Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Synes det er et fint interview Thomasberg har og fortæller lidt om kanter generelt og formålet med b.la. Adam på kanten. Nicoline er egentlig ret skarp i hendes analyse.,
    Enig - Har stor respekt for hendes faglige viden, hun er super skarp

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Mange gode indsatser i dag.

- Gomez var bare en fornøjelse at se. Stærk fejlfri indsats! Det var altså VIRKELIG en god kamp i dag!

- Draogo er så god, et bæst på den midtbane. Han er så vigtig for os.

- Keski løber solen sort, bruger sin hurtighed godt, kommer frem til meget, men der er stadig noget med sammenspillet og overblikket. Han er selvfølgelig stadig ny, men det skal der arbejdes på.

- McCoy med en god kamp, god fight. Der er noget hjerte i hans arbejde, og jeg kan mærke det!

Arp, Askou, også gode indsatser... og Magnus laver et super godt indhop! Stabile indsatser af Bonde, Myhre og Ytter.

Fuldt fortjent sejr!
      Enig.
      Draogo bliver svær at holde på til næste sæson. Men det kan så give noget godt i kassen.
      Myhre's boldomgang med fødderne er dog skidt.
      Magnus var bare super optur og godt med Falk på banen igen.
      Men men men. Der skal stadig findes mindst 2 konkurrence dygtige spillere til truppen og gerne 1 forsvarspiller. Truppen er skrøbelig når skaderne begynder at komme i takt med sæsonen skrider frem.

Comment

Jeg faldt i søvn i pausen. Lidt kedelig kamp og et par øl. Men flot med tre point og rent bur.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Eller Krølle. Tror han får sit gennembrud denne sæson, et par rigtig fine indhop indtil videre.
          Det er bare super spændende når vi også får William Martin tilbage og Krølle på vej også.

Jeg har ikke opgivet Friis, Juul-Sandberg og Lassen endnu. En af dem må kunne gøre sig gældende

Comment

Tidligt hot take: Keskinen bliver en KÆMPE gevinst for os og er væk inden transfer-deadline i september 2027

Der mangler slutprodukt, og han mister et par unødvendige bolde. Men der er power, fart, boldsikkerhed, super attitude/arbejdsindsats og tilsyneladende også en solid teknik. Han bliver fremragende for os!

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Enig.
              Draogo bliver svær at holde på til næste sæson. Men det kan så give noget godt i kassen.
              Myhre's boldomgang med fødderne er dog skidt.
              Magnus var bare super optur og godt med Falk på banen igen.
              Men men men. Der skal stadig findes mindst 2 konkurrence dygtige spillere til truppen og gerne 1 forsvarspiller. Truppen er skrøbelig når skaderne begynder at komme i takt med sæsonen skrider frem.
              Draogo er for vild, han er en af de vigtigste spillere for OB og en af de bedste i ligaen på den plads

Håber at han bliver

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Eller Krølle. Tror han får sit gennembrud denne sæson, et par rigtig fine indhop indtil videre.
                Det er 110% sikkert. Han er den næste akademi spiller der får sit gennembrud. Han vil nok blive kastet lidt rundt, men hellere det end ingen spilletid
                Vi så lidt af det i Viborg og han bekræftede det bare i dag igen. Et muskelbundt der er lynhurtig og løber solen sort

Måske McCoys afløser på sigt. For ham får vi desværre svært ved at holde længe på(selvom hans kontrakt løber 4 år endnu)

Comment

Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                  Tidligt hot take: Keskinen bliver en KÆMPE gevinst for os og er væk inden transfer-deadline i september 2027

Der mangler slutprodukt, og han mister et par unødvendige bolde. Men der er power, fart, boldsikkerhed, super attitude/arbejdsindsats og tilsyneladende også en solid teknik. Han bliver fremragende for os!
                  Enig i det meste, men der er masser af plads til forbedring, han skal bl.a blive bedre til at se sine holdkammerater og til at spille dem

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Tager altid meget gerne 3 point og en stærk defensiv indsats. Kedeligt eller underholdende er for mig ligegyldigt, det er kun 3 point der tæller.

Angående Ganaus så han jo lidt den typiske angriber, der kan score selv på de dårligste dage. Han er en de bedste afsluttere OB har haft i mange år. Vel kun Luca der er bedre.
                    1. argh...jeg vil sgu gerne underholdes bare lidt mere end det vi så i dag.

Men enig så langt at de 3 point er vigtigst.

2. Hvor meget har du drukket under kampen? Det hjalp at få ham ud på kanten, og det var et rigtigt flot løb og afslutning han lavede...men han var jo helt fraværende da han lå som angriber

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er bare super spændende når vi også får William Martin tilbage og Krølle på vej også.

Jeg har ikke opgivet Friis, Juul-Sandberg og Lassen endnu. En af dem må kunne gøre sig gældende
                      Jeg tror på sigt at Lassen har den største mulighed for det. Men 2 år med skader har sat ham et stykke tilbage desværre

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

1. argh...jeg vil sgu gerne underholdes bare lidt mere end det vi så i dag.

Men enig så langt at de 3 point er vigtigst.

2. Hvor meget har du drukket under kampen? Det hjalp at få ham ud på kanten, og det var et rigtigt flot løb og afslutning han lavede...men han var jo helt fraværende da han lå som angriber
                        Men det siger vel ikke så meget om hans afslutningsevner, at han ikke var involveret i det meste af kampen (men scorede på den ene chance han kom frem til)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror på sigt at Lassen har den største mulighed for det. Men 2 år med skader har sat ham et stykke tilbage desværre
                          jeg håber man får ryddet op derinde - finde en af dem at satse på, 3 akademister til de centrale pladser er for mange.

Comment

Det er 110% sikkert. Han er den næste akademi spiller der får sit gennembrud. Han vil nok blive kastet lidt rundt, men hellere det end ingen spilletid
                            Vi så lidt af det i Viborg og han bekræftede det bare i dag igen. Et muskelbundt der er lynhurtig og løber solen sort

Måske McCoys afløser på sigt. For ham får vi desværre svært ved at holde længe på(selvom hans kontrakt løber 4 år endnu)
                            Meget positivt at se ham få en del minutter, sad med en fornemmelse af at han kan gøre det endnu bedre allerede nu, han skal bare smide de sidste nerver og gå til den

Comment

Jeg synes ellers Juul-Sandberg gjorde en god figur i Middelfart, og jeg var overbevist om, at han havde hvad der skulle til for at tage det næste skridt op.

Comment

Enig. Og så virker hans teknik også til at være helt ok. Og ja, McCoy kunne godt være på vej videre allerede næste år. Er dog ikke sikker på at Krølles fremtid er på backen. Var han ikke også kant i ungdomsårene indtil han blev forsøgt omskolet under Zorniger fordi han ikke spillede med kanter?

Comment

Working...
                                X