Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Helt enig og som jeg har sagt før, så er Adam Sørensen i mine øjne en venstre midt eller en halvdårlig wingback. Så kunne og kan ikke rigtig se ham på højre midt.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
De er uden tvivl dårligere. Men der er klart flere relationer mellem McCoy og Andersen, end da Sørensen spillede der. Uagtet modstanderens styrke
Leave a comment:
-
De to stoppere, vi har lige nu, det er altså top seks kvali, mindst. Sikke et comeback af Gomez
- Likes 4
Leave a comment:
-
Synes egentlig Bonde er startet meget godt, i sin lidt frie rolle
Leave a comment:
-
Keskinen for helvede - elendig beslutning han tager, istedet for en stor OB chance ender det næsten med en Horsens friløber, godt tacklet af Gomez
Leave a comment:
-
Godt at se Falk er tilbage i vanlig form, han får brudt godt. McCoy også tilbage.
Stærk aktion af Askou
Leave a comment:
-
Tak Askou - flot tilbageløb....Adam for ikke dækket ordenligt af på kanten
Leave a comment:
-
De er uden tvivl dårligere. Men der er klart flere relationer mellem McCoy og Andersen, end da Sørensen spillede der. Uagtet modstanderens styrkeOprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
For det første, er det bedre at kigge fremad og ikke tilbage. Det kan jo ikke ændres. For det andet er Horsens et betydeligt dårligere hold, end dem vi har mødt indtil videre.
Leave a comment:
-
For det første, er det bedre at kigge fremad og ikke tilbage. Det kan jo ikke ændres. For det andet er Horsens et betydeligt dårligere hold, end dem vi har mødt indtil videre.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægKan godt lidt ærgre mig over at vi har brugt Sørensen på kanten den seneste to kampe, når man ser hvor godt det fungerer indtil videre
Leave a comment:
-
Keskinen med fint indlæg efter en lang bold fra Gomez...ser rigtigt fint ud, så mangler vi blot en stor target mand inde centralt.
Leave a comment:
Leave a comment: