Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Men det er vel heller ikke top international træner opførsel
    næ...

Men som sagt er han blevet lovet noget, og har han gået relativt stille med det et års tid (for tænker ikke han fik alt han ønskede sig sidste sommer) så vil det jo koge over på et tidspunkt, særligt med en type som ham. (og igen - det er jo alt sammen spekulationer)

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

1 jeg hørte fra min kilde allerede i vinters der var store problemer mellem TB og AZ og AZ internt kritiserede TB for ikke at holde det han lovede med hensyn til et slag kraftigt hold. Han fremhævede blandt andet spillere som han var med til at scoute var på et andet niveau end dem TB hentede. Da der i dette vindue blev solgt flere profiler og der stadig ikke blev handlet og dem der blev handlet var ikke generelt på det niveau som AZ forventede at få

2 Der har været flere møder igennem det sidste stykke tid mellem ledelsen og teamet bag AZ og til sidst også direkte mellem AZ og TB, disse møder var ikke positive og der var en lidt ond stemning mellem de 2, AZ følte ikke at han blev taget tilstrækkelig med på råd om spiller indkøb, og havde til sidst utrolig svært ved at skjule sin skuffelse i det offentlige, den har længe været kendt internt.

3 AZ blev hentet på præmissen at OB skulle genopbygges med den nye strategi i mente, OB skulle have et slagkraftigt hold der ville stabilisere sig som en top 6 klub.

4 AZ har især efterspurgt styrkelse af den bagerste kæde, men af spillere på et helt andet niveau end PT. Spillere der havde spillet den type fodbold som AZ står for og som har lidt hård hud, så man ikke blev skræmt af hans ledelsesstil,
      Og så skulle det stoppe at sige Zorniger ville have været illoyalt. Hvis en gang mere ledelsen stodt ikke til det de lovede og aftalte og interne samtaler hjælper ikke så er det vel helt o.k. at kritisere i offentligheden.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og så skulle det stoppe at sige Zorniger ville have været illoyalt. Hvis en gang mere ledelsen stodt ikke til det de lovede og aftalte og interne samtaler hjælper ikke så er det vel helt o.k. at kritisere i offentligheden.
        Det er et tveægget sværd.
        Når Zorniger melder ud han kun har 11 spillere til sæsonstarten og griner af målsætningen, så tror han ikke længere på at det kan korrigeres. I min verden er han en del af et team der arbejder på at få det til at lykkes.
        Gør hans offentlige udmelding det lettere eller sværere at nå det fælles mål?
        Hvem vil skrive kontrakt med et synkende skib?
        Burde problemet være meget mindre på grund af rettidig omhu i vinters? Helt sikkert

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Uanset hvad - er en cheftræner ikke over klubben, og kan ikke stå og snakke som jeg har hørt ham snakke om truppen, og klubben.

Hvis de har aftalt i et mødelokale, hvad man skal sige og ikke sige - eller hvad der foregår og ikke skal foregå - eller hvem der hentes og ikke hentes - så skal Zorniger ikke gå ud så klart som han har gjort.

Jeg har hørt om at han har sagt han kun har haft 11 spillere til rådighed til kampen i Viborg i mandags, uanset hvad om det r rigtig eller ej - så er det respektløst overfor de unge spillere som vi har på bænken, som måske vil kunne gøre det bedre.

At manden i en kamp oppe i Viborg i efteråret sidste pr, ikke engang vil være tilstede i omklædningsrummet, og lave en peptalk til at vende kampen, er for mig også dybt uforstående. Det svare jo til en spiller ikke møder op til træning (som Grot ikke gjorde) - han modtog en straf.

Og så var der det, med Burgy og Askou, som Martin Davidsen snakker om. Burgy han lavede stort set aldrig fejl, mens Askou fik skideballerne på taktikmøderne - selvom spillerne synes det var Burgys fejl.

OB og ledelsen har reageret på det her i rettidig omhu, og før det måske eskalere endnu mere. Hvem ved hvad der næste vil være? Alt hvad der foregår i et mødelokale, eller blandt lederne angående retning i klubben osv, burde også blive der. Især hvis det er aftalt.

Vi har brugt et helt år - på at finde ud hvad vores identitet er, og at vi gerne vil have mere fokus på akademi.
          Uanset om spillerne er tøsedrenge eller ej - så har vi besluttet der skal være plads til vores akademi spillere. Hvad jeg hører fra en person tæt på mange af de unge, og kendt i fodboldverdenen, så vil stort set alle unge søge væk, så længe Zorniger var ved roret.

Der er sikkert sket meget - og aftalt meget som ikke er overholdt fra OBs ledelse. Helt sikkert.

Jeg er glad for klubben har truffet denne beslutning, men trist over at klunben ikke brugte flere ressourcerc jeg gad godt se hvad Zorniger kunne udrette, men vil nu se frem til at Askou og Martin forhåbentligt forlænger
          Last edited by Brogaard99; i går, 16:59.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Uanset hvad - er en cheftræner ikke over klubben, og kan ikke stå og snakke som jeg har hørt ham snakke om truppen, og klubben.

Hvis de har aftalt i et mødelokale, hvad man skal sige og ikke sige - eller hvad der foregår og ikke skal foregå - eller hvem der hentes og ikke hentes - så skal Zorniger ikke gå ud så klart som han har gjort.

Jeg har hørt om at han har sagt han kun har haft 11 spillere til rådighed til kampen i Viborg i mandags, uanset hvad om det r rigtig eller ej - så er det respektløst overfor de unge spillere som vi har på bænken, som måske vil kunne gøre det bedre.

At manden i en kamp oppe i Viborg i efteråret sidste pr, ikke engang vil være tilstede i omklædningsrummet, og lave en peptalk til at vende kampen, er for mig også dybt uforstående. Det svare jo til en spiller ikke møder op til træning (som Grot ikke gjorde) - han modtog en straf.

Og så var der det, med Burgy og Askou, som Martin Davidsen snakker om. Burgy han lavede stort set aldrig fejl, mens Askou fik skideballerne på taktikmøderne - selvom spillerne synes det var Burgys fejl.

OB og ledelsen har reageret på det her i rettidig omhu, og før det måske eskalere endnu mere. Hvem ved hvad der næste vil være? Alt hvad der foregår i et mødelokale, eller blandt lederne angående retning i klubben osv, burde også blive der. Især hvis det er aftalt.

Vi har brugt et helt år - på at finde ud hvad vores identitet er, og at vi gerne vil have mere fokus på akademi.
            Uanset om spillerne er tøsedrenge eller ej - så har vi besluttet der skal være plads til vores akademi spillere. Hvad jeg hører fra en person tæt på mange af de unge, og kendt i fodboldverdenen, så vil stort set alle unge søge væk, så længe Zorniger var ved roret.

Der er sikkert sket meget - og aftalt meget som ikke er overholdt fra OBs ledelse. Helt sikkert.

Jeg er glad for klubben har truffet denne beslutning, men trist over at klunben ikke brugte flere ressourcerc jeg gad godt se hvad Zorniger kunne udrette, men vil nu se frem til at Askou og Martin forhåbentligt forlænger
            argh - vel.

Hvis alt det der kommer frem nu er rigtigt - så burde man have fanget den noget før, og sagt farvel efter sæsonen. Det her er så langt det kan være fra "rettidig omhu"

Comment

Nu siger ikke at AZ er fejlfri og især den historie om de unge og Askou er fandme ikke o.k. hvis det var hvordan MD siger. Synes det er helt rigtigt at satse på akademiet og hvis alt det var som du skriver så gik der vel meget galt i kommunikationen ved AZs ansættelse og så skulle man måske ikke have startet med hinanden
              Men illoyalt er det ikke hvis han udtaler sig kritisk i offentligheden efter at blive "snydt" af ledelsen som holder sig åbenbart ikke til de aftaler de havde ved AZs ansættelse. Om den konkrete måde var klogt må man helt sikker efterspørge og det skyldes helt sikker AZs kontante og hårde optræden, men hvad ellers kunne han gøre efter flere interne samtaler uden succes? Og var vi ikke også glad at få en træner som duer ikke som nikkedukke og udfordrer klubben/ledelse?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Han har kritiseret ledelse og spillertrup ret offentligt, og det står vel ret meget mod OB’s værdier om sammenhængskraft, fællesskab og kultur​ - og det er jo liget meget om han er taget i røven eller ej.

Man forstår godt hans utilfredshed - det er slet ikke det jeg sætter spørgsmålstegn ved. Jeg synes bare han de sidste mange måneder er gået over grænsen - og er helt sikker på at ledelsen, har og ville gøre meget for at ændre det, og de har måske også været “bange” for det her valg.

Comment

Han har kritiseret ledelse og spillertrup ret offentligt, og det står vel ret meget mod OB’s værdier om sammenhængskraft, fællesskab og kultur​ - og det er jo liget meget om han er taget i røven eller ej.

Man forstår godt hans utilfredshed - det er slet ikke det jeg sætter spørgsmålstegn ved. Jeg synes bare han de sidste mange måneder er gået over grænsen - og er helt sikker på at ledelsen, har og ville gøre meget for at ændre det, og de har måske også været “bange” for det her valg.

Ja, han gik vel over grænsen, men efter 15 år hvor ledelsen lovede igen og igen meget til fansene, spillere og trænere og svigtede igen og igen har jeg en vis sympathie for det og at Zorniger ville ikke tillade det uden at gå på barrikaden.
                  - Norbert Elgert -

Comment

Jeg kan ikke lade være med at få tanken om at AZ måske er inde i en livskrise. Måske den største han har haft. Men kan nok ikke se det før om nogle år.
                    Skilt, alene og uden sine små børn. Og i den sidste periode har han vist den værste side af sig selv. Overfor venner og fjender..

Havde han virkelig lysten til at være her til sidst? Har det at skulle forlade sine børn efter en lang sommer ferie skubbet ham ud over kanten?

Blev det sådan at nu smed han alle bånd på sig selv fordi han ikke havde noget at tabe? At han inderst inde helst bare ville fyres så han kunne rejse hjem med 2 års løn og prøve at finde en ro i livet tæt på sine børn. Og måske en kæreste som han jo offentligt har sagt at han var på udkig efter..

Det er jo bare en spekulation. Men den har naget i mig hele dagen. Jeg tror sgu at han fik det som han ville. Og havde brug for som menneske

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg kan ikke lade være med at få tanken om at AZ måske er inde i en livskrise. Måske den største han har haft. Men kan nok ikke se det før om nogle år.
                      Skilt, alene og uden sine små børn. Og i den sidste periode har han vist den værste side af sig selv. Overfor venner og fjender..

Havde han virkelig lysten til at være her til sidst? Har det at skulle forlade sine børn efter en lang sommer ferie skubbet ham ud over kanten?

Blev det sådan at nu smed han alle bånd på sig selv fordi han ikke havde noget at tabe? At han inderst inde helst bare ville fyres så han kunne rejse hjem med 2 års løn og prøve at finde en ro i livet tæt på sine børn. Og måske en kæreste som han jo offentligt har sagt at han var på udkig efter..

Det er jo bare en spekulation. Men den har naget i mig hele dagen. Jeg tror sgu at han fik det som han ville. Og havde brug for som menneske
                      Forstår dit meget spekulative indlæg, men håber også du sletter det med det samme !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Forstår dit meget spekulative indlæg, men håber også du sletter det med det samme !
                        Overhovedet ikke. Hvorfor skulle jeg?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Overhovedet ikke. Hvorfor skulle jeg?
                          Fordi det er meget spekulativ (men sympatisk tankegang).

Da jeg beskrev hele ansættelsen af TB (følelser/økonomi) blev jeg jo det sidste offer for inkvisitionen i Danmark !

Comment

Da jeg beskrev hele ansættelsen af TB (følelser/økonomi) blev jeg jo det sidste offer for inkvisitionen i Danmark !
                            Bu hu

Jeg har bare lavet et indlæg som måske sætter tingene i et andet perspektiv. Godt eller skidt
                            Så må folk jo mene om det hvad de vil. Fornærmede eller enige. Det kan jeg ikke tage mig af

Comment

Slettede du det indlæg?

Comment

dine spekulative indlæg har det med at være præsenteret som fakta.

fmprOBs indlæg er jo tydeligt spekulativt - en tanke.

Comment

Working...
                                X