Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK, 6. september 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Nummer 5, Rakne bliver Nummer 6
    På under 10 kampe …

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS/SF mener starteren bliver som

................................Myhra
    McCoy.............Askou.........Gomez............. Krølle
    ....GG............RF............Draogo............ ....Topi
    .............Fiete.............................Hol mström

FS mener også at "Ulven" var udset til at starte, men eftersom han ikke trænede lørdag er det Fiete der "er den"
    Krølle skal nok gøre det godt men hvor er det vildt at vi med tre venstrebenede forsvarsspillere stadig skal bruge alternativer. Tænkte ellers at det var noget for Yttergård i dag, hvis vi skal stå lidt lavt ..

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er rent experrimentalcirkus på den venstre back. Hvis opstillingen er rigtig er Krølle hvad? 4. eller 5. TT har prøvet på den plads i 7 kampe.
    Nummer 5, Rakne bliver Nummer 6

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

FS mener også at "Ulven" var udset til at starte, men eftersom han ikke trænede lørdag er det Fiete der "er den"
    Det er rent experrimentalcirkus på den venstre back. Hvis opstillingen er rigtig er Krølle hvad? 4. eller 5. TT har prøvet på den plads i 7 kampe.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Krølle på VB er tæt på absurd. Men ok, vi må give Dexter skud og håbe på det bedste…

Det er et ret stort signal ifht AS og Ytter.

Leave a comment:

• manner
    replied

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...etrio/11279982

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

bestemt - fint med noget mere konkurrence om pladserne.

Tænker ikke han er klar til at starte - men vores nye vb...ham vil jeg gerne se snart.

Alene det man begynder at prøve Terkildsen af derovre nu - vi er godt nok udfordret på backpladserne
    Han har vidst kun været i fuld træning en uges tid efter at have været ude et halvt år. Tænker det er alt for tidligt endnu

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ahhh. Tak. Det kan være der kommer et mere klart billede i dag. Men da dejligt at truppen er bred og der er mange muligheder fra bænken
    bestemt - fint med noget mere konkurrence om pladserne.

Tænker ikke han er klar til at starte - men vores nye vb...ham vil jeg gerne se snart.

Alene det man begynder at prøve Terkildsen af derovre nu - vi er godt nok udfordret på backpladserne

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Ja hvis det er en offensiv midt man har hentet - så syntes jeg det giver endnu mindre mening.

Men vi må se - hørte SFÅ optakt og torsdag var Ouedraogo forvist til "B" holdet, fredag var det så åbenbart Arp. Mon ikke man bare lige skal have spillet Ulvestad lidt ind.

Tænker ikke han starter - ville være vildt hvis en spiller der har under en uge med holdet forviser enten Arp, Ouedraogo eller Falk til bænken. Og starter de alle 4 så skal man vel spille noget 4-3-3, med Arp som kant, 4-5-1.

Og skulle man starte med alle 4 - så render man igen ind i problemet med hvad der skal ske når man skifter ud.
    Ahhh. Tak. Det kan være der kommer et mere klart billede i dag. Men da dejligt at truppen er bred og der er mange muligheder fra bænken

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg troede sgu at Ulvestad var mere kontrollerende midtbane med fokus på det defensive. Han skal godt nok være god for bare at slå Arp af sådan uden videre
    Ja hvis det er en offensiv midt man har hentet - så syntes jeg det giver endnu mindre mening.

Men vi må se - hørte SFÅ optakt og torsdag var Ouedraogo forvist til "B" holdet, fredag var det så åbenbart Arp. Mon ikke man bare lige skal have spillet Ulvestad lidt ind.

Tænker ikke han starter - ville være vildt hvis en spiller der har under en uge med holdet forviser enten Arp, Ouedraogo eller Falk til bænken. Og starter de alle 4 så skal man vel spille noget 4-3-3, med Arp som kant, 4-5-1.

Og skulle man starte med alle 4 - så render man igen ind i problemet med hvad der skal ske når man skifter ud.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det lignede en 4-2-3-1 med Ulvestad som offensiv midtbane. Arp var kun på B-hold men kæft, han var tændt og for mig bedste mand på banen under træningen.
    Jeg troede sgu at Ulvestad var mere kontrollerende midtbane med fokus på det defensive. Han skal godt nok være god for bare at slå Arp af sådan uden videre

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Hvordan ligner det vi stiller op?
    Det lignede en 4-2-3-1 med Ulvestad som offensiv midtbane. Arp var kun på B-hold men kæft, han var tændt og for mig bedste mand på banen under træningen.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Yep, han var på A-holdet.
    Hvordan ligner det vi stiller op?

Leave a comment:

Working...
X