Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • klebgjelp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Hvis han er god for op til 10 mål pr. runde, så skal han bare signes NU!!!!
    Selv med de udfordringer vi har haft i forsvaret de sidste par sæsoner, burde vi da have en chance for tre point hist og her. Resten af holdet må jo også gerne score ...:-)

    Leave a comment:


  • storm68
    replied
    http://www.ob.dk/artikel/georgisk-la...er-til-ob.aspx

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!
    Omvendt, så vil han jo pga. manglende konkurrence få stor tillid fra TB. Jeg kender ikke til det med truppens manglende sammenhængskraft - synes nærmest, at jeg hører det modsatte, at stemningen er god?

    Men når det er sagt, så er det alt i alt en ubekendt, det må vi nok bare indse og så krydse fingrene.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    hmm, kun tipsbladet der har slået det op :P fx bold.dk har ikke
    Eller OB.dk for den sags skyld. Det er vel ikke officielt før OB har meldt noget ud.

    Edit: TOO LATE Velkommen til LADO

    Leave a comment:


  • Vasi
    replied
    http://www.ob.dk/artikel/georgisk-la...er-til-ob.aspx

    så er den officiel :)
    Velkommen til!

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    hmm, kun tipsbladet der har slået det op :P fx bold.dk har ikke

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Nogen der ved noget om kontraktens længde?
    Bare 2 år, som det blev rygtet igår?

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-plads-i-ob

    Leave a comment:


  • Hanz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    330 mål på en sæson ville sætte en rekord der ville være svær at slå
    Han kan godt får en fireårig aftale med det snit

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Hvis han er god for op til 10 mål pr. runde, så skal han bare signes NU!!!!
    330 mål på en sæson ville sætte en rekord der ville være svær at slå

    Leave a comment:


  • Hanz
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!
    Hvis han er god for op til 10 mål pr. runde, så skal han bare signes NU!!!!

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!
    enig i at det er bekymrende. Men hans målsnit er flot og så må vi fanme please ham lidt så han kan lide at være her

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg skrev i går at jeg ville skrive til en ven angående Dvaliszvili. Her er svaret:

    "Interesting player with good combination of strength and pace. If he is in good form he is able to score +/- 10 goals per round, but if he is out of shape then he is totally useless and he forgets how to be a footballer.
    From the other hand, despite his decent football skills, he may have some problems with acclimatisation as well as he seems to have troubles with handling the pressure of media and fans. But in my opinion if your coach gives him a chance (or two) and if he doesn't have problems with other players, then he should be a useful addition to OB squad."
    Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!

    Leave a comment:


  • Snagglepuss
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    "- Nu skal vi have gjort papirarbejdet færdig, og så håber vi at kunne præsentere ham som OB-spiller. Så kan vi gå i gang med det næste, som er at klarlægge arbejds- og opholdstilladelse, siger Troels Bech."

    Fra
    http://www.bold.dk/nyt/troels-bech-dvalishvili-dygtig-i-boksen

    Leave a comment:


  • osten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    10 mål pr runde :-o
    Så er der da chance for en lille + målscore

    Leave a comment:

Working...
X