Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Første start 11 under TT

Myhra

McCoy Askou Gomez Jenssen

Adam Ouedraogo Bonde Keskinen

Arp Ganaus

Rent gætværk med positioner, men Adam skulle have spillet kant under noget træning, og mon ikke Arp så har en mere fri rolle

Bænk;

Hansen
    Therkildsen
    Falk
    Niemiec
    Sandberg
    Friis
    Legolas
    Andersen
    Lassen

lidt mere at skyde med fra bænken - men stadig en tynd omgang.

Kom så 3 point! Vi trænger

God kamp :)

https://dlhd.st/watch.php?id=808

Comment

Kunne det ikke ligne en 3-4-2-1 ? Det er en på papiret fed opstilling, men den kræver bare ekstremt meget løbearbejde fra WB og CM og i den grad gode placeringsevner. Spændende bliver det i hvert fald.

Comment

Allerede god stemning på RMN. Det bliver en fodbold fest.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Kunne det ikke ligne en 3-4-2-1 ? Det er en på papiret fed opstilling, men den kræver bare ekstremt meget løbearbejde fra WB og CM og i den grad gode placeringsevner. Spændende bliver det i hvert fald.
          det tror tv2 - men de siger også at under opvarmning lå Adam som højre kant...så tror jeg ramte den ;)

Comment

Magnus Jensen. JA TAK

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror tv2 - men de siger også at under opvarmning lå Adam som højre kant...så tror jeg ramte den ;)
              Adam som højre kant? Den havde jeg aldrig gættet på

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Adam som højre kant? Den havde jeg aldrig gættet på
                mener SFÅ nævnte det i optakten at det var noget de havde trænet på - en blandt mange opstillinger

Comment

Sønderjyske tvunget til at skifte deres nye anfører ud efter få min.

Comment

mener SFÅ nævnte det i optakten at det var noget de havde trænet på - en blandt mange opstillinger
                    Interessant nok. Jeg ved ikke lige om jeg kan gennemskue rationalet bag, men det skal blive spændende at se

Comment

Sønderjyske tvunget til at skifte deres nye anfører ud efter få min.
                      Og dommeren får stoppet spillet ved ikke at flytte sig så vi ikke kan udnytte overtallet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Interessant nok. Jeg ved ikke lige om jeg kan gennemskue rationalet bag, men det skal blive spændende at se
                        Adam er vel trods alt bedst fremad banen - og så kan Thomasberg vidst godt lidt kanter der kan trække ind i bane og skyde

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Og dommeren får stoppet spillet ved ikke at flytte sig så vi ikke kan udnytte overtallet.
                          Synes ofte at vi spiller med en mand i undertal, når Putros er dommer

Comment

Keskinen med god mulighed, målmanden redder.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Adam er vel trods alt bedst fremad banen - og så kan Thomasberg vidst godt lidt kanter der kan trække ind i bane og skyde
                              Adam er faktisk hurtig, så tænker det er det der skal udnyttes.

Comment

Working...
                              X