven ellers er klar. Tænker det er en stor trup fordi der er lidt tvivl om et par stykker.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tæller Therkildsen med der har gjort det i træningen hele ugen op til i dag men er usikker på om han har spillet den i kamp
      Bedømt fra de sidste to træninger var det også ham som skulle tage vb , men han blev ja skadet i går
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Er der en der har en billet tilovers, jeg kan ikke trække biletten fra mit sæsonkort. Måske for sent ude, der er dog nummerede pladser tilbage.
        Jeg har en billet for unge på RMN i overskud fordi sønnen er ikke med Vil du have den så send dit E-Mail.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Working...
        X