Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan ikke lade være med at få tanken om at AZ måske er inde i en livskrise. Måske den største han har haft. Men kan nok ikke se det før om nogle år.
    Skilt, alene og uden sine små børn. Og i den sidste periode har han vist den værste side af sig selv. Overfor venner og fjender..

Havde han virkelig lysten til at være her til sidst? Har det at skulle forlade sine børn efter en lang sommer ferie skubbet ham ud over kanten?

Blev det sådan at nu smed han alle bånd på sig selv fordi han ikke havde noget at tabe? At han inderst inde helst bare ville fyres så han kunne rejse hjem med 2 års løn og prøve at finde en ro i livet tæt på sine børn. Og måske en kæreste som han jo offentligt har sagt at han var på udkig efter..

Det er jo bare en spekulation. Men den har naget i mig hele dagen. Jeg tror sgu at han fik det som han ville. Og havde brug for som menneske
    Det kan sagtens have spillet ind, hvis man ikke er helt i balance med sig selv, så skal der nogle gange mindre til at vælte læsset. Hvis han samtidig har følt sine arbejdsbetingelser forringet, og tilliden til ledelsen mindsket, så kan der være kort afstand til udbrud som det i Viborg. Men ja det er spekulationer.
    Fejlen ligger helt sikkert ikke kun på den ene side.

Men det er så også lykkedes ledelsen at fjerne fokus fra egne evner, og placere sorteper hos træner nummer 11 siden 2011.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Det kan sagtens have spillet ind, hvis man ikke er helt i balance med sig selv, så skal der nogle gange mindre til at vælte læsset. Hvis han samtidig har følt sine arbejdsbetingelser forringet, og tilliden til ledelsen mindsket, så kan der være kort afstand til udbrud som det i Viborg. Men ja det er spekulationer.
      Fejlen ligger helt sikkert ikke kun på den ene side.

Men det er så også lykkedes ledelsen at fjerne fokus fra egne evner, og placere sorteper hos træner nummer 11 siden 2011.
      Ja det er der helt sikkert også noget om. Nu har jeg ikke lige en statistik over hvor mange gange de andre klubber har skiftet i samme periode. Om det er over eller under middel. Nogle gange har jeg faktisk haft følelsen af at vi har holdt på en træner for længe. Bla Alm og Kent som eksempler.

Men det viser helt sikkert også noget manglende kompetence længere oppe i koncernen og en evig ændring i hvad man vil

Comment

Ja det er der helt sikkert også noget om. Nu har jeg ikke lige en statistik over hvor mange gange de andre klubber har skiftet i samme periode. Om det er over eller under middel. Nogle gange har jeg faktisk haft følelsen af at vi har holdt på en træner for længe. Bla Alm og Kent som eksempler.

Men det viser helt sikkert også noget manglende kompetence længere oppe i koncernen og en evig ændring i hvad man vil
        Ved ikke ok denne er 100% korrekt men lige hvad jeg kunne finde fra 2011

Trænere:
        OB 11
        AaB 10
        Brøndby IF 10
        AGF 9
        FC København 8
        Viborg FF 8
        Silkeborg IF 7
        FC Midtjylland 7
        Randers FC 6
        FC Nordsjælland 5

Sportsdirektøre:
        1 OB 6
        2 Brøndby IF 6
        =2 AaB 6
        4 AGF 5
        =4 Viborg FF 5
        =4 Randers FC 5
        7 FC København 4
        =7 FC Midtjylland 4
        =7 Silkeborg IF 4
        10 FC Nordsjælland 3

Last edited by Magge; i går, 19:17.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Ved ikke ok denne er 100% korrekt men lige hvad jeg kunne finde fra 2011

Trænere:
          OB 11
          AaB 10
          Brøndby IF 10
          AGF 9
          FC København 8
          Viborg FF 8
          Silkeborg IF 7
          FC Midtjylland 7
          Randers FC 6
          FC Nordsjælland 5

Sportsdirektøre:
          1 OB 7
          2 Brøndby IF 6
          =2 AaB 6
          4 AGF 5
          =4 Viborg FF 5
          =4 Randers FC 5
          7 FC København 4
          =7 FC Midtjylland 4
          =7 Silkeborg IF 4
          10 FC Nordsjælland 3

Er det 2011-2026?

Men ja. Så fører vi da i et eller andet

Comment

Er det 2011-2026?

Men ja. Så fører vi da i et eller andet
            Jep , har rettet sportsdirektører til 6 . Fandt en fejl.

Vi er stadig førende i begge discipliner, men måske mest stabile i forhold til intet at få ud af udskiftningerne.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvem er den 6. sportschef? Poul Hansen, Jesper Hansen, Hemmingsen, Wesstrøm og Troels Bech?

Comment

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                Hvem er den 6. sportschef? Poul Hansen, Jesper Hansen, Hemmingsen, Wesstrøm og Troels Bech?
                Husker jeg forkert, eller havde Thomas Christensen ikke en dobbelt rolle i de 14 måneder det tog ledelsen at finde Poul Hansen ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvis man kan regne med denne liste , så viser den at vi ikke blot er overhalet af de 5 klubber i toppen af ligaen

Rangliste pointsnit siden 2011/12:
                  1. AGF – ca. 1,40
                  2. Randers FC – ca. 1,35
                  3. Viborg FF – ca. 1,34
                  4. Silkeborg IF – ca. 1,30
                  5. Sønderjyske – ca. 1,27
                  6. OB – ca. 1,25
                  Last edited by Magge; i går, 20:56.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvis man kan regne med denne liste , så viser den at vi ikke blot er overhalet af de 5 klubber i toppen af ligaen

Rangliste pointsnit siden 2011/12:
                    1. AGF – ca. 1,40
                    2. Randers FC – ca. 1,35
                    3. Viborg FF – ca. 1,34
                    4. Silkeborg IF – ca. 1,30
                    5. Sønderjyske – ca. 1,27
                    6. OB – ca. 1,25
                    Den kan du ikke regne med. SIF har stensikkert ikke et højere pointsnit. Tænker heller ikke SDR har.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Husker jeg forkert, eller havde Thomas Christensen ikke en dobbelt rolle i de 14 måneder det tog ledelsen at finde Poul Hansen ?
                      Det gjorde han lige præcis hvorefter man stolt præsenterede Poul Hansen…..som var som at se et biluheld i slowmotion på posten
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                      2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                      X