Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026
Collapse
X
-
det har du da ret i. Og laver han et mål pr kamp kan meget tilgives.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men det siger vel ikke så meget om hans afslutningsevner, at han ikke var involveret i det meste af kampen (men scorede på den ene chance han kom frem til)
Men vi mangler et opspilspunkt - han kunne ikke holde i bolden, lægge bolden af, forsøgte også at drible et par gange, gik heller ikke så godt.
Ud på kanten med ham så han kan bruge sin fart - og så kan luske sig med i feltet.
Comment
-
Nu er Noah Lassen jo slet ikke en del af SL truppen. Han er U19 spiller stadig på ungdomskontrakt..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg håber man får ryddet op derinde - finde en af dem at satse på, 3 akademister til de centrale pladser er for mange.
Men enig. Mon ikke enten Friis eller Sandberg er væk sidst i Aug.
Comment
-
Synes også han så OK ud mod Viborg. Jeg håber bestemt han har en OB-fremtid og tror også han er den af Friis, Juul-Sandberg og Lassen der er længst fremme lige nu (selvom jeg også tror Lassen har det største overordnede potentiale af de tre)Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes ellers Juul-Sandberg gjorde en god figur i Middelfart, og jeg var overbevist om, at han havde hvad der skulle til for at tage det næste skridt op.
Comment
-
Mjaa. Syntes han er en god pasningsspiller. Men det er næsten også det. Syntes ikke han har nogen rigtig spidskompetencer som skal gøre ham SL spillerOprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes ellers Juul-Sandberg gjorde en god figur i Middelfart, og jeg var overbevist om, at han havde hvad der skulle til for at tage det næste skridt op.Last edited by fmprOB; i dag, 20:54.
Comment
-
Fuck en forløsning - set fra lægterne. OB var ikke decideret dårlige - men de skabte bare uhyggeligt lidt rigtige chancer. Det var hele tiden lige ved og næsten.
Man kan sige to ting om Keskinen: fedt at han bare udfordrer igen og igen og igen - jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft en sådan type på holdet. Men han skal lære at slippe bolden lidt tidligere og der mangler kvalitet i indlæg - men det kan komme. Jeg er optimist!
Kæmpe cadeau til TT for at beholde Ganaus på banen.
Kæmpe ommer med Adam på kanten (banen). Han har simpelthen ikke niveau til superligaen. Det skal løses. Han kan få de sidste 20 - men han ikke bruges som starter.
Arp var med i alt for lidt. Så det syne jeg er lidt bekymrende. Det skal TT have sat anderledes op.
Er også nervøs for McCoys udvikling. Det han er god til offensivt, kommer alt for lidt frem med denne opstilling/taktik. Det ville være mega ærgerligt, hvis han bare skal stå en back 80% af kampen.
Gomez er bare en rigtig genialt eller rødt kort spiller. Jeg er sgu stadig ikke tryg ved ham. Mod mere snu spillere, får han bare rødt, fordi de lige når at rpikke bolden og skralder han igennem dem. Vi har brug for en klog forudseende midterforsvarer, hvis drømmen om top 6 skal være realistisk.
Kæmpe ros til publikum i dag - der var kanon stemning - endda på Barfoed. Fedt at spillerne lige lave en FB efter kampen, da vi lagde op til det - det kan jeg ikke huske er sket med langsiden før (men det er det nok)
Kæmpe ros til holdet. De giver den 100% i samtlige minutter. Fint eksemplificeret med Ganaus der i minut 88ish driver bolden 50 meter og så spiller den tilbage og må stille sig foroverbøjet, fordi han ikke kan få luft. Vildt!
Fantastisk dag på stadion!!!
EDIT: Magnus Andersen virkede nærmest overrasket over, at han bare kunne løbe forbi deres back igen og igen - fuck han er hurtig
- Likes 1
Comment
-
Det er svært at være uenig i, at han ikke fungerede som opspilsstation og næppe kommer til at gøre det, men nu var det jo altså kommentaren om, at han var en god afslutter, du afviste som fuldemandssnak.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det har du da ret i. Og laver han et mål pr kamp kan meget tilgives.
Men vi mangler et opspilspunkt - han kunne ikke holde i bolden, lægge bolden af, forsøgte også at drible et par gange, gik heller ikke så godt.
Ud på kanten med ham så han kan bruge sin fart - og så kan luske sig med i feltet.
- Likes 1
Comment
-
Jeg synes faktisk Niemiec er en bedre afslutterOprindeligt indsendt af El New York Se indlægTager altid meget gerne 3 point og en stærk defensiv indsats. Kedeligt eller underholdende er for mig ligegyldigt, det er kun 3 point der tæller.
Angående Ganaus så han jo lidt den typiske angriber, der kan score selv på de dårligste dage. Han er en de bedste afsluttere OB har haft i mange år. Vel kun Luca der er bedre.
- Likes 1
Comment
-
men det er vel ret beset også planen. Ejdum skulle sælges i år. Skal man hive et stort salg næste år så er det lige pt McCoy der er klart mest oplagt. Og har man så Andersen der kan stå klar som afløser er det jo flot timet. (jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad han er, kant eller back?)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er 110% sikkert. Han er den næste akademi spiller der får sit gennembrud. Han vil nok blive kastet lidt rundt, men hellere det end ingen spilletid
Vi så lidt af det i Viborg og han bekræftede det bare i dag igen. Et muskelbundt der er lynhurtig og løber solen sort
Måske McCoys afløser på sigt. For ham får vi desværre svært ved at holde længe på(selvom hans kontrakt løber 4 år endnu)
Comment
-
Jo han var noget offensiv kant angriber. Men tror de begyndte omskolingen inden AZ. Men er lidt i tvivlOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Enig. Og så virker hans teknik også til at være helt ok. Og ja, McCoy kunne godt være på vej videre allerede næste år. Er dog ikke sikker på at Krølles fremtid er på backen. Var han ikke også kant i ungdomsårene indtil han blev forsøgt omskolet under Zorniger fordi han ikke spillede med kanter?
Jeg ser bare så meget McCoy i den knægt. Bare hurtigere men mangler selvfølgelig noget defensivt. Så wingback i en 5-back kæde ville nok være hans bedste plads umiddelbart
Comment
-
Quadraogo er simpelthen for vild.
Hvor må det være en fornøjelse at have sådan en medspiller. Det er vel også hans aggressive pres og bolderobring der sætter målet op?
I øvrigt Sjovt, hvor forskelligt man oplever en kamp. Nogle har Arp som en af de bedste - jeg synes han var pivringe
- Likes 1
Comment
-
syntes jeg heller ikke han er - syntes mange af hans mål sidste år blev ramt halv sløjt - men de gik ind.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det er svært at være uenig i, at han ikke fungerede som opspilsstation og næppe kommer til at gøre det, men nu var det jo altså kommentaren om, at han var en god afslutter, du afviste som fuldemandssnak.
Arbejdsindsatsen og farten kan man ikke sætte en finger på, og der er jo tydeligvis også noget instinkt ifht at komme i feltet. Teknikken halter og så skal man ikke bruge ham som opspilspunkt, det dur han heller ikke til - mangler noget fysik og evne til at holde i bolden.
Comment
-
Jeg skal nok stadig se hvordan han kan stå imod i de defensive dueller, før jeg tør tro på ham som mulig afløser for McCoyOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo han var noget offensiv kant angriber. Men tror de begyndte omskolingen inden AZ. Men er lidt i tvivl
Jeg ser bare så meget McCoy i den knægt. Bare hurtigere men mangler selvfølgelig noget defensivt. Så wingback i en 5-back kæde ville nok være hans bedste plads umiddelbart
Comment
Comment