Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Xabuni
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...aer-i-hb-koege

    der røg en ind på kontoen til agf.
    Det fatter jeg så ikke .... men der er så meget

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    En decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.
    Jeg er uenig. Vi har efterhånden fightere nok - Skula, Spelmann og til dels Azer - men der kan du så måske mene, at de ikke vinder dueller nok. Det har altså også meget med organisation og spilforståelse at gøre. Ingen vil vel anklage HHA for at være en fysisk vatarm, der ikke kan vinde en duel, men han kom bare til at ligne en hund i et spil kegler til sidst i OB, fordi organisationen faldt sammen. Du kan være nok så fysisk stærk og aggressiv; hvis du ikke er tæt nok på bolden, then it don't mean a thing.

    Vi savner måske i virkeligheden mere en central midtbanespiller, der har spilforståelse + nok fysisk og teknik til at fastholde bolden og ramme en medspiller. Men overblikket virker ofte på mig som den største mangelvare på vores midtbane; duelspil kommer efter det på min ønskeliste.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg ville gerne have en ordenltig HB ind.
    Ja tak

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Jeg ville gerne have en ordenltig HB ind.

    Leave a comment:


  • Familien L
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    En decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.
    En "fejeblad" spiller vil være at fortrække!

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.
    En decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.

    Leave a comment:


  • Familien L
    replied
    Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Så ryger PM måske også en af dagene. Med mindre vi har brug for endnu en angriber.
    godt nok off topic men det kan godt tænkes at Kim Aabech returnere til Lyngby og PM sendes videre i systemet

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Det ser sådan ud. Lad det for guds skyld(og vores) ikke betyde noget!

    EDIT: Den er online igen :-)

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
    hmmm synes de har fjernet artiklen om den nye bomber igen...
    jep, kan heller ikke se det på ob's hjemmeside

    Leave a comment:


  • storm68
    replied
    hmmm synes de har fjernet artiklen om den nye bomber igen...

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/agf-koeber-hb-koege-raket og så er jeppe kjær så røget til agf :P
    Så ryger PM måske også en af dagene. Med mindre vi har brug for endnu en angriber.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/agf-koeber-hb-koege-raket og så er jeppe kjær så røget til agf :P

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Var der ikke en, som tidligt i vinduet hørte om en østeuropæisk angriber, der var rygtet til klubben, men ikke ville sige hvem det var? Nu kan du godt komme op med om det var ham her :)
    Ja, nu må du gerne sige ja eller nej "SU1978"

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Var der ikke en, som tidligt i vinduet hørte om en østeuropæisk angriber, der var rygtet til klubben, men ikke ville sige hvem det var? Nu kan du godt komme op med om det var ham her :)

    Leave a comment:

Working...
X