Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg bebrejder OB, at vi solgte til BIF. Ja, at vi i det hele taget solgte.

Jeg har stor forståelse for Ejdum. Det er - desværre - langt bedre for ham at spille i en klub som BIF.

Han lød også arrogant i OB, han fik bare ikke så meget taletid, fordi der ikke er ret stor interesse for OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Jeg bebrejder OB, at vi solgte til BIF. Ja, at vi i det hele taget solgte.

Jeg har stor forståelse for Ejdum. Det er - desværre - langt bedre for ham at spille i en klub som BIF.

Han lød også arrogant i OB, han fik bare ikke så meget taletid, fordi der ikke er ret stor interesse for OB.
      Ejdums valg af BIF er ekstremt uforståeligt, men hvis han som Svendborg-dreng har lyst til at spille for Brøndby, så skal han da bare gøre det.

Brøndby-skiftet er et lille skridt op - bevares - men nu sidder han så “fanget” på en længere kontrakt i en anden dansk klub, hvor han skal tage næste skridt inden han tager til udlandet.

Selvfølgelig sælger OB spillere, der vil sælges - der er jo ikke fordi, man ikke har forhørt sig om muligheden for yderligere forlængelse. Max Ejdum kan spille, sidde på bænken, blive skadet - det rager mig en høstblomst. Han var undervældende i dag mod AC Horsens, men det er Brøndbys problem.

Comment

Working...
      X