Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Ellers nogen som er interesseret i en billet unge/RMN?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Er der en der har en billet tilovers, jeg kan ikke trække biletten fra mit sæsonkort. Måske for sent ude, der er dog nummerede pladser tilbage.
    Jeg har en billet for unge på RMN i overskud fordi sønnen er ikke med Vil du have den så send dit E-Mail.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tæller Therkildsen med der har gjort det i træningen hele ugen op til i dag men er usikker på om han har spillet den i kamp
    Bedømt fra de sidste to træninger var det også ham som skulle tage vb , men han blev ja skadet i går

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Kan se der er udsolgt nu.

Blivet spændende at se hvem der skal sidde over. Udover Noah og måske Juul, så er resten “etableret” spillere. Så med alle klar vil der være nogen som er helt uden for truppen.

Men mon ikke vores nye VB og måske Suhonen sidder over, hvis ulven ellers er klar. Tænker det er en stor trup fordi der er lidt tvivl om et par stykker.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Er der en der har en billet tilovers, jeg kan ikke trække biletten fra mit sæsonkort. Måske for sent ude, der er dog nummerede pladser tilbage.

Leave a comment:

replied
    Med 3,85 ved DanskeSpil tror jeg på hjemmesejr i dag

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
    Fedeste bruttotrup i en hel del år?? Blev i hvert fald lidt høj af at få mailen med den
    Enig.

Vinduet føles undervældende. Men fedeste trup jeg kan huske siden de glade sølvår.

​​​​​​Meget pre-match stress hos mig.
    ​​​​​​
    ​​​

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
    Fedeste bruttotrup i en hel del år?? Blev i hvert fald lidt høj af at få mailen med den
    Bredeste trup i mands minde uden tvivl. Vi må se om det samlet får gryden i kog eller bare simrer videre

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

På under 10 kampe …
    Jeg tæller Therkildsen med der har gjort det i træningen hele ugen op til i dag men er usikker på om han har spillet den i kamp

Leave a comment:

• O den se
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
    Rakneberg, Suhonen og Noah Manata i truppen...
    Noah Manata overraskede også mig. Men man er nok i forhandlinger om en SL kontrakt når han bliver 18 og bruger det til at holde ham varm.
    Men mon ikke han bliver 1 af de 3 der ryger ud af den endelige

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Krølle på VB er tæt på absurd. Men ok, vi må give Dexter skud og håbe på det bedste…

Det er et ret stort signal ifht AS og Ytter.
    Mener bestemt at Ytter er købt til CB.

Anyway.
    Et kamp skræk scenarie, for mig, er at OB kommer på 1-0, spiller blændende for så at tabe 3-1 (8-0 er også skidt )
    Fck har lavet en del af disse comebacks og det skal helst ikke ske igen i dag. Må nøjes med at høre den i radioen i dag.

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Rakneberg, Suhonen og Noah Manata i truppen...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    23 spillere udtaget

https://ob.dk/nyheder/2026/august/tr...-f-c-kobenhavn

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Krølle på VB er tæt på absurd. Men ok, vi må give Dexter skud og håbe på det bedste…

Det er et ret stort signal ifht AS og Ytter.
    TT har vel set dét, som de fleste har set; Ingen af de to har vist et niveau, der er i nærheden af noget bæredygtigt. Og jeg tvivler stærkt på, om de nogensinde kommer til at vise det i en Striwet trøje (eller i nogen andres trøjer, for den sags skyld) Nøj hvor har de været sløje.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X