Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Sæsonen 2026/2027 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Ved godt pengene også var små i Oles periode i OB, men det er jo nærmest imponerende hvor dårlige indkøb han var inde over.
    Ja, tænker umiddelbart at Stevie Wonder kunne være en ligeså god scout.. Spion my ass.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Kæmpe holdspiller.
      Hørte lige en træningsupdate fra Davidsen.
      Stor fokus på dødbolde og så tyder det på Ulvestad starter inde fredag.

Kun Finnerne og McCoy ude på landsholdsopgaver og ellers er har vi fortsat de tre langtidsskadet meldt langtidsskadet.
      1. no shit sherlock

og ellers mht Ulvestad - helt forventeligt, han er hentet til som en profil som Thomasberg kender, ville være underligt hvis ikke han ender som fast starter fremadrettet. Men det bliver sgu spændende hvordan man løser den på midten; Arp, Falk, Ouedraogo og nu Ulvestad...Sandberg der også har gjort det godt. Og længere fremme - Holmstrøm skal vel næsten spille, det skal Keskinen og Ganaus vel også...Gammelgaard skal snart til at vise noget ellers må han en tur på bænken.

Men positivt der er kamp om pladserne og noget at vælge imellem for Thomasberg, er vi ikke helt vandt til i OB, der plejer start 11 næsten at give sig selv. Det er ikke længere tilfældet

Comment

Jeg er dybt chokeret over hvad Ouedraogo har gjort for at være på B-holdet, hvilket det rart klart så ud til i dagens træning..

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Jeg er dybt chokeret over hvad Ouedraogo har gjort for at være på B-holdet, hvilket det rart klart så ud til i dagens træning..
          Hvordan så A-holdet ud?

Og det er jo sådan, det er, når der er reel konkurrence om pladserne.

Comment

Er det ikke Oudraogu som netop er vendt hjem med en længere rejse i benene ? de andre til midtbanen bortset fra Suhonen har vel ikke været bortrejst ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvordan så A-holdet ud?

Og det er jo sådan, det er, når der er reel konkurrence om pladserne.
              Det lignede 3-4-3
              Viljar
              Pauli Askou Gomez
              Krølle Ulvestad Falk Rakneberg
              Ganaus Holmstrøm Fiete

Jeg tror at Mccoy spiller istedet for Rakneberg fredag.
              Adam byttede med Rakneberg undervejs.
              Keskinen tror jeg starter ude, efter 90 min + flyrejse i benene.

Elllers ikke ret meget at berette fra dagens træning udover højt humør af spillerne, og trænerne.

Det skulle måske lige være at Lanig spillede midterforsvar for b-holdet.

Comment

Er der andre der er generet af spilreklamer på forum? Tror OB siden er inficeret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Er der andre der er generet af spilreklamer på forum? Tror OB siden er inficeret.
                  Overhovedet ikke, hvor ser du dem?

Comment

Næææ.... er det ikke fra nogle af de andre lumre sider, du har åbne

Comment

Nix

Comment

Nope..

Comment

Det lignede 3-4-3
                          Viljar
                          Pauli Askou Gomez
                          Krølle Ulvestad Falk Rakneberg
                          Ganaus Holmstrøm Fiete

Jeg tror at Mccoy spiller istedet for Rakneberg fredag.
                          Adam byttede med Rakneberg undervejs.
                          Keskinen tror jeg starter ude, efter 90 min + flyrejse i benene.

Elllers ikke ret meget at berette fra dagens træning udover højt humør af spillerne, og trænerne.

Det skulle måske lige være at Lanig spillede midterforsvar for b-holdet.

Fantastisk at vi har profiler der bliver skuffede og starter ude. Elsker det. De må bare ind og kæmpe for sagen. AAH fortjener virkelig en startplads selvom jeg tror han bliver spist af deres midtforsvar

Er dog super lunken hvis vi skal til at spille med 5 nede bag ved. Syntes aldrig den har fungeret i OB over længere tid

Comment

jeg tror ikke han har gjort noget - der er bare kommet øget konkurrence om pladserne.

Jeg syntes også det er vildt - efter han vel har været blandt de bedste i OB stort set siden han kom.

Men fint med øget konkurrence - og så er der jo noget at skyde med fra bænken

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Fantastisk at vi har profiler der bliver skuffede og starter ude. Elsker det. De må bare ind og kæmpe for sagen. AAH fortjener virkelig en startplads selvom jeg tror han bliver spist af deres midtforsvar

Er dog super lunken hvis vi skal til at spille med 5 nede bag ved. Syntes aldrig den har fungeret i OB over længere tid
                              tror ikke det er noget vi kommer til at se hver gang. Thomasberg er bare meget mere pragmatiker (og var det ikke det man ville gøre op med for et år siden? Skulle vi ikke have en tydelig spillestil?)

Det er lidt Jakob Michelsen 2.0 - men han er jo så også den der har skaffet bedste placering til OB i mange år, men håber da også man med tiden kan få et mere fast udtryk, så man ikke skal indrette sig for meget efter sine modstandere...men for nu - er det måske meget fornuftigt.

Nu følger jeg ikke tæt FCN, men ifølge SFÅ så spiller de også med 3 nede bagved - så det skulle være for at matche dem taktisk.

Men ja vildt at de to dyreste sommer indkøb og Ouedraogo ser ud til at starte ude. Men nogle skal jo tage bænkpladsen

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nej at Krølle skulle være fast starter kan umuligt have været plan a. Hvis han er det, er det egentlig fint med mig, men det stiller unægteligt bare store spørgsmål ved rekrutteringen på den position
                                ikke så meget det at Krølle spiller - fedt han har taget et skridt op.

Men planen var vel at McCoy skulle over på hans foretrukne position og indtage den højreback. Og så har man igen bare ikke rekruteret godt nok, på trods af man har vidst det var et ømt punkt...

Comment

Working...
                                X