Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Super ærgeligt, var Grot med i det mindste?
    Har ikke set hele træning og kørte før det skete med Jonas. Men Grot var med. I den tid jeg var der var han med i lidt småspil under Lanig og sprint øvelser. Han virker fint og har vel tabt en par kilo. Svært at tro for mig på en skadeperiode over hele sommeren. Fiete var inde og cyklede og kommer vel ikke i betragtning for kampen mandag.
    Spørger mig også hvad bliver Martin Lanigs rolle. I de to træninger jeg har set under TT var han ikke så meget involveret. Det virkede lidt som han skulle beskæftige en del spillere mens TT og Thomas Juul arbejdede med de andre. Han havde i hvert fald mindre ansvar end under AZ. Håber satme vi holder fast i ham og han bliver involveret mere. En ung træner hvor karrieren som Bundesliga-profil ligger ikke langt tilbage kan give meget til spillere. Desuden er han en rolig, reflekteret og meget sympatisk fyr.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Har ikke set hele træning og kørte før det skete med Jonas. Men Grot var med. I den tid jeg var der var han med i lidt småspil under Lanig og sprint øvelser. Han virker fint og har vel tabt en par kilo. Svært at tro for mig på en skadeperiode over hele sommeren. Fiete var inde og cyklede og kommer vel ikke i betragtning for kampen mandag.
      Spørger mig også hvad bliver Martin Lanigs rolle. I de to træninger jeg har set under TT var han ikke så meget involveret. Det virkede lidt som han skulle beskæftige en del spillere mens TT og Thomas Juul arbejdede med de andre. Han havde i hvert fald mindre ansvar end under AZ. Håber satme vi holder fast i ham og han bliver involveret mere. En ung træner hvor karrieren som Bundesliga-profil ligger ikke langt tilbage kan give meget til spillere. Desuden er han en rolig, reflekteret og meget sympatisk fyr.
      Mon ikke du også har lidt tysk sympati?

Det er jo sjældent, at udvalgte assistenter bliver, når træneren, der tog dem med, ryger.

Lanig ved jeg intet om, og det er i grunden lidt sært, så lidt opmærksomhed de har fået, de tyske assistenter. Er han dygtig er han da enormt velkommen til at blive, men vi skal stadig styrke os i teamet. Det er for tyndt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

At et korsbånd springer, gør som regel ikke ondt (har prøvet). Lyder mere som en hårdt slag.
        En korsbåndsskade er da normalt enormt smertefuld?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Mon ikke du også har lidt tysk sympati?

Det er jo sjældent, at udvalgte assistenter bliver, når træneren, der tog dem med, ryger.

Lanig ved jeg intet om, og det er i grunden lidt sært, så lidt opmærksomhed de har fået, de tyske assistenter. Er han dygtig er han da enormt velkommen til at blive, men vi skal stadig styrke os i teamet. Det er for tyndt.
          Ja, det har der vel. Snakker gerne med Martin Lanig når kommer til Ådalen og ved at han føles godt i Odense
          Ig han var en profil i Bundesligaen, spillede for Köln, Stuttgart og Leverkusen og kommer i hvert fald med en stor pakke erfaring der. Ofte er det ja opgaven af assistenterne at være tættere på spillere og der hjælper hans spiller-erfaringer som ligger ikke langt tilbage og alderen helt sikker.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Tror ikke at man kan sige så meget generelt om det. Der kommer an på traumet der fører til læsionen. Det behøver ikke at kræve høj energi at rive det over.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Jeg kan også melde, at da jeg fik en, gjorde det lidt ondt i øjeblikket, men bagefter kunne jeg sagtens gå på det. Troede ikke det var noget alvorligt.. Kan også huske at Bashkim i OB blev sendt i aktion igen efter det skete for ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

At et korsbånd springer, gør som regel ikke ondt (har prøvet). Lyder mere som en hårdt slag.
                Det må så være individuelt. Kan skrive under på, at jeg havde pænt ondt, da hævelsen havde lagt sig.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Det må så være individuelt. Kan skrive under på, at jeg havde pænt ondt, da hævelsen havde lagt sig.
                  Men ikke i selve momentet, det er " kun " et gummibånd der springer

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja, det har der vel. Snakker gerne med Martin Lanig når kommer til Ådalen og ved at han føles godt i Odense
                    Ig han var en profil i Bundesligaen, spillede for Köln, Stuttgart og Leverkusen og kommer i hvert fald med en stor pakke erfaring der. Ofte er det ja opgaven af assistenterne at være tættere på spillere og der hjælper hans spiller-erfaringer som ligger ikke langt tilbage og alderen helt sikker.
                    Jeg tænker også Martin Lanig er en god ressource at have i trænerteamet og i klubben i det hele taget og mit gæt er at han bliver sin kontrakt ud medmindre han selv har et ønske om at komme tættere på sin familie igen. Jeg mener det var i vinterpausen der var lidt skriverier i Fyens om at hans kone og børn stadig bor i Tyskland, hvilket naturligvis har sine udfordringer. Han er så vidt jeg ved ansat på en funktionærlignende aftale som derfor kan opsiges med det antal måneders varsel der ligger i aftalen, hvis det er det OB ønsker, men min umiddelbare fornemmelse er at han er både dygtig og vellidt, så det afhænger naturligvis primært af hvad han selv vil og ikke mindst, hvad Thomasberg ønsker i sit team.

Comment

Niemiec officielt meldt ude resten af sæsonen...
                      Jona Niemiec pådrager sig knæskade og har lang pause i vente

Comment

Syntes godt nok at vi har været noget ramt i år efter sæsoner uden det helt store…

Fiete,Jona,WMC,Anssi og Grot ude

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Syntes godt nok at vi har været noget ramt i år efter sæsoner uden det helt store…

Ja det er lidt voldsomt. Det vil gøre ondt på alle hold med det antal skader på en håndfuld af dem der altid er i spil til start 11
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Ja det er lidt voldsomt. Det vil gøre ondt på alle hold med det antal skader på en håndfuld af dem der altid er i spil til start 11
                            Tænker at Grot,Anssi og Fiete er klar i løbet af 2-3 uger. Men det er stadig lige i overkanten

Comment

Ja. Og så er det udelukkende offensivspillere. Det gør jo ekstra ondt.
                              håber Fiete er hurtigt tilbage og at Grot er tæt på kampform, særligt nu når Jona er ude.
                              For nu er det jo virkelig godt, hvis man har Grot tilbage i varmen, men også at han nok har været så langt ude i kulden st vi har været i markedet for angribere i dette vindue. Det kan forhåbentlig fremme processen med at finde Jonas vikar, som gerne skal på plads asap.

Comment

ja - og Niemiec er nu ude i op til resten af sæsonen iflg OB...

jagten på forstærkning til angrebet skal speedes op

Comment

Working...
                                X