Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fedt han er tilbage. Skal man fluekneppe kunne jeg ønske de lige havde læst artiklen igennem inden de lagde den ud.
    Det samme med opslaget på hjemmesiden

Forstår ikke helt hans rolle i en relativ lille organisation, men måske en modvægt til, at det ikke bliver alt for "tysk"?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Søren Krogh bliver assistent i fcn

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-soeren-krogh
    Så bliver han kørt i stilling til cheftræner jobbet. Fcn har det med at forfremme assistenten.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Tillykke til Søren Krogh. Jeg er overbevist om, at han faktisk nok skal få sig en glimrende trænerkarriere, men han kom ind i OB på et skidt tidspunkt, hvor tingene gik skævt.

Stor credit til SK for at starte den positive turn around vi står i nu her sammen med TB - og held og lykke i FCN (men ikke for meget).

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Fedt han er tilbage. Skal man fluekneppe kunne jeg ønske de lige havde læst artiklen igennem inden de lagde den ud.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

Mon ikke det er denne nyhed, forklædt som journalistik: https://ob.dk/nyheder/2026/juni/troe...culture-people
    Glæder mig meget at Troels er tilbage i OB.

Leave a comment:

• Jelnegaard47
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Mon ikke det er denne nyhed, forklædt som journalistik: https://ob.dk/nyheder/2026/juni/troe...culture-people

Leave a comment:

• kyhn
    replied
    Nogen der kan gengive artiklen?

https://fyens.dk/ob/gammel-kending-i...-et-break?rss=

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Mon ikke TB og NT bare er forsigtige i udmeldingerne for ikke igen at skuffe "brændte børn" med den kritik der så følger. TB er med hans egne ord i gang med at opbygge en holdbar struktur og en konkurrencedygtig trup, han køber forsigtigt ind når han føler at pris, kvalitet og mennesket bag passer til OB - det foretrækker jeg helt klart frem for det cirkus Horsens har befundet sig i under EH. Men det er jo bare min mening.
    Jeg forstår så ikke at TB og NT ikke har fået løst problemet med en hybridtræningsbane endnu - i forhold til spillerpriser må det da for pokker kunne løses. Jeg har ikke teknisk indsigt men en af banerne i ådalen (måske ikke 1 eren) må da kunne omlægges - koster det 5 - 10 mio kr. er det jo hurtigt "tjent ind" hvis det forhøjer træningskvaliteten og mindsker skaderne.
    Jeg har ikke forventninger om, at der sker en masse i denne uge - transfervinduet ser ud til at være helt stille overalt - vi må nok desværre vente nogen uger endnu inden den endelige trup tegner sig - heldigvis ser det jo heller ikke ud til at vores konkurrenter er på plads.
    Jeg er enig i, at der skal vælges - og fravælges blandt alle de unge på midtbanen - og jeg så også gerne at man prøver Bonde i centralt forsvar, han har erfaring, overblik og afspils kompetencer som ville rykke - om han så har fysik nok til at spille sammen med Burgy er jeg mere i tvivl om. Gomez er efterhånden en lottokupon - det kræver vidst indsigt i dagligdagen at vurdere om han kan bruges fremadrettet eller om man skal afslutte samarbejdet billigst muligt ( hvilket næppe er billigt).
    Man kan da sagtens tale til ambitioner, uden at man lover guld og grønne skove og ting der ikke kan holdes.

Vi skal ikke ud i sådan et cirkus som i Horsens. Men der er også et stort spring fra det til slet ikke at turde melde noget ud og gemme sig under gulv brædderne som nogle små grå mus.

Vi er OB, vi har Zorniger som træner, Falk og Arp mfl. i truppen - selvfølgelig skal man kunne gå ud og sige at top 6 er målet, at truppen skal forstærkes. Det er jo ikke cirkus udmeldinger eller komiske-Ali niveua vi snakker her.

Og ja det kan være vi ender med at blive skuffede hvis ikke det lykkedes, men jeg vil da hellere det end en tilgang hvor man virker bange for at tale om egne ambitioner.

Virker heldigvis til der har været lidt et skifte dette forår, jeg syntes ikke helt man er der endnu - men virker til der bliver talt lidt mere åbent om ambitioner. Det kan jeg sgu godt li'. Og så er det altså stadig kun en top 6 placering vi snakker om...

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det er helt sikkert spin. Ligesom TBs udmelding om at det bliver ekstra svært at finde spillere på grund af Horsens er rykket op er spin. Man kan sige at Esben melder Horsens ud af TBs spin hvis man tager begge spin for pålydende.

Mit problem med TBs gentagne omtaler af Horsens som en særskilt udfordring i det kommende transfervindue er:
    1) Det er én af utallige faktorer som vi ikke er herre over og som er ens for alle i ligaen.
    2) Det fremstår som frygtsomt at bruge tid på modstanderens ambitioner.
    3) Hvis han endelig skulle tale om modstandere så kunne han vælge at tale om AGF som inspiration til noget vi gerne ville opnå og som nogen har vist kunne lade sig gøre på trods af økonomi istedet for hvor særskilt svært det er at Horsens er rykket op.

Jeg tror der er masser af ambitioner, optimisme og tro på tingene internt i OB. Hvad med at melde noget ud der smitter af på omgivelserne. Måske det også er sjovere for fodboldspillere at skrive med en klub der tror tror tror på sagen
    Mon ikke TB og NT bare er forsigtige i udmeldingerne for ikke igen at skuffe "brændte børn" med den kritik der så følger. TB er med hans egne ord i gang med at opbygge en holdbar struktur og en konkurrencedygtig trup, han køber forsigtigt ind når han føler at pris, kvalitet og mennesket bag passer til OB - det foretrækker jeg helt klart frem for det cirkus Horsens har befundet sig i under EH. Men det er jo bare min mening.
    Jeg forstår så ikke at TB og NT ikke har fået løst problemet med en hybridtræningsbane endnu - i forhold til spillerpriser må det da for pokker kunne løses. Jeg har ikke teknisk indsigt men en af banerne i ådalen (måske ikke 1 eren) må da kunne omlægges - koster det 5 - 10 mio kr. er det jo hurtigt "tjent ind" hvis det forhøjer træningskvaliteten og mindsker skaderne.
    Jeg har ikke forventninger om, at der sker en masse i denne uge - transfervinduet ser ud til at være helt stille overalt - vi må nok desværre vente nogen uger endnu inden den endelige trup tegner sig - heldigvis ser det jo heller ikke ud til at vores konkurrenter er på plads.
    Jeg er enig i, at der skal vælges - og fravælges blandt alle de unge på midtbanen - og jeg så også gerne at man prøver Bonde i centralt forsvar, han har erfaring, overblik og afspils kompetencer som ville rykke - om han så har fysik nok til at spille sammen med Burgy er jeg mere i tvivl om. Gomez er efterhånden en lottokupon - det kræver vidst indsigt i dagligdagen at vurdere om han kan bruges fremadrettet eller om man skal afslutte samarbejdet billigst muligt ( hvilket næppe er billigt).

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Mon ikke det er klassisk “pris-spin”. Det er meget sådan en “vi har ikke behov for at købe og sælge, så derfor kan I ikke presse os i pris”.

OB har jo meldt ud, at der SKAL forstærkninger ind.
    Det er helt sikkert spin. Ligesom TBs udmelding om at det bliver ekstra svært at finde spillere på grund af Horsens er rykket op er spin. Man kan sige at Esben melder Horsens ud af TBs spin hvis man tager begge spin for pålydende.

Mit problem med TBs gentagne omtaler af Horsens som en særskilt udfordring i det kommende transfervindue er:
    1) Det er én af utallige faktorer som vi ikke er herre over og som er ens for alle i ligaen.
    2) Det fremstår som frygtsomt at bruge tid på modstanderens ambitioner.
    3) Hvis han endelig skulle tale om modstandere så kunne han vælge at tale om AGF som inspiration til noget vi gerne ville opnå og som nogen har vist kunne lade sig gøre på trods af økonomi istedet for hvor særskilt svært det er at Horsens er rykket op.

Jeg tror der er masser af ambitioner, optimisme og tro på tingene internt i OB. Hvad med at melde noget ud der smitter af på omgivelserne. Måske det også er sjovere for fodboldspillere at skrive med en klub der tror tror tror på sagen

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Mon ikke det er klassisk “pris-spin”. Det er meget sådan en “vi har ikke behov for at købe og sælge, så derfor kan I ikke presse os i pris”.

Den kan altid spindes til vi har trænet os stærkere. Vi er på nuværende tidspunkt svækket og det kan der ikke være 2 meninger om.

Men det er early days. Så lad os se hvad der sker i løbet af ugen.

Leave a comment:

• Christian89
    replied

TB kan ånde lettet op. Horsens vil helst bevare deres nuværende trup.

https://hsfo.dk/achorsens/ac-horsens...vinduet-lukket

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

"Gott sei Dank"

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/saa-svaert-blive...9be3a4ea037-17

Nå der bliver trukket i land åbenbart. Nu har vi svært ved at hente spillere fordi Horsens er rykket op.

Man bliver så træt af ham og hans evindelige klynk. Har lyst til at sige "man up"

Hvor er det fedt der er pause i superligaen. Håber sulten efter bold vender tilbage på et tidspunkt.

Leave a comment:

Working...
X