Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Sæsonen 2026/2027 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sydpark Se indlæg

Thomas Helveg har sat sit hus til salg............. Hvor ligegyldig en nyhed har det lige lov at være.... Suk, Leif Rasmussen...
    Pinlig clickbait. Et nyt low for FS

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

HAHA - så er man da godt nok desperat for at få clicks...

En udmelding fra Eriksen kl 21 en lørdag aften gav da heller ikke på nogen måde mening. Uanset om det var for at fortsætte eller indstille karrieren.
      Enig men jeg regnede med noget forholdsvis stort når der blev teaset på den måde.

Last edited by capone; 03-10-2026, 21:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Pinlig clickbait. Et nyt low for FS
        Det er nemlig mest af alt pinligt at Leif, efter at have dækket OB I 50 år som journalist, ikke har nogen som helst insiderviden eller troværdighed han føler han skal beskytte. Et saftigt rygte eller en breaking OB nyhed ville Jo aldrig komme fra Leif

Comment

Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Enig men jeg regnede med noget forholdsvis stort når der blev teaset på den måde.

fuldt forståeligt. Håbløst af Fyens/leif at lave den slags.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Njaa. Jeg mente jo nok egentlig Terkel på højre så McCoy eller Krølle kunne tage venstre hvis kun den ene af de 2 er klar.
            Den foretrukne hb/vb lige nu er jo nok vores egne unge drenge

Men dejligt at han kun er lejet. Kan jo ende med at man opløser aftalen allerede til vinter hvis det fortsætter sådan
            Det er lidt tragikomisk at vi har ledt efter venstrebenede forsvarsspillere i flere vinduer, og så ender med at hente Yttergård og Rakneberg....

Comment

Det bliver spændende at se holdet på fredag i Farum. Jeg glæder mig til at stå på tribunen.

Dog er det pisse irriterende at man lægger en fredagskamp lige efter sådan en landsholdspause her.

Vi har i morgen aften chance for at Suhonen, Keskinen, Mccoy og Askou alle får spilletid for landshold. Så kommer de nok til Fyn onsdag, og kan først træne med Torsdag. Dagen før kamp. Hold kæft hvor er det ringe planlagt, man kunne lægge den lørdag kl 18, så vil FCN stadig have sine dage til europæisk kamp.

Nå, men i øvrigt bliver det spændende at se offensiven, den har jo været skarp de sidste 2 testkampe, og stort set alle af vores offensive har været tilbage og kunne træne fuldt med, undtagen Keskinen.

Defensiven.. Ja, det jo noget helt andet, med både Mccoy, Askou og Krølle til landskampe.. Den er jeg spændt på hvordan stå på fredag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Det bliver spændende at se holdet på fredag i Farum. Jeg glæder mig til at stå på tribunen.

Dog er det pisse irriterende at man lægger en fredagskamp lige efter sådan en landsholdspause her.

Vi har i morgen aften chance for at Suhonen, Keskinen, Mccoy og Askou alle får spilletid for landshold. Så kommer de nok til Fyn onsdag, og kan først træne med Torsdag. Dagen før kamp. Hold kæft hvor er det ringe planlagt, man kunne lægge den lørdag kl 18, så vil FCN stadig have sine dage til europæisk kamp.

Nå, men i øvrigt bliver det spændende at se offensiven, den har jo været skarp de sidste 2 testkampe, og stort set alle af vores offensive har været tilbage og kunne træne fuldt med, undtagen Keskinen.

Defensiven.. Ja, det jo noget helt andet, med både Mccoy, Askou og Krølle til landskampe.. Den er jeg spændt på hvordan stå på fredag.
                Fik Askou ikke rødt i seneste kamp, eller var det kampen før? Giver det evt karantæne?

Comment

Enig. Men Askou fik vidst rødt kort i sidste kamp og har karantæne. Så han burde da være rejst hjem

Comment

Enig. Men Askou fik vidst rødt kort i sidste kamp og har karantæne. Så han burde da være rejst hjem
                    Det må man gå ud fra. Davidsen inkluderer ham på tv2sport blandt dem, der ikke kan træne med, men muligvis bare fordi han har glemt det røde kort.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det må man gå ud fra. Davidsen inkluderer ham på tv2sport blandt dem, der ikke kan træne med, men muligvis bare fordi han har glemt det røde kort.
                      Billederne fra dagens træning på instagram er Julius med. Syntes også jeg så Krølle

Comment

Korrekt, men under normale omstændigheder, ville man ikke være taget hjem. Det er bare elendig planlægning

Comment

Korrekt, men under normale omstændigheder, ville man ikke være taget hjem. Det er bare elendig planlægning
                          Det er godt set af Askou . Trække et rødt så man er klar til fredag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            2 kasser af Holmstrøm!

Mon ikke Ole Spion har taget fejl hér…
                            Jo, også her :)

Comment

Working...
                            X