Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Sæsonen 2026/2027 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Heldig med 3-3 i Silkeborg ..

Det er ikke kampene mod FCM og FCN der gør at vi ligger hvor vi gør men SIF, ACH og LBK ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Tænker at TT vælger en 5 back kæde igen mod BIF. De smadrer jo Lyngby og så ikke gode ud i en 4 back

Comment

Lyder til at live kommentering fra bif Lyngby melder Hyseni og Frøkjær småskadet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Lyder til at live kommentering fra bif Lyngby melder Hyseni og Frøkjær småskadet.
          Ligegyldigt! De skal bare slåes uanset hvem der er på banen. Er der tv penge efter 1.halvdel af grundspillet?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tænker at TT vælger en 5 back kæde igen mod BIF. De smadrer jo Lyngby og så ikke gode ud i en 4 back
            Fandme også vanvittigt forsvarsspil de lagde for dagen. Hyseni som kan løbe fri fra egen banehalvdel er jo kun situationer man normalt ser, når et hold satser alt sidst i kampen.
            Brøndbys forsvar er til gengæld til at tale med, og derfor håber jeg vi tør satse lidt mere offensivt end i Farum. Det kan nok også lade sig gøre med 5 bagved. Jeg synes bare ikke det taler ind i strategien om en fremadrettet spillestil.
            det er fair på en svær udebane i Farum, men hjemme imod Brøndby, som har vaklet lidt, så skal vi se mere fremadrettet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg håber ikke det bliver vores foretrukne opstilling fremadrettet. Men er det Thomasbergs vurdering det giver os de bedste chancer...så gå med den.

Selv om det nok kan opfattes som et mere defenssivt udgangspunkt - så syntes jeg ikke vi kan sige det er pga den bagkæde at vi intet skaber offenssivt. Falk, Arp og Gammegaard har alle vidst manglende niveau. Holmstrøm ser fin ud - men jo mest i glimt. Syntes heller ikke Ganaus har gjort det store væsen af sig...vi må håbe de "finder" hinanden på et tidspunkt.

Comment

En sejr på søndag og vi kan holde snor i Brøndby. Men ret beset er der én plads i top 6 at spille om, og det er med de forsvarende mestre fortsat udenfor. Viborg med 10 point - det kan jeg ikke se vi skulle indhente.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ligegyldigt! De skal bare slåes uanset hvem der er på banen. Er der tv penge efter 1.halvdel af grundspillet?
                  Ja det skulle der være. Efter 11,22 og 32

Comment

Working...
                  X