Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ved godt at stemningen i forum er overvejende negativ i forhold til Adam, det er helt i orden

Det er op til træneren om han vil bruge ham, synes kun at det er positivt at træneren forsøger at bruge spilleren der hvor han er bedst
    Helt sikkert - men han var bare ikke særlig god der heller. Han har ikke teknik nok og han læser spillet for dårligt, så han får for lidt tid til at afvikle.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men det er vel ret beset også planen. Ejdum skulle sælges i år. Skal man hive et stort salg næste år så er det lige pt McCoy der er klart mest oplagt. Og har man så Andersen der kan stå klar som afløser er det jo flot timet. (jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad han er, kant eller back?)
      Ja måske. Vi må se. Han har 4 år endnu og vi har et par tyskere med 1 år tilbage næste år som måske kan spytte de penge i kassen der skal til for at nå budget

Nok mest wingback. Da vi ikke spiller med det vil han nok mest blive brugt som kant afløser

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg skal nok stadig se hvordan han kan stå imod i de defensive dueller, før jeg tør tro på ham som mulig afløser for McCoy
        Knægten er bomstærk. Det skal du ikke være bekymret for. Det er nok mere om han 100% kan omskoles efter et fodbold liv som offensiv spiller.
        Ellers er han jo bare kant under TT. Det er også super fint

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Tager altid meget gerne 3 point og en stærk defensiv indsats. Kedeligt eller underholdende er for mig ligegyldigt, det er kun 3 point der tæller.

Angående Ganaus så han jo lidt den typiske angriber, der kan score selv på de dårligste dage. Han er en de bedste afsluttere OB har haft i mange år. Vel kun Luca der er bedre.
          Målt på hvad?

Sander Svendsen er vist ham der brugte færrest minutter pr. mål - har lige skrevet med Kristianssand, transferfrit ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja måske. Vi må se. Han har 4 år endnu og vi har et par tyskere med 1 år tilbage næste år som måske kan spytte de penge i kassen der skal til for at nå budget

Nok mest wingback. Da vi ikke spiller med det vil han nok mest blive brugt som kant afløser
            Ærgerligt at klubben ikke er gearet til at lave en "AGF" og så faktisk holde på spillerne suppleret med 1-2 forstærkninger om året og så sige farvel til de ringeste i stedet for de bedste. Det er vejen til top 4. Samtidig er Falk jo helt sikker fortid snart. Det bliver rigeligt svært at erstatte ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Målt på hvad?

Sander Svendsen er vist ham der brugte færrest minutter pr. mål - har lige skrevet med Kristianssand, transferfrit ..
              Men han var slet ikke god nok til superligaen. Slet ikke fysisk stærk nok.

Comment

Jeg synes faktisk Niemiec er en bedre afslutter
                Niemic kan sparke den mere spektakulært ind. Ganaus vælger bare den lette, kloge og mere afdæmpede løsning.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ærgerligt at klubben ikke er gearet til at lave en "AGF" og så faktisk holde på spillerne suppleret med 1-2 forstærkninger om året og så sige farvel til de ringeste i stedet for de bedste. Det er vejen til top 4. Samtidig er Falk jo helt sikker fortid snart. Det bliver rigeligt svært at erstatte ham.
                  Ja enig. Men det er da helt sikkert i deres tanker dernede. Det er måske ikke helt umuligt at forlænge med dem så de tager et år mere. Vi må se
                  Men det ville være skønt hvis vi kunne holde på alle næste år eller kun behøvede at sælge max 1 spiller

Comment

ikke så meget kontrakt længden jeg tænker på. Fortsætter han sin udvikling fra sidste sæson så kan jeg ikke se vi kan holde på ham.

Comment

Knægten er bomstærk. Det skal du ikke være bekymret for. Det er nok mere om han 100% kan omskoles efter et fodbold liv som offensiv spiller.
                      Ellers er han jo bare kant under TT. Det er også super fint
                      Fair. Har stadig til gode at se ham blive sat i de situationer. I sidste ende kommer det jo nok også ned til om han kan være afgørende nok som offensivspiller, for hvis han kan, så fordufter snakken om at bruge ham som back.

Comment

Niemic kan sparke den mere spektakulært ind. Ganaus vælger bare den lette, kloge og mere afdæmpede løsning.
                        Det er muligt at Ganaus er lidt klogere. Skal jeg ikke kunne sige. Men Niemiec har et klart bedre teknisk spark
                        Last edited by Wessels er en mur; i går, 21:19.

Comment

Men han var slet ikke god nok til superligaen. Slet ikke fysisk stærk nok.
                          Muligvis men han lavede 13 kasser i 19/20 sæsonen for OB og det er ikke gjort bedre siden ..

AK med 15 i 17/18 og ellers Festersen med 14 i 15/16 så indenfor de sidste 10 år er det da fint ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hold kæft en aften på tribunen.
                            Man kunne se Thomas Thomasbergs ideer, efter kun 3 træninger, og jeg synes faktisk vi var rigtig gode i vores genpres.

Keskinen - SHIT en spiller vi får der. Når vi får slutprodukt på, så bliver han rigtig rigtig giftig. Ham og arp, til at kombinere, puha….

Askou. Forlæng nu bare med den dejlige klub, du synes vi er. Din ikke så gode ven, er væk nu, og du skal ikke begå samme fejl som Slots. Det vil være så synd.

Ouedraogo.. Hvor fanden skal man starte - fuldstændig sindssyg god spiller, som er ALT hvad vi har manglet i rigtig mange år. Han giver så meget ro, og giver hans medspillere på midten mulighed for at være lidt mere offensive, fordi han er så god til at rydde op.

Og så vil jeg lige vide. Gomez? Hvad fandnen har du spist til morgenmad? Det er jo en helt vildt forvandlet spiller vi ser. Nøj en stærk præstation, efter et noget skidt år, media skader osv..

Jeg er nok meget uenig med mange. Men jeg synes vi har en rigtig rigtig god trup, med mange muligheder. Jeg ser lige nu kun 2 ting, som jeg helt klart synes vi mangler. En spiller, i midterforsvaret, som måske kan give lidt ro. Allerbedst venstrefodet, som kan spille venstreback også.

Og… Så skal man finde ud af om man skal have en kant ind.

Men modsat, så synes jeg Keskinen, Magnus Andersen, Ganaus, faktisk er fine muligheder vi har der.

William Martin kommer også tilbage, og kan spille den. Arp kan, og Niemic. Der er mange muligheder, og hvis Grot kommer tilbage med spilleglæde, så har vi altås et klasse angreb, med rigtig mange muligheder. Erstat Legolas en af de andre unge på bænken, så er vores muligheder fra bænken jo også rigtig god.

Men igen. En klasse forstærkning til forsvaret, kan lige gøre det sidste. Så lover det godt.

Hvem ved? Måske vi kan fortsætte stimen? Grundstenen er lagt, for en god kamp i SIF ihvertfald.

Jeg sidder øverst på langsiden. Og hold kæft en stemning der var til sidst. Faktisk fra Mccoys fuldstændig sindssyge jubelscene nede i hjørnet, det fik det hele til at eksplodere, og fik endnu mere stadion med sig - selvom stadion dog var med hele kampen - rigtig flot.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Muligvis men han lavede 13 kasser i 19/20 sæsonen for OB og det er ikke gjort bedre siden ..

AK med 15 i 17/18 og ellers Festersen med 14 i 15/16 så indenfor de sidste 10 år er det da fint ..
                              Men så du kampene? I grundspillet scorer han 10 mål - 1 mål mod et top 6 hold. Ingen mod top 4 holdene. Det var kvaliteten bare ikke til og det var tydeligt i kampene. Han havde ikke en chance mod de gode forsvar.

Comment

Der hvor han er bedst?? Du mener da vel ikke det er på højrekanten?
                                Synes Adam gjorde det helt o.k.
                                Og ser ham langt hellere som hk end som vb
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X