Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026
Collapse
X
-
Jeg så træning i fredags, hvor de prøvede med Adam som højre kant. Jeg vil sige, jeg ALDRIG i min vildeste fantasi, ville tro på at det rent faktisk vil være noget vi vil se i en kamp. Jeg er måske faktisk stadig lidt i chok over vi nu har set det.
Jeg må også sige. Jeg tror måske at det er sidste gang, men man ved jo aldrig. Jeg håber sådan, at han giver Magnus Andersen chancen på mandag. Sikke et indhop.
- Likes 1
Comment
-
Havde næsten ikke noget stemme ved slutfløjt. Lækker sommeraften på den "hidsige" langsideOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHold kæft en aften på tribunen.
Man kunne se Thomas Thomasbergs ideer, efter kun 3 træninger, og jeg synes faktisk vi var rigtig gode i vores genpres.
Keskinen - SHIT en spiller vi får der. Når vi får slutprodukt på, så bliver han rigtig rigtig giftig. Ham og arp, til at kombinere, puha….
Askou. Forlæng nu bare med den dejlige klub, du synes vi er. Din ikke så gode ven, er væk nu, og du skal ikke begå samme fejl som Slots. Det vil være så synd.
Ouedraogo.. Hvor fanden skal man starte - fuldstændig sindssyg god spiller, som er ALT hvad vi har manglet i rigtig mange år. Han giver så meget ro, og giver hans medspillere på midten mulighed for at være lidt mere offensive, fordi han er så god til at rydde op.
Og så vil jeg lige vide. Gomez? Hvad fandnen har du spist til morgenmad? Det er jo en helt vildt forvandlet spiller vi ser. Nøj en stærk præstation, efter et noget skidt år, media skader osv..
Jeg er nok meget uenig med mange. Men jeg synes vi har en rigtig rigtig god trup, med mange muligheder. Jeg ser lige nu kun 2 ting, som jeg helt klart synes vi mangler. En spiller, i midterforsvaret, som måske kan give lidt ro. Allerbedst venstrefodet, som kan spille venstreback også.
Og… Så skal man finde ud af om man skal have en kant ind.
Men modsat, så synes jeg Keskinen, Magnus Andersen, Ganaus, faktisk er fine muligheder vi har der.
William Martin kommer også tilbage, og kan spille den. Arp kan, og Niemic. Der er mange muligheder, og hvis Grot kommer tilbage med spilleglæde, så har vi altås et klasse angreb, med rigtig mange muligheder. Erstat Legolas en af de andre unge på bænken, så er vores muligheder fra bænken jo også rigtig god.
Men igen. En klasse forstærkning til forsvaret, kan lige gøre det sidste. Så lover det godt.
Hvem ved? Måske vi kan fortsætte stimen? Grundstenen er lagt, for en god kamp i SIF ihvertfald.
Jeg sidder øverst på langsiden. Og hold kæft en stemning der var til sidst. Faktisk fra Mccoys fuldstændig sindssyge jubelscene nede i hjørnet, det fik det hele til at eksplodere, og fik endnu mere stadion med sig - selvom stadion dog var med hele kampen - rigtig flot.
- Likes 3
Comment
-
Især dejligt han lige får sagt, at han hader ordet proces, for den næste kamp skal også vindes. (Sådan cirka efter hukommelsen)Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægSynes det er et fint interview Thomasberg har og fortæller lidt om kanter generelt og formålet med b.la. Adam på kanten. Nicoline er egentlig ret skarp i hendes analyse.,
Adam får nogle hug herinde. Han er bestemt heller ikke en dygtig tekniker og hvor har jeg dog selv bandet over hans indlæg der ofte dårligt kan komme over kridtstregen på det store målfelt.
I dag i 1. halvleg foregår det meste i venstre siden. Men han skaber alligevel nogle situation der bliver til en afslutning og andre situationer der skaber plads.
2. halvleg kommer han stærkt fri, af to mand, helt ude ved sidelinjen og er lige ved at lykkes med en yderside aflevering til en friløber. Men han er også manden der fuldstændig unødvendigt spiller bolden i fødderne på en modstander i stedet for bare at bruge hans fart og skabe en overtal situation frem i banen. Men jeg er stor fan af det fighter løbe hjerte og hans ærgerrighed.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægSå amatør at løbe tør for øl. Og så sigende for hvad Odense vil med den her klub.
https://campo.dk/2026/08/03/toerstig...-os-fladt-ned/
Comment
-
Dejlig og vigtig sejr. Og så synes jeg altså ikke spillet var så dårligt som mange gør det til, inkl eksperter. Ved godt nogen så AZ som aggressivt offensivt fodbold, og TT som mere kedelig.
Men vi har 17 afslutninger i dag, det ved jeg ikke hvornår OB sidst har haft - ja så var kvaliteten måske ikke så god, men det er alligevel en del.
Specielt hvis man tager med at vi vel har en 4-5 store optræk til chancer som vi ikke får afsluttet på.
Og så ender vi med det 3. højest xg i denne runde af alle hold, så helt kedeligt fodbold er det vel ikke? Og ellers tror jeg folk har for store forventninger hvis vi skal gøre det meget bedre end det.
- Likes 9
Comment
-
Men hvilken kvalitet afslutninger var det? Var det faktisk inden for rammen? Har lige genset et par af dem der er inden for rammen, slatne afslutninger som målmanden let tager.Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægDejlig og vigtig sejr. Og så synes jeg altså ikke spillet var så dårligt som mange gør det til, inkl eksperter. Ved godt nogen så AZ som aggressivt offensivt fodbold, og TT som mere kedelig.
Men vi har 17 afslutninger i dag, det ved jeg ikke hvornår OB sidst har haft - ja så var kvaliteten måske ikke så god, men det er alligevel en del.
Specielt hvis man tager med at vi vel har en 4-5 store optræk til chancer som vi ikke får afsluttet på.
Og så ender vi med det 3. højest xg i denne runde af alle hold, så helt kedeligt fodbold er det vel ikke? Og ellers tror jeg folk har for store forventninger hvis vi skal gøre det meget bedre end det.
Jeg syntes i den grad det var en kamp på det jævne - fra begge holds side. Vi mangler stadig at få Falk med fra starten og lidt mere at skyde med fra bænken.
Men det var også første kamp under Thomasberg, han har trænet med holdet, hvad 3 eller 4 gange, så det vil jeg ikke lægge for meget i - heller ingen grund til at forsøge at oversælge kampens kvalitet. Det var jævnt - men vi forsvarede os godt, og fik 3 point - det er alt sammen positivt.
Nu har Thomasberg nok lært en del af denne kamp - og har så en uge mere med holdet, tænker Adam på kanten vil være noget han overvejer at lægge på hylden. Måske kunne han finde på at få Ganaus ned på kanten fra start af, der er da nogle spændende ting at arbejde videre med.
Men nogen stor kamp var det altså ikke. Og det er helt okay
- Likes 1
Comment
-
Dejligt indlæg og 3 ekstremt vigtige points.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHold kæft en aften på tribunen.
Man kunne se Thomas Thomasbergs ideer, efter kun 3 træninger, og jeg synes faktisk vi var rigtig gode i vores genpres.
Keskinen - SHIT en spiller vi får der. Når vi får slutprodukt på, så bliver han rigtig rigtig giftig. Ham og arp, til at kombinere, puha….
Askou. Forlæng nu bare med den dejlige klub, du synes vi er. Din ikke så gode ven, er væk nu, og du skal ikke begå samme fejl som Slots. Det vil være så synd.
Ouedraogo.. Hvor fanden skal man starte - fuldstændig sindssyg god spiller, som er ALT hvad vi har manglet i rigtig mange år. Han giver så meget ro, og giver hans medspillere på midten mulighed for at være lidt mere offensive, fordi han er så god til at rydde op.
Og så vil jeg lige vide. Gomez? Hvad fandnen har du spist til morgenmad? Det er jo en helt vildt forvandlet spiller vi ser. Nøj en stærk præstation, efter et noget skidt år, media skader osv..
Jeg er nok meget uenig med mange. Men jeg synes vi har en rigtig rigtig god trup, med mange muligheder. Jeg ser lige nu kun 2 ting, som jeg helt klart synes vi mangler. En spiller, i midterforsvaret, som måske kan give lidt ro. Allerbedst venstrefodet, som kan spille venstreback også.
Og… Så skal man finde ud af om man skal have en kant ind.
Men modsat, så synes jeg Keskinen, Magnus Andersen, Ganaus, faktisk er fine muligheder vi har der.
William Martin kommer også tilbage, og kan spille den. Arp kan, og Niemic. Der er mange muligheder, og hvis Grot kommer tilbage med spilleglæde, så har vi altås et klasse angreb, med rigtig mange muligheder. Erstat Legolas en af de andre unge på bænken, så er vores muligheder fra bænken jo også rigtig god.
Men igen. En klasse forstærkning til forsvaret, kan lige gøre det sidste. Så lover det godt.
Hvem ved? Måske vi kan fortsætte stimen? Grundstenen er lagt, for en god kamp i SIF ihvertfald.
Jeg sidder øverst på langsiden. Og hold kæft en stemning der var til sidst. Faktisk fra Mccoys fuldstændig sindssyge jubelscene nede i hjørnet, det fik det hele til at eksplodere, og fik endnu mere stadion med sig - selvom stadion dog var med hele kampen - rigtig flot.
Stærkt trænerarbejde og stærkt arbejde af hele truppen med den uro der har været. SjE er altså ikke noget nemt hold at spille imod.
Lad os så få de rigtige forstærkninger ind så Thomasberg har endnu mere at arbejde med.
At vi løber tør for øl i halvlegen med Albani som hovedsponsor er jo det tætteste vi kan komme på en joke og næsten nærmere en fornærmelse
- Likes 3
Comment
-
Helt enig. Der er dog brug for begge typer. Ganaus har en bedre evne til at stå det rigtige sted. Men han kan jo ikke sparke den ind langt ude fra som Niemic.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er muligt at Ganaus er lidt klogere. Skal jeg ikke kunne sige. Men Niemiec har et klart bedre teknisk spark
Comment
-
Stærkt træner arbejde fra TT, intet mindre. En mastermind på sidelinien til at hjælpe drengene i stedet for at stå og råbe og skrige, jeg har sagt det tidligere, TT skal nok få sat noget sammen der hjælper drengene til at få succes. Formationen er bare godt set, superligaen er utrolig tæt, og det er de helt små ting der ofte bliver afgørende, TT er bare dygtig til at finde de marginaler.
Jeg spår ham stor succes på fyn, flere af hans slags, tak!
Pinligt, hvad sker der for det øl?????? amatører.Last edited by jojo; i dag, 07:42.
- Likes 2
Comment

Comment