Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjyske 03/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fedt! Snydt for et straffe. Hvordan de ellers kom frem til det? Ok 1 halveg, men vi savner et mål eller to.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Nå, det var hurtigt tjekket.

Ok første halvleg, OB bedst, SDR byder sig mere til den sidste halvdel.

Flere gode indsatser fra OB spillere.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

VAR tjek af straffe begået mod Gomez ved hjørne.

ingeting Pause

Rodet første halvleg, Keskinen og Arp syntes jeg har gjort det godt...Ganaus, ud med ham, evt på kanten istedet for Adam - han dur ikke som ene angriber

Comment

Typisk Putros. Lorte dommer
          Attached Files
          Last edited by Galamush; i dag, 18:54.

Comment

Puha. Sløv 1. halvleg. Synes Kes og Adam kunne have spillet to muligheder til store chancer. Og Ganaus er bare ikke en god spilstation. Boldene springer fra ham konstant.

Comment

Troede ikke TT ville lave større ændringer i første kamp og slet ikke kun spille med 1 i front og slet ikke med det system og med det spiller materiale. Plus vi er på hjemmebane imod Sønderjyske, der burde man spille med 2 i front. Arps kvaliteter kommer slet ikke til sin ret, han bør være falsk nier.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det var de da ellers for et år siden. Med mindre man køber en virkelig boldstærk spiller, en falsk 9er, så ændrer det ikke meget på kampbilledet inden kamp som i dag. Det har jo været alt for statisk i dag, og det tror jeg ikke nødvendigvis at en spiller som er 5% bedre end Ganaus, vil ændre meget på
                tror allerede jeg sagde det i vinterens transfervindue hvor folk frygtede han ville blive solgt. Var der kommet en 2. bundesliga klub med 15 mill. så mener jeg man skulle tage dem.

Han var rigtig skarp i efteråret, men teknikken var jo aldrig god - den er ikke blevet bedre og skarpheden er bare forsvundet. Syntes heller ikke han kunne finde ud af at spille sammen med Grot, de løb ikke ordenligt for hinanden. Det er ikke nødvendigvis kun Ganaus skyld...men syntes sgu der mangler en hel del.

Samme vil jeg sige med Niemiec, han har et fantastisk spark...men ud over det...

Og så Grot - typemæssigt tror jeg han er den der bedst vil kunne spille pladsen...men han har jo heller ikke ligefrem brændt banen af.

Så vi har 3 angribere der højest er en nr. 2 angriber. og så et talent i Legolas.

En dygtig angriber bør være en prioritet.

Comment

Jeg så også gerne Ganaus på højre kant i stedet for Adam, som jeg ikke synes bidrager med det helt store der. Ganaus er ikke fantastisk med ryggen til mål, men synes heller ikke vi får spillet ham på hans styrker. Der er han nok bare bedst med en Grot-lignende profil ved siden af sig.

Comment

[QUOTE=Mwape;n386586]Troede ikke TT ville lave større ændringer i første kamp og slet ikke kun spille med 1 i front og slet ikke med det system og med det spiller materiale. Plus vi er på hjemmebane imod Sønderjyske, der burde man spille med 2 i front. Arps kvaliteter kommer slet ikke til sin ret, han bør være falsk nier.[/QUOTE]

men det er han vel også. Ganaus - Niemiec på toppen dur heller ikke

Comment

TT spilder McCoys offensive evner, når vi spiller med Adam på bred kant. Det er skidt!!!

Comment

Jeg forstår ikke helt ideen med Adam Sørensen.
                        Er planen at han skal skære ind i banen til afslutning med hans venstreben?
                        Er det planen at McCoy skal komme flyvende?
                        Eller er det en defensiv begrundelse for at han spiller højremidt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                          Troede ikke TT ville lave større ændringer i første kamp og slet ikke kun spille med 1 i front og slet ikke med det system og med det spiller materiale. Plus vi er på hjemmebane imod Sønderjyske, der burde man spille med 2 i front. Arps kvaliteter kommer slet ikke til sin ret, han bør være falsk nier.
                          Ja. Han er alt for lidt med i spillet. Det er en ommer TT

Comment

Sønderjyske ligner ikke nogen der vil spille bold i dag. Keskinen bedste bud på en målscore imo

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror allerede jeg sagde det i vinterens transfervindue hvor folk frygtede han ville blive solgt. Var der kommet en 2. bundesliga klub med 15 mill. så mener jeg man skulle tage dem.

Han var rigtig skarp i efteråret, men teknikken var jo aldrig god - den er ikke blevet bedre og skarpheden er bare forsvundet. Syntes heller ikke han kunne finde ud af at spille sammen med Grot, de løb ikke ordenligt for hinanden. Det er ikke nødvendigvis kun Ganaus skyld...men syntes sgu der mangler en hel del.

Samme vil jeg sige med Niemiec, han har et fantastisk spark...men ud over det...

Og så Grot - typemæssigt tror jeg han er den der bedst vil kunne spille pladsen...men han har jo heller ikke ligefrem brændt banen af.

Så vi har 3 angribere der højest er en nr. 2 angriber. og så et talent i Legolas.

En dygtig angriber bør være en prioritet.
                              Er som sådan heller ikke imod at sælge ham, hvis der skulle komme et fint bud. Vil også mene at der skal sælges to, før vi henter en ny, hvis vi fortsætter med at bruge en enkelt angriber. Jeg vil bare minde om at vores angribere var gode nok i sidste efterår, og at det også kommer lidt an på hvordan de bliver brugt, og hvilke spillere man omgiver dem med. Og her synes jeg at Thomasberg har fejlet lidt i første halvleg, i forhold til Ganaus. Bevares, han har ikke været god, men jeg mener heller ikke at han bliver brugt på en måde hvor hans kvaliteter kommer i spil

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                                Jeg forstår ikke helt ideen med Adam Sørensen.
                                Er planen at han skal skære ind i banen til afslutning med hans venstreben?
                                Er det planen at McCoy skal komme flyvende?
                                Eller er det en defensiv begrundelse for at han spiller højremidt?
                                den tror jeg ikke på - for defenssivt er Adam jo ikke specielt stærk.

Tror det handler om at TT ikke ved ham ellers skulle spille derude, så mange træninger har han ikke haft med holdet endnu. Når Suhonen er klar starter Adam på bænken.

Comment

Working...
                                X